Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
3021/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Maria sanoi Jonille että haluatko kertoa jotain?

No Joni sanoi ettei puhu Marialle mitään hänestä ja Janetesta.

Joni melkein itki, kun Maria sanoi lähtevänsä.

Maria on hauska höpsö mutta ne sen fobiat kyllä rasittaa pitkässä suhteessa.

Lisäksi tää hygieenisyys.

Nuo on kyllä mielenterveys ongelmia ja ne ei pysy hallinnassa.

Ei pelot tai puolineuroosit ole mielenterveysongelmia. Ja hyvinhän Maria on saanut asian hallintaan, kun varoittanut ystäviään ja myös Jonille kertoi heti. Itsellänikin on oksentamisen pelko; se, että itse oksennan, tai joku muu oksentaa samassa tilassa. Myös silloin kun on tautia liikkeellä, pelkään.

Vierailija
3022/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni olisi niin paljon paremman ja selkeäpiirteisemmän näköinen ilman partaa ja pidemmillä hiuksilla. Nuorena oli komea

https://media.gettyimages.com/photos/joni-lindlof-of-the-washington-cap…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli toi nyt todella typerästi toteutettu tuotannon toimesta nuo yli yön treffit. Jos kolmikko olisi vaikka edellisen pudotuksen jälkeen erotettu asumaan kaikki omiin hotelleihinsa, niin jokaisen olisi ollut vähän helpompi lähteä omille yön ylittäville treffeilleen. Okei, eiköhän jokainen silti olisi tiennyt että mikä on homman nimi, mutta olisi se jotenkin classympaa kuin se, että pörröpäinen Janette kömpii takaisin yhteiselle villalle samaan aikaan, kun Maria läpsystä vaihtaa viettämään omia panotreffejään suunnilleen Janeten hajuvedeltä edelleen tuoksuvan Jonin kanssa. Yyyh, kyllä se helpottaa aika tavalla, että ei ole näkemässä niitä muiden lähtöjä ja paluita tuossa kohtaa.

Muutenkin nuo yön ylittävät treffit, mikäli sellaiset sitten on ainakaan tässä Suomen formaatissa pakko olla (kun tässä nyt ei kuitenkaan olla kihloihin ohjelman päättyessä menossa), olisi jotenkin fiksumpi pitää kun jäljellä on enää kaksi. Kolmen naisen kanssa tuosta ainakin tulee sellainen koeajofiilis tosi pahasti. Huvittaa muutenkin, että jos Maria sitten olisi suostunut tuohon ja viettänyt kiihkeän yön Jonin kanssa, niin siitäkö Kaisa olisi vain lykätty viimeisenä samaan pyöritykseen kunnon jälkiliukkaille?? Hyi.

Vierailija
3024/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panotreffit kuulostaa mun korvaan ihan asialliselta.

Seksin suhteen on kuitenkin erilaisia toiveita ja ne on hyvä kokeilla.

Jos vaikka Maria ei tykkäisi ollenkaan peppuseksistä ja Kaisa rakastaisi sitä niin Kaisa veisi selvän voiton.

Vierailija
3025/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla on kyllä tunteiden käsittelyssä ja niistä keskustelemisessa vielä paljon opittavaa. Veikkaan, että Marian tulevatkin suhteet kaatuu siihen, ettei hän osaa puhua tunteistaan. Maria esitti Jonille, ettei häntä yhtään harmittanut Jonista "eroaminen" -käveli vain tomerasti pois nenä pystyssä. Inhottavaa katseltavaa. Mielestäni Joni olisi ansainnut avoimen keskustelun.

Vierailija
3026/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3027/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marialla on kyllä tunteiden käsittelyssä ja niistä keskustelemisessa vielä paljon opittavaa. Veikkaan, että Marian tulevatkin suhteet kaatuu siihen, ettei hän osaa puhua tunteistaan. Maria esitti Jonille, ettei häntä yhtään harmittanut Jonista "eroaminen" -käveli vain tomerasti pois nenä pystyssä. Inhottavaa katseltavaa. Mielestäni Joni olisi ansainnut avoimen keskustelun.

Olisin itse reagoinut ihan samoin, jos oma ihastukseni olisi ehkä naiskennellut toisen naisen kanssa edellisenä yönä. Päällimmäinen tunne olisi ollut shokki. Tunteet miestä kohtaan olisivat ainakin hetkellisesti kylmenneet täysin. Miten siinä sitten alkaa analyyttisesti keskustella?

Vierailija
3028/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria osasi hyvin suhtautua Joniin ja keskusteli ihan fiksusti asiasta. Typerää kommentointi et olis kävellyt nokka pystyssä pois. Enemmän ihmettelen kaisaa et miks tuonne jäi edes. Jännä nähdä et jääkö yönyli treffeillään.

Janette antoi vaikutelman et on "helppo"...

Vierailija
3029/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimaku joniin, en aio kyllä katsoa kuin ehkä sen vimpan tilinteon. Kuvottava mies.

Vierailija
3030/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin itse reagoinut ihan samoin, jos oma ihastukseni olisi ehkä naiskennellut toisen naisen kanssa edellisenä yönä. Päällimmäinen tunne olisi ollut shokki. Tunteet miestä kohtaan olisivat ainakin hetkellisesti kylmenneet täysin. Miten siinä sitten alkaa analyyttisesti keskustella?

Mun mielestä Joni olisi ansainnut sen, että Maria sanoo suoraan että edellisen yön tapahtumat ahdistavat ja että treffit tulivat liuan nopeasti. Nyt Maria vain tiuski ja vihjaili jotain. Maria itse tietää, millaiseen ohjelmaan on osallistunut. Joni ainakin selvästi pahoitti mielensä Marian käytöksestä.

Vierailija
3031/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janetesta jäi vähän koppava fiilis kommenttiensa perusteella. "No täähän on pelin henki" tms. niiden yönylitreffien jälkeen. Tai siis hyvähän Janeten oli sanoa kun oli itse ensimmäinen. Olisiko ollut edelleen sitä mieltä jos olisi itse mennyt treffeille toisena tai kolmantena?

Vierailija
3032/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janetesta jäi vähän koppava fiilis kommenttiensa perusteella. "No täähän on pelin henki" tms. niiden yönylitreffien jälkeen. Tai siis hyvähän Janeten oli sanoa kun oli itse ensimmäinen. Olisiko ollut edelleen sitä mieltä jos olisi itse mennyt treffeille toisena tai kolmantena?

Mulla taas meni maku Kaisasta, kun arvioi sitä, ettei jotkut aio pussata yms ja sit kuitenkin tekee sitä. Vihjas siinä samalla, että tilanne vei Janeten yön yli treffeilekin. Selvää piikkiä takanapäin Janettea kohtaan. Mulla on mennyt maku koko Kaisasta.

Vierailija
3033/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Joni olisi ansainnut sen, että Maria sanoo suoraan että edellisen yön tapahtumat ahdistavat ja että treffit tulivat liuan nopeasti. Nyt Maria vain tiuski ja vihjaili jotain. Maria itse tietää, millaiseen ohjelmaan on osallistunut. Joni ainakin selvästi pahoitti mielensä Marian käytöksestä.

Tulkitseeks tääl oikeesti joku neutraali ihminen jolla ei oo sidoksia keneenkään muuhun kilpailijaan ton epistolan näin?? Jos tota koittaa kääntää niin että Maria olisi tossa jotenkin konna niin kyllä mun mielestä tätä maailmaa katellaan aika ihmeellisten silmälasien läpi. Toki mielipiteet kaikilla mutta silti.

Vierailija
3034/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa on upein noista naisista ja tarpeeksi kypsä ymmärtämään, että tämä on pelin henki, eikä lähtenyt kävelemään pois. Omin sanoin halusi puhua Jonin kanssa asiasta. Kaistalta tuskin piparia irtoaa viikoilla treffeillä. Joten kuten Joni sanoi, vaimomatskua. Helpot on hetken viihdykkeitä.

Vierailija
3035/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelot tai puolineuroosit ole mielenterveysongelmia. Ja hyvinhän Maria on saanut asian hallintaan, kun varoittanut ystäviään ja myös Jonille kertoi heti. Itsellänikin on oksentamisen pelko; se, että itse oksennan, tai joku muu oksentaa samassa tilassa. Myös silloin kun on tautia liikkeellä, pelkään.

Olen kyllä eri mieltä mitä tunnen muutaman tyypin niin niiden miehet on kyllä aika kärsiviä.

Näkyy arjen elämässä ja kaverit vaan tapaa Mariaa, ei asu sen kanssa,

Estää elämistä sekä säätää sitä koko ajan.

Esimerkkinä siivotaan koko ajan vaikka siivottavaa ei ole.

Toi oksennus fobia näkyy siinä että vaikea syödä oikein mitään.

Marian vessaa ei saa siivota kukaan muu kuin Maria. Tunnen tuollaisen ihmisen ja edelleen sinkku ja ikää jo 50v. Kukaan mies ei kestä sitä.

Maria sinut asian kanssa mutta puoliso siitä yleensä kärsii ja paljon kärsiikin. Lopulta suhde kariutuu.

Ja kyllä se ongelma on psyykkeessä.

Vierailija
3036/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kertooko se mitään, että Joni on tykännyt Instagramissa Kaisan uusimmasta kuvasta, missä miespuolisen kaverinsa kanssa, mutta ei oo tykännyt Janeten ainakaan kahdesta viimeisimmästä selfiestä. En tiedä, ei varmaan. Kunhan stalkkailen, eh :D Voi tietysti tarkoittaa, että pitää salassa sitä, että Janette on hänen valintansa niin ei voi tykätä hänen kuvistaan.

Mä en ymmärrä miks Kaisaa sanotaan tätimäiseks. Mun mielestä Kaisa on naisellinen ja seksikäskin. Mikä siinä tyylissä tekee tätimäisen, sitä en ihan tajua. Se tukka? Uskon, että varmasti Joni tuntee häntä kohtaan myös fyysistä vetovoimaa. Mä jotenkin ihailen miten Kaisa kantaa itsensä. Ja mistä sekin vaikutelma ettei ole liikunnallinen? Kaisahan on hyvässä kunnossa, jalat näyttää siltä, että liikkuu kyllä. Kaisahan on aika rintava, niin antaako se sitten typerästi kuvan että hän on jotenkin isokokoinen ja laiska liikkumaan. Ja tädit ei liiku? :D

Vierailija
3037/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä mitä tunnen muutaman tyypin niin niiden miehet on kyllä aika kärsiviä.

Näkyy arjen elämässä ja kaverit vaan tapaa Mariaa, ei asu sen kanssa,

Estää elämistä sekä säätää sitä koko ajan.

Esimerkkinä siivotaan koko ajan vaikka siivottavaa ei ole.

Toi oksennus fobia näkyy siinä että vaikea syödä oikein mitään.

Marian vessaa ei saa siivota kukaan muu kuin Maria. Tunnen tuollaisen ihmisen ja edelleen sinkku ja ikää jo 50v. Kukaan mies ei kestä sitä.

Maria sinut asian kanssa mutta puoliso siitä yleensä kärsii ja paljon kärsiikin. Lopulta suhde kariutuu.

Ja kyllä se ongelma on psyykkeessä.

Kuvailit tossa aika ääriesimerkkiä. Ei Marialla esim syömisen kanssa vaikeuksia tuntunut olevan, esim sushista todella innoissaan ym. Noita fobioita on paljon ja erilaisia ja todella harvoin ne aidosti hankaloittaa elämää siten ettei voisi tehdä asioita joita haluaisi tai että puolisot kärsii. Jos esim Marialla tai jollakin muulla olisi selvästi elämää rajoittavia fobioita ni tuskinpa sitä kovin herkästi esim johonkin tv formaattiin hakeutuisi toiselle puolelle maailmaa jossa täysin eri bakteerikanta jne.

Vierailija
3038/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannamariaaa kirjoitti:

En tiedä kertooko se mitään, että Joni on tykännyt Instagramissa Kaisan uusimmasta kuvasta, missä miespuolisen kaverinsa kanssa, mutta ei oo tykännyt Janeten ainakaan kahdesta viimeisimmästä selfiestä. En tiedä, ei varmaan. Kunhan stalkkailen, eh :D Voi tietysti tarkoittaa, että pitää salassa sitä, että Janette on hänen valintansa niin ei voi tykätä hänen kuvistaan.

Mä en ymmärrä miks Kaisaa sanotaan tätimäiseks. Mun mielestä Kaisa on naisellinen ja seksikäskin. Mikä siinä tyylissä tekee tätimäisen, sitä en ihan tajua. Se tukka? Uskon, että varmasti Joni tuntee häntä kohtaan myös fyysistä vetovoimaa. Mä jotenkin ihailen miten Kaisa kantaa itsensä. Ja mistä sekin vaikutelma ettei ole liikunnallinen? Kaisahan on hyvässä kunnossa, jalat näyttää siltä, että liikkuu kyllä. Kaisahan on aika rintava, niin antaako se sitten typerästi kuvan että hän on jotenkin isokokoinen ja laiska liikkumaan. Ja tädit ei liiku? :D

En usko, että noilla instan tykkäämisjutuilla on mitään merkitystä. Enemmän mun mielestä tuo Kaisan kuva kertoo siitä, ettei ole Jonin valittu. Tai on siihen kyllä muitakin todisteita. Kaisan pukeutuminen on tätimäistä ja vanhanaikaista. Muutenkin on tosi ärsyttävä päällepäsmäri.

Vierailija
3040/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äggghhh... ärsyttää, kun jo tietää kumpi voittaa.

Ketju on lukittu.