Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Janette on väärä valinta kaikin tavoin. Liian nuori, kokematon, epäkoulutettu, miellyttämishaluinen mutta kuitenkin rämäpää.
Kuvitelkaa kun Joni odottaa herkkuruokaa, viiniä ja hierontaa ja Janette benjihyppyä eikä anna edes pitää kädestä. Ei voi toimia. Joni on härkä ja Janette vaaka.
Tuskin meistä kukaan muu kuin Joni voi tietää, kuka on oikea valinta. Lopettakaa jo tuo jatkuva Janeten morkkaaminen!
Marian kysymys saattoi olla, että oliko läheisyyttä. Johon Janette on voinut vastata että oli. Läheisyys voi tarkoittaa, ihan vierekkäin nukkumista, halailua, suukottelua. Läheisyys ei ole yhtäkuin seksi.
No kyllä telkkarissa se mitä näytetään ja mitä sanotaan riittää siihen mitä kommentoin jonista. On epäkunnioittavaa kolmea naista pitää yön yli perätysten javielä niin et on naisten tunteet pelissä eikä oo sama asia ku tinderissä! Turha verrata.
Mikä ihmeen Jonsku? Kuulostaa ärsyttävältä, voisko puhua ihan vaan Jonista 😝
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Jonsku? Kuulostaa ärsyttävältä, voisko puhua ihan vaan Jonista 😝
Ei voi puhua, koska Maria sanoi Jonia yhdessä jaksossa Jonskuksi.
Kyllähän janette sanoi et oli intiimi yö. Marialle selvis mun mielestä pikkuhiljaa ohjelman myötä että tää formaatti ei sovi hänelle. Ja ei kyllä sopis mullekaan...
Onnea Janetelle vaan, toivottavasti suhde kestää vaikka epäilen kyllä. Se 8v ikäerokin tuntuu 25 vuotiaalle isolta mut ehkä sit muutaman v päästä ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan noista naisista seksiä harrastaa yön yli treffeillä. Tuskin sinäkään niin tekisit, saati minä.
No todellakin monet harrastaa jos tilanne vain tarjoutuu.
Miettikää miten valmiita kaikki ovat olleet suutelupuuhiinkin. Kyllä siellä aina joku kilpailuhenkinen ja miellyttämishaluinen on.Tai vain halukas harrastamaan seksiä tykkäämänsä ihmisen kanssa?
Ehkä. Normaalissa tilanteessa.
Tässä kyseisessä kuviossa ikävää on, että se kuvion ainoa miespuolinen on mahdollisesti halukas harrastamaan seksiä kaikkien kanssa koska tuntuu tykkäävän kaikista.
Ja kyllä mua tökki silloin Rouvisenkin kaudella, että hän jäi suljettujen ovien taakse molempien naisten kanssa ja leikkauksella annettiin ymmärtää, mitä kaikkea mahdollisesti tapahtuu ja testaillaan... yack. Naisen esineellistämistä ja alistamista.
Ihan normaalia tuossa formaatissa testata yön yli treffien kautta kemioita. Tuskin siellä edes ihan loppuun asti mennään.
Maria olisi halunnut olla se ainoa jonka kanssa ollaan yön yli mutta koska Janette ehti ensin niin suuttui ja lähti koska Jonikin vielä provoisi ja sanoi jotain että lähde sitten meneen jos et kestä (että tässä ohjelmassa tapahtuu tällaista).
Miten ihmeessä se nyt on niin kauheeta että Joni ja Janette nukkuuivat yön yhdessä.
Kyllä toiset naiset ovat outoja kun lähtevät tällaiseen ohjelmaan ja yllättyät näin. Tosielämässä vielä ymmärtäsi mutta tämä on kilpailu jossa testataan myös kemioita.
Ei kai se antautunut kuka nyt olikaan Jonin kanssa yön? Voihan sitä muutenkin olla kun haarat levällään. Maria mitäänsanomaton.
Joni alkoi puolustella niin paljon toimintaansa Marialle että lähes varmasti "ylitti jotain rajoja" Janeten kanssa. Jos mitään ei olisi tapahtunut, niin olisi ollut helppo leppyytellä Mariaa ja sanoa vain lempeästi että "Hei, nyt ajattelet vain liikaa" tms., mutta nyt vain tiuski takaisin että "Lähde sitten jos et kestä pelin meininkiä". Janette sanoi että intiimi yö ja mainitsi sen vielä kaksi kertaa.
Mites Jonin valinta voi olla Janette jos tämän kanssa sänkyyn heti. Eikös miehet yleensä sellaisen naisen hylkää. Vai miten meille onkaan aina uskoteltu.
Jotenkin Joni ja Janeten kohtaaminen jaksossa oli herkkää katseltavaa. Minusta he ovat samalla aaltopituudella ja heillä paljon yhdistäviä asioita. Parempi valinta ois Jonille Janette.
Ei maria ollut siitä suuttunut että janette sai eka noi treffit vaan siitä että sitä kuvotti yönylitreffit. Toi tilanne kun on kolme ehdokasta niin pitäis vähän kunnioittavammin toimia. Hyvä et maria lähti. Janette oli helppo.
Alusta asti olen odottanut Marian lähtöä, nyt se tapahtui ja hyvä niin. On erittäin itsekeskeinen, mustasukkainen minä minä-tyyppi. Ärsytti sen tiuskimiset, joista muutkin naiset vaivaantuivat. Kaisan näkisin Jonin valittuna.
Nyt täytyy kommentoida että ei kai kukaan ajatellut että Joni hatusta veti yli yön treffit? Varasi majoituksen, aamupalat jne? Ja samoin seuraavalle päivälle lennot ja hotellit Marian varalle? Tää on teeveetä hyvät naiset !!!
Mä en tykännyt tästä viimeisimmästä ruutu+-jaksosta, se oli jotenkin inhottava. Tiedän, että yönylitreffit kuuluvat hommaan, mutta asian olisi voinut hoitaa paljon fiksummin ja hienotunteisemmin. Jenkkiversiossahan naiset eivät enää asu yhdessä tuossa vaiheessa, kun yönylitreffit tulevat kuvioihin, jolloin muiden naisten ei tarvitse nähdä kuinka vuoron perään eivät tulekaan yöksi kotiin. Poissa silmistä, poissa mielestä, you know.
Marialle sympatiat ja hatunnosto, että lähti eikä väkisin ruvennut sietämään mitään ja mielistelemään Jonia "voittaakseen". Ja joo, tiedossahan nuo yönylitreffit tosiaan ovat olleet, mutta ei kai sitä kukaan voi etukäteen tietää miltä itsestä tuntuu, kun mies, johon on ihastunut viettää yön hyvän ystäväsi kanssa, jonka jälkeen pitäisi itse sitten lähteä saman miehen kanssa treffeille.
SPOILER
Nyt täytyy kyllä sanoo, että noi Jonin kolmen suora -testiajot oli kyllä jo liikaa. Aivan samoilla linjoilla Marian kanssa, että olisi voinut Suomeen asti odottaa panopuuhia. Marian tilinteosta kävi ilmi, että Joni oli tehnyt selväksi että hän haluaa testata myös seksillä, että kenestä on vaimomatskua...YÖK!!!!
Vierailija kirjoitti:
Marian kysymys saattoi olla, että oliko läheisyyttä. Johon Janette on voinut vastata että oli. Läheisyys voi tarkoittaa, ihan vierekkäin nukkumista, halailua, suukottelua. Läheisyys ei ole yhtäkuin seksi.
Joka tapauksessa, oli ai ei, niin taitava peliliike Janetelta, jolla sai Marian flippaamaan ja lähtemään. Janette varmaan Marian tuntien tiesi, että noin saattaa Maria reagoida.
Maria teki ihan oikein! Joni luuli voivansa testata kaikki kolme ja panna kaikkia😂😂😂😂😂
Marialta meni pisteet. Hän on mukana ohjelmassa jossa kilpailee miehestä enää kahden kanssa joten on itsestäänselvää että panokset kovenevat. Yö Janeten kanssa on voinut olla mitä tahansa pussailusta pidemmälle mutta ihan turha sitä jeesustella - voi olla ettei Janette edes "antanut".
Maria vaikuttaa ihan prinsessalta kun tuollaisen takia lähti lätkimään.
Jos mulla olisi kolme komeaa miestä joista valita, niin IHAN VARMASTI testaisin yön yli treffit ja katsoisin miltä tuntuu vaikka vain nukkua toisen kanssa ja kosketella. Menisin varmaan loppuunkin asti koska olen aikuinen ja tietäisin että tämä on pelin henki.
Voi kauheeta jos olisin sängyssä peräti heidän kanssaan....