Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
3641/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää poistattaa toisten viestejä vain siksi, koska ei itse jaksa lukea niitä. Olisin halunnut nähdä, mitä minulle vastattiin siihen, kun kerroin, ettei mitään kysymysmerkkejä ollut missään kohtaa tämän yhden kommenteissa.

Mitäs jankkaatte aiheen vierestä.

Vierailija
3642/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan yötreffit kyllä todella ihanaa katsottavaa. Sitten eka kertaa kun näin morsiuspukukohtauksen niin ajattelin että eipäs olekaan peli selvä. Tämä toinen eli Janette häämekossaan näytti saavan selvästi paremman reaktion. Mutta nyt kattelin uudelleen ruudusta ja huomasin että kun Joni alkaa sanomaan kaisalle että näytät todella (.. vaikuttaa sanovan seksikkäälle) niin leikattu ääni pois ja sitten pätkäisty kokonaan. Tajusin että aika paljon meitä johdatetaan näillä leikkauksilla ohjelman puolesta, eli mitä näytetään. Edelleenkin luotan omaan fiilikseen, kaisan ja Jonin juttu aivan omaa laatuaan. Marian lähdön jälkeen Joni joutunut tsemppaamaan ettei ohjelma kuivu käsiin. Mulla kyllä vaikutelma että kun Noora lähti niin Janette oli silloin vaihtoehtona. Kärvistelyä siis vielä viikko kun ei tule tänään tule plussaa. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisan yötreffit kyllä todella ihanaa katsottavaa. Sitten eka kertaa kun näin morsiuspukukohtauksen niin ajattelin että eipäs olekaan peli selvä. Tämä toinen eli Janette häämekossaan näytti saavan selvästi paremman reaktion. Mutta nyt kattelin uudelleen ruudusta ja huomasin että kun Joni alkaa sanomaan kaisalle että näytät todella (.. vaikuttaa sanovan seksikkäälle) niin leikattu ääni pois ja sitten pätkäisty kokonaan. Tajusin että aika paljon meitä johdatetaan näillä leikkauksilla ohjelman puolesta, eli mitä näytetään. Edelleenkin luotan omaan fiilikseen, kaisan ja Jonin juttu aivan omaa laatuaan. Marian lähdön jälkeen Joni joutunut tsemppaamaan ettei ohjelma kuivu käsiin. Mulla kyllä vaikutelma että kun Noora lähti niin Janette oli silloin vaihtoehtona. Kärvistelyä siis vielä viikko kun ei tule tänään tule plussaa. .

Taas tätä Kaisa hektutusta!! Ja muuten Joni ois voinut pudottaa Nooran sijaan Marian, se annettiin kyllä selkeästi ymmärtää. Meinaatko, että Jonin ja Janeten välillä ei ole kipinää? Ja leikkauksia on varmaan tehty molempien tyttöjen osalta.

Vierailija
3644/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa valittu kuka vaan niin Kaisa on kyllä kaunis!

Vierailija
3645/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Jonin että Janeten storyissa on kuvaa ilta-auringosta veden äärellä... :/

Vierailija
3646/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on ihan selvä valita. Tuskin sitä kannattaa täällä enää pohtia.

Vierailija
3647/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on ihan selvä valita. Tuskin sitä kannattaa täällä enää pohtia.

Siis selvä valinta.

Vierailija
3648/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää poistattaa toisten viestejä vain siksi, koska ei itse jaksa lukea niitä. Olisin halunnut nähdä, mitä minulle vastattiin siihen, kun kerroin, ettei mitään kysymysmerkkejä ollut missään kohtaa tämän yhden kommenteissa.

Mitäs jankkaatte aiheen vierestä.

Se ei ole sinun asiasi päättää, mikä on aiheen vierestä. Bachelorista edelleen puhuttiin kuitenkin.

Vierailija
3649/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa valittu kuka vaan niin Kaisa on kyllä kaunis!

Joo molemmat tytöt ovat omalla tavallaan kauniita. Janette näyttää myös todella upealta uusimmissa insta kuvisssaan

Vierailija
3650/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä Kaisa hektutusta!! Ja muuten Joni ois voinut pudottaa Nooran sijaan Marian, se annettiin kyllä selkeästi ymmärtää. Meinaatko, että Jonin ja Janeten välillä ei ole kipinää? Ja leikkauksia on varmaan tehty molempien tyttöjen osalta.

Kaisaa ei saa hehkuttaa, mutta Janettea senkin edestä.

Ihan älyttömiä nämä saman trollin viestit, nyt vielä väittää että Noora oli Bachelorille tärkeämpi kuin Maria. Taitaa ottaa koville tällä Janeten kaverilla (tai kenties Janetella itsellään?) kun Maria olisi ollut Jonin valinta jos olisi jäänyt. Janette oli jämäpala jonka otti paremman puutteessa. Joni ainakin tiesi että Janetelta saa seksiä juuri silloin kun itseä huvittaa (osoitti tämän yönylitreffeillä) joten ajatteli että helppo nakki.

En ole Janette, enkä hänen kaveri. En ole myöskään ainut, joka tätä Kaisan hekutusta on kritisoinut.Se että Noora olisi ollut Jonille parempi kuin Maria, ei ole minun päätelmä, enkä ole niin väittänyt. Tämän asian toi Joni itse esille.

Sitä minä en tiedä olisiko Maria ollut Jonin valinta, jos hän olisi talolle jäänyt. Ehkä siihen olisi kuitenkin vaadittu molemminpuolisia tunteita. Ikävä, et puhut noin rumasti Janetesta. Eiköhän tuo Joni itse tiedä ketä kohtaan hänellä on syvimmät tuntemisen ollut.

Vierailija
3651/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaisaa ei saa hehkuttaa, mutta Janettea senkin edestä.

Ihan älyttömiä nämä saman trollin viestit, nyt vielä väittää että Noora oli Bachelorille tärkeämpi kuin Maria. Taitaa ottaa koville tällä Janeten kaverilla (tai kenties Janetella itsellään?) kun Maria olisi ollut Jonin valinta jos olisi jäänyt. Janette oli jämäpala jonka otti paremman puutteessa. Joni ainakin tiesi että Janetelta saa seksiä juuri silloin kun itseä huvittaa (osoitti tämän yönylitreffeillä) joten ajatteli että helppo nakki.

En ole juurikaan täällä Janeten hehkutusta havainnut. Enemminkin pitäisi Kaisa ylistää, ja jos sitä kritisoi, niin saa kyllä äkkiä hyvin törkeän viestin perään. Opetelkaamme olemaan suopeampia toisia kohtaan!

Vierailija
3652/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen keskustelua täällä käydään? Eihän meistä kukaan voi oikeasti tietää Oisko Maria ollut Jonin lopullinen valinta. Joni on todennut haastatteluissa, että teki valinnat oikeassa järjestyksessä ja ei kadu päätöksiä. Minä ainakin olen iloinen, jos Joni on löytänyt ohjelmasta itselleen naisen. Oli se valinta sitten Janette tai Kaisa

Vierailija
3653/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raukkamaista poistella viestejä, jotka eivät itselle sovi.

Toivottavasti tähän häirikköön jo puututaan

Vierailija
3654/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täältä sit poistuu? Muuta kuin ne aiemmat 3 sivua pitkät jankkaukset?

Vierailija
3655/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että Joni näkee naisista vaan osan, ei ollankaan millasia he on villalla.

Vierailija
3656/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joni vois kyllä pitäää paidan päällä, auts.

Vierailija
3657/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, lähtipä tästä monta asiallista viestiä. Janeten leirissä taitaa ilmoita asiattomaksi -nappi heilua. Ihan tiedoksi, eriäviä mielipiteitä kannattaa opetella sietämään.

Vierailija
3658/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No poistattakaa nyt saman tien koko ketju

Vierailija
3659/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä sit poistuu? Muuta kuin ne aiemmat 3 sivua pitkät jankkaukset?

No joo, nyt huomaan itsekin että tästähän lähtee ihan tuoreita kommentteja veks. Silloin kun tuon kirjoitin, niin olin vasta saapunut palstalle muutaman tunnin tauon jälkeen.

Vierailija
3660/4729 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tän illan stooreissako oli ilta-aurinkoa Jonilla ja Janetella? Ei oo kyllä enää, jos on ollutkaan..

Ketju on lukittu.