Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2961/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria sanoi, että haluaa korkeintaan yhden lapsen ja Joni haluaa useampia. Jo tässä on suuri ristiriita. Ihan oikein,että Maria lähti! Hyvä Maria😊

Mun mielestä on ihan bullshittiä olla lähtemättä parisuhteeseen tuollaisen mainitsemasi "ristiriidan" takia. Kummallakaan ei ole lapsia, eikä oikeasti kokemuksta siitä, haluavatko niitä. Maria taisi olla 26v ja Joni 28? Kummankin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan. Kaikkea ei elämässä voi ennakoida, ja lapsien lukumäärän päättäminen etukäteen on ihan turhaa, sama kuin sanoisi että olen varma että kuolen vasta 60ikävuoden jälkeen. Mistä voit tietää?  Elämää voi vain elää, kaikkea ei voi ennakoida. 

Eri asia jos toinen tietäisi haluavansa lapsia ja toinen ei. 

28v?? Joni on 33 :DDD

Okei, ihan sama oli se joni 28 tai 33, miehillä aika on puolellaan noissa asioissa. Pointtini meni sinulta ohi niin että humahti. 

Vierailija
2962/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipä kyllä jotenkin paha ja ristiriitainen mieli Ruutu+-jaksosta. Joni on näytetty tähän asti hyvin herrasmiehenä ja kohteliaana, mutta nyt jäi mielikuva ärtyneestä ja ehkä jo vähän kuvauksiin kyllästyneestä miehestä. Onhan hän kyllä vissiin sanonutkin jossain haastattelussa, että viimeisellä viikolla tuli stressiä ja ei kiinnostanut enää haastattelut ym. kun tajusi, että kohta on tehtävä valintoja.

Harmi, että yönyli-treffit hoidettiin näin, että toiset tiesi toisten treffeistä. Kyllähän siinä nyt väkisin tulee petetty ja hieman vaivaantunut olo, jos on tunteita herännyt ja kaveri käy sitten viettämässä yön mitä ilmeisimmin läheisissä tunnelmissa ihastuksen kanssa.

Näytti kuitenkin siltä, että Kaisankin kanssa treffailtiin ihan hyvässä hengessä, mutta luulen, että vaaka kallistuu lopulta Janeten suuntaan, koska Kaisa ei oo vielä valmis seksiin.. tai niin hän ainakin sivulauseessa mainitsi, että ei ois valmis.. mutta toisaalta tilanne voi johtaa toiseen ja katsojat saa vain arvailla, miten kävi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janette on kyllä upea. Kuuma bikinivartalo ja haluaa paljon lapsiakin.

Kaunis ja kuuma kieltämättä, mutta luonne ratkaisee ja no, siinä olisi parantamisen varaa... Niin ohjelman perusteella kuin sen, mitä olen tosielämässä häneltä kuullut (meillä on yhteisiä tuttuja/kavereita).

Vierailija
2964/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lasta niin ei olekaan enää niin kuuma bikinivartalo 😅 Tai no, täydellisellä Janetella tietty on.

Vierailija
2965/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just joo. Sehän se tekeekin naisesta upean...

Kuinkahan kauan se bikinivartalo säilyy kuumana kun on pari kertaa toiminut synnytyskoneena...

Ja haluaakohan hän sitten lopulta niitä lapsiakaan kovin paljoa kun on aluksi pari maailmaan saattanut. Ne suunnitelmat katsos voi muuttua matkan varrella. Ja vartalo muuttuu ihan varmasti.

Vierailija
2966/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Joni oo edes hyvännäköinen.

Vierailija
2967/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 lasta niin ei olekaan enää niin kuuma bikinivartalo 😅 Tai no, täydellisellä Janetella tietty on.

Mulla on neljä lasta ja mitat 175/56 mitä ne on ollut koko aikuisiän. Ei raskaus tuo mitään ylimääräisiä kiloja ellei niitä ITSE hanki itselleen. Ns "oikeat" raskauskilot katoaa ja lujaa raskauden loputtua.

Vierailija
2968/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Joni oo edes hyvännäköinen.

Saati sitten fiksu...

Vierailija
2969/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta sensuroitiin mm. ensi jakson spoiler-viesti, joka on eilen kirjoitettu (pitkä). Miten olisikaan saatu draamaa, jos se sekä Kaisa ja Maria olisivat nostaneet kytkintä. :D

Vierailija
2970/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäipä kyllä jotenkin paha ja ristiriitainen mieli Ruutu+-jaksosta. Joni on näytetty tähän asti hyvin herrasmiehenä ja kohteliaana, mutta nyt jäi mielikuva ärtyneestä ja ehkä jo vähän kuvauksiin kyllästyneestä miehestä. Onhan hän kyllä vissiin sanonutkin jossain haastattelussa, että viimeisellä viikolla tuli stressiä ja ei kiinnostanut enää haastattelut ym. kun tajusi, että kohta on tehtävä valintoja.

Harmi, että yönyli-treffit hoidettiin näin, että toiset tiesi toisten treffeistä. Kyllähän siinä nyt väkisin tulee petetty ja hieman vaivaantunut olo, jos on tunteita herännyt ja kaveri käy sitten viettämässä yön mitä ilmeisimmin läheisissä tunnelmissa ihastuksen kanssa.

Näytti kuitenkin siltä, että Kaisankin kanssa treffailtiin ihan hyvässä hengessä, mutta luulen, että vaaka kallistuu lopulta Janeten suuntaan, koska Kaisa ei oo vielä valmis seksiin.. tai niin hän ainakin sivulauseessa mainitsi, että ei ois valmis.. mutta toisaalta tilanne voi johtaa toiseen ja katsojat saa vain arvailla, miten kävi..

Mutta kuten Maria totesi, hän osasi kyllä arvata että Joni varmasti on kova pan...pal...pan...palo...panomies. ;)

Silti tuo epäherrasmiesmäisyys oli ollut Marialle pöyristyttävää ja jos Joni oikeasti kuvitteli, että voi raahata naiset vuorotellen yön yli treffeille ”testaukseen” (onko tarpeeksi vaimomateriaalia, you know....), hän on lisäksi tyhmä.

Word! 👍

Vierailija
2971/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janeten kaltainen nainen kilpailee Jonista? Really? :D

Marian halu lähteä oli selvä juttu. Paljon tasokkaampi.

Vierailija
2972/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos lapsellinen itsestään liikoja luuleva Noora lähti kotiin kasvamaan.

Miksiköhän tuo Noora herättää sussa tuollaista haukkumisen tarvetta? Ei ole kyllä tehnyt mitään ikävää talolla, mitä olis ainakaan näytetty. (Ilmaisi itseään joo vähän huonosti siinä tilanteessa kun kertoin että oli Jonista huonompi kuva ennen kuin pääsi kehden kesken treffeille. Mutta ihmettelen kyllä sitä, kun Janette istui koko keskustelun vieressä hiljaa eikä korjannut/tarkentanut asiaa tai mitenkään ottanut osaa keskuteluun. Ja sitten jälkeenpäin juorusi vain toisille naisille selän takana, eikä Nooralle vielä silloinkaan sanonut asiasta mitään. Ilmeisen moni täällä peukutuksista päätellen olisi toiminut samalla, mielestäni vähän epäreilulla ja pelkurimaisella tavalla ja pitää sitä sitten normaalina?

Noora on harvinaisen rehellisen oloinen ja rohkea ja uskaltaa puhua asioista avoimesti. Mun suosikki. Suoraselkäinen ja rehellinen. Uskaltaa kohdata asian kuin asian. Jos vertaa vaikka tilinteossa, miten monet naiset ovat kierrelleet ja kaarrelleet tunteitaan tai ihastumistaan Jonia kohtaan, niin Noora, vaikkei häntä valittu enää, sanoo että olisi ollut ulkomaailmassakin ehdottoman kiinnostunut nappaamaan Jonin mukaansa jne. Kertoo kyllä oikeasta vahvuudesta myöntää tunteensa vaikka saikin lähtöpassit. Ei ainakaan huono häviäjä.

"Itsestään liikoja luuleva" kertoo kyllä susta itsestäsi ja halustasi lytätä itsevarmaa ihmistä enemmän kuin kohteestasi. Tervekin itsevarmuus ja -luottamus on monen mielestä pelottavaa silloin, jos itse ei ole niin itsevarma. Jotkut haluavat lytätä sellaista ihmistä tarpeettomasti "Että kehtaakin ajatella itsestään positiivisesti ja puhua ominaisuukstaan positiivisesti!" Noora se vain seisoo omilla varmoilla jaloillaan ja kohtaa asiat rohkeasti. Ja onhan hänessä tuo herkkäkin puoli silti näkynyt. Esim. oli kyllä ihana tilinteon haastattelussa :)

En ole huomannut Noorassa myös mitään negatiivita lapsellisuutta. (Toisin kuin ehkä esim. Marian mustasukkaisuudet ja mielenosoitukset ovat hieman olleet.)

Noorassa on harvinaisen hieno yhdistelmä itsevarmuutta, älykkyyttä, herkkyyttä ja kauneutta sekä rehellisyyttä. huh.

ps.

Ulkonäkömieltymyksiä on tietenkin monia, mutta mielestäni Noora on kaikista kaunein koko alkuperäisestä naiskööristä :)

(Toki kun pitää jonkun luonteesta, se vaikuttaa myös kauneuskäsitykseen.)

Vierailija
2973/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria sanoi, että haluaa korkeintaan yhden lapsen ja Joni haluaa useampia. Jo tässä on suuri ristiriita. Ihan oikein,että Maria lähti! Hyvä Maria😊

Mun mielestä on ihan bullshittiä olla lähtemättä parisuhteeseen tuollaisen mainitsemasi "ristiriidan" takia. Kummallakaan ei ole lapsia, eikä oikeasti kokemuksta siitä, haluavatko niitä. Maria taisi olla 26v ja Joni 28? Kummankin mieli voi muuttua vielä moneen kertaan. Kaikkea ei elämässä voi ennakoida, ja lapsien lukumäärän päättäminen etukäteen on ihan turhaa, sama kuin sanoisi että olen varma että kuolen vasta 60ikävuoden jälkeen. Mistä voit tietää?  Elämää voi vain elää, kaikkea ei voi ennakoida. 

Eri asia jos toinen tietäisi haluavansa lapsia ja toinen ei. 

Häh? Mitä hiton järkeä on lähteä erilaisilla toiveilla parisuhteeseen? Ja mistä joku voi tietää haluavansa lapsia tai tietää ettei halua? Miten se sitten on eri asia kun juuri väitit ettei voi tietää mitä haluaa? 😂Maria vaikutti ihan tietoiselta siitä, että haluaa maksimissaan yhden lapsen. Jos Joni taas kokee haluavansa enemmän lapsia, niin ei tietenkään mitään järkeä ryhtyä suhteeseen jossa toiveet noin erilaiset.

Vierailija
2974/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI voi tietää haluaako paljon lapsia. Hänellä ei ole lapsia joten mieli voi muuttua lastensaannin jälkeen ja haluaakin vähemmän. Mieli voi muuttua. :)

Vierailija
2975/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa sopii näistä parhaiten Jonille. Mun mielestä Janetelle sopii joku erilainen mies. Joni ja Janette on musta ihan eri tyylisiä.

Vierailija
2976/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos lapsellinen itsestään liikoja luuleva Noora lähti kotiin kasvamaan.

Miksiköhän tuo Noora herättää sussa tuollaista haukkumisen tarvetta? Ei ole kyllä tehnyt mitään ikävää talolla, mitä olis ainakaan näytetty. (Ilmaisi itseään joo vähän huonosti siinä tilanteessa kun kertoin että oli Jonista huonompi kuva ennen kuin pääsi kehden kesken treffeille. Mutta ihmettelen kyllä sitä, kun Janette istui koko keskustelun vieressä hiljaa eikä korjannut/tarkentanut asiaa tai mitenkään ottanut osaa keskuteluun. Ja sitten jälkeenpäin juorusi vain toisille naisille selän takana, eikä Nooralle vielä silloinkaan sanonut asiasta mitään. Ilmeisen moni täällä peukutuksista päätellen olisi toiminut samalla, mielestäni vähän epäreilulla ja pelkurimaisella tavalla ja pitää sitä sitten normaalina?

Noora on harvinaisen rehellisen oloinen ja rohkea ja uskaltaa puhua asioista avoimesti. Mun suosikki. Suoraselkäinen ja rehellinen. Uskaltaa kohdata asian kuin asian. Jos vertaa vaikka tilinteossa, miten monet naiset ovat kierrelleet ja kaarrelleet tunteitaan tai ihastumistaan Jonia kohtaan, niin Noora, vaikkei häntä valittu enää, sanoo että olisi ollut ulkomaailmassakin ehdottoman kiinnostunut nappaamaan Jonin mukaansa jne. Kertoo kyllä oikeasta vahvuudesta myöntää tunteensa vaikka saikin lähtöpassit. Ei ainakaan huono häviäjä.

"Itsestään liikoja luuleva" kertoo kyllä susta itsestäsi ja halustasi lytätä itsevarmaa ihmistä enemmän kuin kohteestasi. Tervekin itsevarmuus ja -luottamus on monen mielestä pelottavaa silloin, jos itse ei ole niin itsevarma. Jotkut haluavat lytätä sellaista ihmistä tarpeettomasti "Että kehtaakin ajatella itsestään positiivisesti ja puhua ominaisuukstaan positiivisesti!" Noora se vain seisoo omilla varmoilla jaloillaan ja kohtaa asiat rohkeasti. Ja onhan hänessä tuo herkkäkin puoli silti näkynyt. Esim. oli kyllä ihana tilinteon haastattelussa :)

En ole huomannut Noorassa myös mitään negatiivita lapsellisuutta. (Toisin kuin ehkä esim. Marian mustasukkaisuudet ja mielenosoitukset ovat hieman olleet.)

Noorassa on harvinaisen hieno yhdistelmä itsevarmuutta, älykkyyttä, herkkyyttä ja kauneutta sekä rehellisyyttä. huh.

ps.

Ulkonäkömieltymyksiä on tietenkin monia, mutta mielestäni Noora on kaikista kaunein koko alkuperäisestä naiskööristä :)

(Toki kun pitää jonkun luonteesta, se vaikuttaa myös kauneuskäsitykseen.)

Kyllä Noora on itse omilla puheillaan ja käytöksellään luonut ei-niin-imartelevan julkisuusimagon.

Ja pakko sanoa, että muiden naisten kertomat asiat ja ajatukset hänestä, erityisesti Marian, Kaisan ja Janeten ajatukset, vahvistavat tätä imagoa entisestään.

Vierailija
2977/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Noora on rehellinen tai suoraselkäinen?

Mites sitten Jonin aikaan esittäminen, asioiden liioittelu, toisten naisten suolaaminen Jonin aikaan (”muut puhui Jonista niin negatiivisesti, että sain alussa negatiivisen käsityksen”), kilpailuhenkisyys, oman itsensä pönkittäminen hokemalla miten kova mimmi on ja miten on sitä ja tätä, kertoo mun nähdäkseni kyllä ennen kaikkea huonosta itsetunnosta, huonosta itsetuntemuksesta ja huonoista käytöstavoista. Ei rehellisyydestä eikä suoraselkäisyydestä.

Lisäksi se, että Noora oli aluksi uinut Marian lähelle ja saanut Marian uskoutumaan henkilökohtaisista asioista ja sitten hyökännyt ja haukkunut tämän talossa julkisesti ilman perusteluita, kertoo surullista tarinaa ihmisen käytöksestä.

Vierailija
2978/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisa sopii näistä parhaiten Jonille. Mun mielestä Janetelle sopii joku erilainen mies. Joni ja Janette on musta ihan eri tyylisiä.

Ei kyllä sovi Joni Kaisan kanssa yhteen. Harrastukset ovat ihan erilaisia, ja muutenkin koko elämäntyyli

Vierailija
2979/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että nyt kaikki kovasti tykkäävät Mariasta, vaikka melkein koko ketju naristaan miten rasittava ym hän on :D. Ja vaikka se Joni on ollut minunkin mielestä ällöttävä ja limainen, ei se silti tarkoita että hän on jokaista naista pannut yön yli treffeillä. Voi olla että on, tai sitten ei. Sitä ei tiedä kukaan muu kuin Joni. 

Koko formaatti on mun mielestä naurettava ja epärealistinen. Onneksi ei mennä ihan jenkkilän tahtiin, jossa naisia täytyy kosia viimeisillä treffeillä... 

Minä en ainakaan alkukaudesta tykännyt Mariasta, mutta olen muuttanut mieleni. Alkuun hän vaikutti ylimieliseltä, epävarmalta ja huomionhakuiselta, mutta loppujaksoissa hän on vaikuttanut ennemminkin omanarvontuntoiselta, symppikseltä, kiltiltä ja ystävälliseltä. Olen pahoillani, että tuomitsin pelkkien editointien perusteella. Tämä kai oli tuotantoyhtiön tarkoituskin, tehdä jostakin se "bitch", joka tekee sarjasta mielenkiintoisemman.

Vierailija
2980/4729 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ärsytti alussa ihan hirveästi, varmaan tuotanto oli saanut jotenkin näyttämään niin ärsuttävältä valikoimalla tietyt kohdat näytettäväksi. Nyt viime jaksoissa aloin kuitenkin pitämään hänestä kun paljastui että onkin ihan huumorintajuinen ja hauska tyyppi. Ihan oikea ratkaisu Marialta lähteä pois ja arvostan päätöstä. Sitähän ei tiedä, miten pitkälle menivät Janeten kanssa, mutta ymmärrettävää että ei halunnut olla heti seuraavana testivuorossa. Tilinteossa vähän harmitteli että olisi voinut ottaa reissussa vähän rennommin ja tuossa lähtötilanteessa ehkä mietti liikaa mitä tekisi tosielämässä eikä osannut ajatella että nämä käänteet toisaalta kuuluvat ohjelman luonteeseen. Kuitenkin totesi että ehkä kiinnostusta Joniin ei sitten ollut tarpeeksi kun ei pystynyt toimimaan tilanteessa toisin. Pisteet kotiin siis Marialle!

Ketju on lukittu.