Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos lapsellinen itsestään liikoja luuleva Noora lähti kotiin kasvamaan.
Miksiköhän tuo Noora herättää sussa tuollaista haukkumisen tarvetta? Ei ole kyllä tehnyt mitään ikävää talolla, mitä olis ainakaan näytetty. (Ilmaisi itseään joo vähän huonosti siinä tilanteessa kun kertoin että oli Jonista huonompi kuva ennen kuin pääsi kehden kesken treffeille. Mutta ihmettelen kyllä sitä, kun Janette istui koko keskustelun vieressä hiljaa eikä korjannut/tarkentanut asiaa tai mitenkään ottanut osaa keskuteluun. Ja sitten jälkeenpäin juorusi vain toisille naisille selän takana, eikä Nooralle vielä silloinkaan sanonut asiasta mitään. Ilmeisen moni täällä peukutuksista päätellen olisi toiminut samalla, mielestäni vähän epäreilulla ja pelkurimaisella tavalla ja pitää sitä sitten normaalina?
Noora on harvinaisen rehellisen oloinen ja rohkea ja uskaltaa puhua asioista avoimesti. Mun suosikki. Suoraselkäinen ja rehellinen. Uskaltaa kohdata asian kuin asian. Jos vertaa vaikka tilinteossa, miten monet naiset ovat kierrelleet ja kaarrelleet tunteitaan tai ihastumistaan Jonia kohtaan, niin Noora, vaikkei häntä valittu enää, sanoo että olisi ollut ulkomaailmassakin ehdottoman kiinnostunut nappaamaan Jonin mukaansa jne. Kertoo kyllä oikeasta vahvuudesta myöntää tunteensa vaikka saikin lähtöpassit. Ei ainakaan huono häviäjä.
"Itsestään liikoja luuleva" kertoo kyllä susta itsestäsi ja halustasi lytätä itsevarmaa ihmistä enemmän kuin kohteestasi. Tervekin itsevarmuus ja -luottamus on monen mielestä pelottavaa silloin, jos itse ei ole niin itsevarma. Jotkut haluavat lytätä sellaista ihmistä tarpeettomasti "Että kehtaakin ajatella itsestään positiivisesti ja puhua ominaisuukstaan positiivisesti!" Noora se vain seisoo omilla varmoilla jaloillaan ja kohtaa asiat rohkeasti. Ja onhan hänessä tuo herkkäkin puoli silti näkynyt. Esim. oli kyllä ihana tilinteon haastattelussa :)
En ole huomannut Noorassa myös mitään negatiivita lapsellisuutta. (Toisin kuin ehkä esim. Marian mustasukkaisuudet ja mielenosoitukset ovat hieman olleet.)
Noorassa on harvinaisen hieno yhdistelmä itsevarmuutta, älykkyyttä, herkkyyttä ja kauneutta sekä rehellisyyttä. huh.
ps.
Ulkonäkömieltymyksiä on tietenkin monia, mutta mielestäni Noora on kaikista kaunein koko alkuperäisestä naiskööristä :)
(Toki kun pitää jonkun luonteesta, se vaikuttaa myös kauneuskäsitykseen.)
Taisi Noora tässä itse käydä avautumassa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian kysymys saattoi olla, että oliko läheisyyttä. Johon Janette on voinut vastata että oli. Läheisyys voi tarkoittaa, ihan vierekkäin nukkumista, halailua, suukottelua. Läheisyys ei ole yhtäkuin seksi.
Joka tapauksessa, oli ai ei, niin taitava peliliike Janetelta, jolla sai Marian flippaamaan ja lähtemään. Janette varmaan Marian tuntien tiesi, että noin saattaa Maria reagoida.
Mariahan on jatkuvasti flippailut jo pelkästään kokemuksesta, että muut ovat välillä saaneet enemmän huomiota kuin hän, onhan hän useasti kameroille ja Jonillekin puhunut harkinneensa lähtemistä, koska häntä on häirinnyt olla yksi muiden joukossa.
Suosikkini olivat Maria, Noora ja Emilia.
Kaisa ei mielestäni sovi Jonille, Kaisa tarvitsee rauhallisen aikuismaisemman miehen, jolla samoja kiinnostuksen kohteita. Lisäksi mielestäni Kaisa ei ole tarpeeksi ”tyttömäinen” Jonille. Tarkoittaen tällä että verrattuna esim Janetteen Kaisa on hieman tätimäinen.
Minun mielestä taas Janette ja Joni olisivat loistava pari. Innostus liikuntaan yhdistää ja ”samalla tasolla” niin juttujen kuin ulkonäön perusteella. En ymmärrä miksi täällä puhutaan että Janette olisi jotenkin liian hurja Jonille. Mielestäni Janette on sporttisuudestaan huolimatta naisellinen nainen. Itsevarma kyllä, mutta niin lienee Jonikin, Joni toteuttanut unelmia jääkiekkoammatista ja asunut ulkomailla. Näen nämä saavutukset paljon kovapäisimmät ihmisen tekosina kuin esim joku random benjihyppy festareilla.
Jonin todistelu Janetelle että "ei tässä mitään tissiposkia olla" oli kyllä huvittavaa. Niinkuin joku kirjoittikin, vähä jopa epätoivoisesti koittaa päästä Janeten suosioon. Toi Janeten hurjapäisyyden ylikorostaminen on kanssa vähän kornia, en ymmärrä miten tuollainen ylipäätään olisi suhteen kynnyskysymyksiä. Mun mieheni on hypännyt laskuvarjolla ja itse en suostuisi siihen mistään hinnasta - ollaan me silti ihan onnellisia yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Jonin todistelu Janetelle että "ei tässä mitään tissiposkia olla" oli kyllä huvittavaa. Niinkuin joku kirjoittikin, vähä jopa epätoivoisesti koittaa päästä Janeten suosioon. Toi Janeten hurjapäisyyden ylikorostaminen on kanssa vähän kornia, en ymmärrä miten tuollainen ylipäätään olisi suhteen kynnyskysymyksiä. Mun mieheni on hypännyt laskuvarjolla ja itse en suostuisi siihen mistään hinnasta - ollaan me silti ihan onnellisia yhdessä :D
Ehkä ongelma onkin sukupuoli. Jos se hurjapäisempi on nainen, niin voi käydä joidenkin miesten itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Janeten kaltainen nainen kilpailee Jonista? Really? :D
Marian halu lähteä oli selvä juttu. Paljon tasokkaampi.
Kilpailuvietillä ei ole tekemistä tasokkuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pressikuvasta tmv. täällä on puhuttu, missä olisi kaikki muut naiset paitsi Janette? Mistä löydän sen?
Ei ole mielestäni pressikuvista kyse vaan ne on ihan naisten itsensä ottamia instagramkuvia viimeisestä tilinteosta.
Siis siitä kaikista viimeisimmästä joka tulee televisiosta vasta viikkojen päästä. Kuvissa mukana mun laskujen mukaan kaikki muut loppujoukosta, paitsi Janette ja Emilia. Alkuvaiheen tyttöjä ei kuvassa ole. Ehkei heitä edes pyydetty viimeiseen tilintekoon? Tai mistäs minä tiedän.
Myös Joni näyttää kuikuilevan taustalla ainakin yhdessä kuvassa. Käykää tsekkaamassa naisten instagramtilejä, löytyy sieltä!
Kuvia viimeisestä tilinteosta löytyy ainakin Marian, Riikan ja Jonnan ja Sofian instoista. Varmaan on muillakin. Peppiäkään ei muuten näy kuvissa Emilian ja Janeten lisäksi.
Entäs jos se Jonin valinta ei lopulta olekaan kukaan näistä viimeisistä finalisteista? Vaan joku jo aiemmin tippunut tai ihan joku muu tuotannosta kuin kukaan näistä esitellyistä naisista?
Kuvassa on myös Yana joka tippui alkuvaiheessa Jeninan kanssa, ja hänkin puuttuu kuvasta. Heidän jälkeensä tippui myös Desire. Tarukin puuttuu sekä mainitsemasi Peppi. Ei tuosta kuvasta voi mielestäni päätellä vielä mitään voittajasta, vaikka uskonkin sen silti olevan Janette.
Myös se hiljaisempi Jonna tippui vasta Yanan ja Jeninan jälkeen. Eipä ole häntäkään kuvissa.
Ei kai ole mikään ihme, että jo melko alkuvaiheessa pudonneet tai muuten vaan ilman ihastumisentunteita jääneet naiset eivät halua raahautua paikalle väkinäisiin kuvauksiin? En minäkään haluaisi, erityisesti jos asuisin muualla kuin Helsingissä. Lisäksi naisilla voi olla työkiireitä sun muita.
Mutta kyllä se on silmiinpistävää ja omituista, ettei erityisesti kolmesta finalistista näy kuin Kaisa ja Maria, ykkössuosikki Janette on poissa kaikista kuvista. Kaikista.
Hänet on kuitenkin satavarmasti velvoitettu paikalle sopimuksenkin perusteella. Viimeisten naisten on ”pakko” olla viimeisessä tilinteossa. Niinhän on aina ollut ja varmasti tänä vuonnakin on.
Joku noista kuvista ainakin oli sellainen, että osa /ainakin yksi oli jäänyt kuva-alan ulkopuolellevasemmassa reunassa, vain käsi näkyi. (punaiset kynnet)
Se että täällä edelleen joku jaksaa kirjottaa tarinan Nooran virheettömyydestä ja siinä samalla edelleen koittaa suolata Mariaa alkaa jo mennä vähän epätoivosen puolelle. Jos on jo hävinnyt sata markkaa pajatsoon ni kannattaa vaan suosiolla lopettaa sen sijaan että jatkaa vimmatusti kolikkojen tuhlailua koska se ei enää paranna tilannetta, päinvastoin.
Pariin muuhun täällä käytyyn aiheeseen vielä pikakommentit: Se on niin päivänselvää että yön yli treffeillä harrastettiin seksiä etten jaksa edes perustella (muut tehneet sen jo). Ei sillä että asia niin valtava olisi, mutta tähän tilanteeseen se oli sekä tunnepuolella että taktisesti huono veto eikä sopinut tilanteeseen yhtään. Eikä siis pelkät soidinmenot vaan jo toi pelkkä yön yli konsepti.
Kaisa sopisi mun mielestä Jonille paremmin, mutta näitä ei toki ulkopuolinen päätä tai tiedä, vaan osallistujien aivokemiat.
Uskon että Maria olisi hyvin todennäkösesti tullut valituksi jos olis ns. play along. Joku sanoi, että Janette olisi edellä kun valittiin ekana yön yli treffeillekin. Mun mielestä jo se että pienkoneella olisi kuljetettu kauemmas viiden tähden hotellille vs. parhaat päivät nähnyt purjevene voi sekin jo osaltaan kertoa jotain Jonin preferensseistä. Marian kannalta tää oli kuitenkin paras ratkasu. Maria nous myös mulla suosikiksi ohjelman aikana, koska sympaattinen olemus ja järkevänoloista pohdiskelua.
Edelliseen mun puolesta vähän turhankin pitkään jorinointiin viimeisenä lisäyksenä se, että mun mielestä Marian ohella top 3 naiset on kaikki tosi tasokkaita. Vaikuttaa mukavilta ja ystävällisiltä ja vielä kivannäkösiäkin kaiken päälle:)
Vierailija kirjoitti:
Janeten kaltainen? Janetteko urheilukaupan myyjänä ja ketä-hokevana olisi jotenkin tasokkaampi kuin Joni, joka ulkomailla asumisen lisäksi ammattitasolla jääkiekkoa pelanneena on nykyään hyvin toimeentuleva bisnesmies?
Vierailija kirjoitti:
Maria on kyllä aivan eri näköinen ilman meikkiä. Kauniit kasvonpiirteet kyllä, mutta peruspirkko ilman meikkiä.
Ei kyllä ole mitenkään ”aivan erinäköinen”. Oli omasta mielestäni jopa kauniimpi ilman meikkiä. Säihkyvät, vihreät silmät, sirot piirteet ja kaunis ihonsävy. Kaukana peruspirkosta.
Janetesta saa meikillä todella hyvännäköisen, mutta ilman tekoripsiä, piirrettyjä kulmia ja muuta meikkiä oli täysin tavis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juhan kauden Jennyn instanick on jennyaurajoella? Kuulostaa yhtä järkevältä kuin jormatammerkoskella.
Ai se nimi tarkoittaakin Jennyä Aurajoella? Hahhah, itse olin aina luullut että toinen nimensä on Aura ja kolmas Joella, mitä pidin erikoisena. Miten ei tullut mieleenkään, että kyseessä AURAJOKI! :D
Jenny Aura Joella
Nooran tippuminen ei tullut kovin suurena yllätyksenä. Itse asiassa sinnitteli mielestäni yllättävänkin pitkään mukana kisassa. Kaisan karisma se vaan iskee kerta kerran jälkeen. Olisi kiva katsella paria kymmentä aikuista naista kisaamassa Bachelorista, kun nyt tässä on vähän sellainen pissisfiilis, kun on näitä häthätää parikymppisiä naisia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janeten kaltainen? Janetteko urheilukaupan myyjänä ja ketä-hokevana olisi jotenkin tasokkaampi kuin Joni, joka ulkomailla asumisen lisäksi ammattitasolla jääkiekkoa pelanneena on nykyään hyvin toimeentuleva bisnesmies?
Vai onko hän palkattuna myyntiedustajana op-vakuutuksessa. Sellaistakin tietoa on liikkeellä, viitaten tuohon bisnesmiesasiaan. Tokihan työssäkäyntikin on jonkinlaista bisnestä, työntekijä käy työnantajan kanssa kauppaa työpanoksestaan.
Ja siis yhtään vakuutusasiamiehiä/myyjiä väheksymättä ja Jonin hyvää ansiotasoa kiistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janette on kyllä upea. Kuuma bikinivartalo ja haluaa paljon lapsiakin.
Kaunis ja kuuma kieltämättä, mutta luonne ratkaisee ja no, siinä olisi parantamisen varaa... Niin ohjelman perusteella kuin sen, mitä olen tosielämässä häneltä kuullut (meillä on yhteisiä tuttuja/kavereita).
Eivätpä ole hääppöisiä tuttuja / ”kavereita” jos toisesta pahaa selän takana puhuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on kyllä aivan eri näköinen ilman meikkiä. Kauniit kasvonpiirteet kyllä, mutta peruspirkko ilman meikkiä.
Ei kyllä ole mitenkään ”aivan erinäköinen”. Oli omasta mielestäni jopa kauniimpi ilman meikkiä. Säihkyvät, vihreät silmät, sirot piirteet ja kaunis ihonsävy. Kaukana peruspirkosta.
Janetesta saa meikillä todella hyvännäköisen, mutta ilman tekoripsiä, piirrettyjä kulmia ja muuta meikkiä oli täysin tavis.
Minäkin kiinnitin kyllä huomiota, että meikittömänä Marian oli aivan eri näköinen. Siis ihan kaunis kyllä, mutta silmät eivät olleet yhtään epätavallisen suuret.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tosta Noorasta! Ei ole edes hyvännäköinen.
Taitaa luulla olevansa, kun sanoi ettei ulkomaailmassa ole paljoa naiskavereita, sillä he vihaavat häntä ulkonäön takia. 😅 kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria sanoi, että haluaa korkeintaan yhden lapsen ja Joni haluaa useampia. Jo tässä on suuri ristiriita. Ihan oikein,että Maria lähti! Hyvä Maria😊
Mun mielestä on ihan bullshittiä olla lähtemättä parisuhteeseen tuollaisen mainitsemasi "ristiriidan" takia. Kummallakaan ei ole lapsia, eikä oikeasti kokemuksta siitä, haluavatko niitä. Maria taisi olla 26v ja Joni 28? Kummankin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan. Kaikkea ei elämässä voi ennakoida, ja lapsien lukumäärän päättäminen etukäteen on ihan turhaa, sama kuin sanoisi että olen varma että kuolen vasta 60ikävuoden jälkeen. Mistä voit tietää? Elämää voi vain elää, kaikkea ei voi ennakoida.
Eri asia jos toinen tietäisi haluavansa lapsia ja toinen ei.
Häh? Mitä hiton järkeä on lähteä erilaisilla toiveilla parisuhteeseen? Ja mistä joku voi tietää haluavansa lapsia tai tietää ettei halua? Miten se sitten on eri asia kun juuri väitit ettei voi tietää mitä haluaa? 😂Maria vaikutti ihan tietoiselta siitä, että haluaa maksimissaan yhden lapsen. Jos Joni taas kokee haluavansa enemmän lapsia, niin ei tietenkään mitään järkeä ryhtyä suhteeseen jossa toiveet noin erilaiset.
Noooh.. aika monella miehellä tämä "haluan paljon lapsia" muuttuu kun niitä lapsia oikeasti tulee. On aivan eri asia että kumpikin haluaa sen lapsen kuin että toinen haluaa ja toinen ei. Määrästä voi ajatus muuttua kummallakin matkan varrella, ehkä ei halutakaan lisää tai ehkä halutaan. Ehkä ei saada ilman apuja sitä ensimmäistäkään tai ehkä se on erityislapsi jonka jälkeen ei rahkeet riitä enempään. Ennenkuin on sen yhden saanut niin ei voi kyllä pitää minään kiveen hakattuna että pitäisi saada monta.
Joni varmaan ajatteli, että kokeilee kaikkia, kun vielä tavallaan kuuluu työnkuvaan, mutta mikä pettymys, jos säästeli Mariaa myöhemmäksi ja Janette vain alkupalaksi tarkoitettu. Oppia ikä kaikki ja eikös tuolla kaikki ole lopussa kertoneet, että oli mm. opettavainen kokemus.
Kyllä Maria oli jo tilinteossa vähän sitä mieltä, että vähän häitiköiden ehkä toimi, vaikka ratkaisu ehkä oikea olikin. Vaikka tuo on myös viihdeohjelma ja tietyt käänteet kuuluu siihen niin aika luonnotonta se musta on, jos ihmisillä ei herää vahvoja reaktioita, kun tunteet on yhä vahvemmin pelissä. Harva tosielämässä haluaisi olla jonkun kolmas peräkkäinen yönyli-deitti.