Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Muutkin on tuolla arvuutelleet kotiin lähtijöitä yms muitten asioita ku Maria, mut jostain syystä tuppaa unhotumaan ne kommentit.
Jos Janeten kommentti itsestään et "varmaan parhaat jätetty viimeiseksi" olis tullut Marian suusta, ni voin vaan kuvitella paskamyrskyn intensiteetin. Mut nyt -ei mitään.
Te katsotte suurennuslasilla kuka tekee mitäkin, jolloin oleellista on se et KUKA eikä mitä tekee.
Tuli mieleen että Nooran kommentit Jonista on saattanut olla ihan puhdasta sarkasmia. Itsekkin viljelen välillä tollasta läppää, ja sitä ei sinisilmäisimmät aina ymmärrä.
Nooraa on kismittänyt jonkun treffeille pääsy, ja heittäny että "ihan sama, mulle liian rahvas ja köyhä koko mies." Tai jotain vastaavaa.
Mikään Noora-fani en ole todellakaan, mutta näinkin se on voinut mennä.
Oman käsitykseni mukaan taas miehet nimenomaan tykkää paljonkin pyöreistä kasvoista. Pyöreät kasvot ovat naiselliset ja tekevät yleensä paljon nuorekkaamman näköiseksi.
Ja olen itse ihan kapeakasvoinen nainen.
Olenko ainoa, jonka mielestä Janette on ehkä jo vähän ärsyttävänkin itsevarma? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt sanotte te, jotka olitte ihan varmoja:
a) Tarun voitosta ("menee kärkikaksikkoon, on varma tieto")
b) Riikan voitosta (se instakuva, jonka "Joni" otti)
c) Marian voitosta..
että silleen.
Janetetn varmaa voittoahan täällä on joku jo viikkotolkulla paasannut.
No mutta Janette on edelleen mukana, kaikki muut noi "varmat voittajat" on pudonneet tai ilmeisesti Marian tapauksessa laitetaan kotiin jaksossa 8.
Joskus olen katsonut muutaman jakson jenkkiversiota. Siinä aina tarvitsee olla pitkään talolla viihtyviä ilkeitä naisia tuomassa taloon draamaa. En ihan usko, että pudotusjärjestys on aivan poikamiehen oma päätös, varmasti tuotantoyhtiö yrittää saada noita draamaprinsessoja pidettyä talolla tarpeeksi kauan väriä tuomassa. Ajatelkaa jos viisi viimeistä tyttöä olisi kaikki sopuisia ja pidättyväisiä niin jaksaisitteko katsoa jaksoja? Aina jaksoihin pitää leikata mukaan tyttöjen välisiä nahisteluja, saada ne näyttämään hirveän suurilta. Suuria tunteitahan me näistä halutaan, aitoa rakkautta, pettymyksiä, surua, ja suuttumusta. Eikö jokaisessa Suomen Barchelorissakin ole ollut joku primadonna ihan kalkkiviivoille asti?
Ymmärrän kyllä Riikan pudotuksen jo ihan naisen ammatin perusteella. Kiva odotella illat ja yöt kotona kun mimmi vääntää drinkkejä baarissa.
Olen itse korkeakoulutettu enkä ihan statuksen takia haluaisi seurustella baarinaisen kanssa.
Hävettää teidän puolestanne.
Ei siis ole mitään järjellistä keskusateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen katsonut muutaman jakson jenkkiversiota. Siinä aina tarvitsee olla pitkään talolla viihtyviä ilkeitä naisia tuomassa taloon draamaa. En ihan usko, että pudotusjärjestys on aivan poikamiehen oma päätös, varmasti tuotantoyhtiö yrittää saada noita draamaprinsessoja pidettyä talolla tarpeeksi kauan väriä tuomassa. Ajatelkaa jos viisi viimeistä tyttöä olisi kaikki sopuisia ja pidättyväisiä niin jaksaisitteko katsoa jaksoja? Aina jaksoihin pitää leikata mukaan tyttöjen välisiä nahisteluja, saada ne näyttämään hirveän suurilta. Suuria tunteitahan me näistä halutaan, aitoa rakkautta, pettymyksiä, surua, ja suuttumusta. Eikö jokaisessa Suomen Barchelorissakin ole ollut joku primadonna ihan kalkkiviivoille asti?
Uskon myös, että tuotanto saattaa vaikuttaa pudotusjärjestykseen jonkin verran. Siis tietysti niin, ettei valitse "voittajaa" bätsen puolesta, mutta saattaa pitää jotakuta jakson, pari pidempään mukana, kuin mitä bätse välttämättä itse pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, lässyn lässy. Olisko tuo Riikan ulkonäkö jo käsitelty?
Spoilaan...
...
Mielestäni viimeisimmässä Tilinteossa kysymykseen vääristä perusteista olla talossa Riikka ei vastannut rehellisesti. Kuitenkin jo kolme tyttöä nimennyt Nooran ei-kiinnostuneeksi. Riikka taas esitti, ettei muka ollut kuullut mitään sellaista.
Riikan ulkonäöstä ei saa puhua, mutta kuraa hänestä saa kuitenkin puhua? Okei :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa tällaista formaattia on alkaa järjellä analysoida, tässähän on ns aikuisten tosi-tv-satu kuitenkin kyseessä. Esim. ensitreffit alttarilla tarjoaa paremmat edellytykset järjelliseen keskusteluun ja analysointiin, siinä mennään henkilöissä lainavaate tepastelua ja poseerausta ilta-auringossa pidemmälle ja pohditaan oikeasti sitä, mistä rakastumisessa ja parinmuodostuksessa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilaan...
...
Mielestäni viimeisimmässä Tilinteossa kysymykseen vääristä perusteista olla talossa Riikka ei vastannut rehellisesti. Kuitenkin jo kolme tyttöä nimennyt Nooran ei-kiinnostuneeksi. Riikka taas esitti, ettei muka ollut kuullut mitään sellaista.
Riikan ulkonäöstä ei saa puhua, mutta kuraa hänestä saa kuitenkin puhua? Okei :D
Et ymmärrä, mitä eroa on siinä, arvioidaanko jonkun ulkonäköä vai tekemisiä ja puhumisia?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa et Noira ei ollut tähän asti löytänyt arvoistansa miestä.
Av kiljuu, ettei tuollaisia naisia ole. Miehet väittävät omien kokemuksien pohjalta muuta...
Noora on ilmiselvä todiste, että noita on; Kaksinaamainen, rahanhimoinen pyrkyri, joka pitää itseään jonain unelmasaaliina.
Oman kokemukseni mukaan miehet usein katselevat aivan liian pitkään tuollaista käytöstä, koska ovat aika ulkonäkökeskeisiä. Tuossakin joukossa oli monta ihanaa ja yksi Noora. Silti se Noora siellä vielä pyörii. Tämä todistaa vain ja ainoastaan, että noorat on vähemmistö, mutta miehet ajattelee liikaa alapäällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa tällaista formaattia on alkaa järjellä analysoida, tässähän on ns aikuisten tosi-tv-satu kuitenkin kyseessä. Esim. ensitreffit alttarilla tarjoaa paremmat edellytykset järjelliseen keskusteluun ja analysointiin, siinä mennään henkilöissä lainavaate tepastelua ja poseerausta ilta-auringossa pidemmälle ja pohditaan oikeasti sitä, mistä rakastumisessa ja parinmuodostuksessa on kyse.
Tämä. Mutta ihmeen tosissaan ihmiset sarjan ottavat, täälläkin samastutaan, dissataan ja fanitetaan veren maku suussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilaan...
...
Et ymmärrä, mitä eroa on siinä, arvioidaanko jonkun ulkonäköä vai tekemisiä ja puhumisia?
Niin, minun mielestäni Riikan väittäminen valehtelijaksi ei ole _teoista_ puhumista, vaan silkkaa p**kanjauhantaa.
Jos toi bätse ei tajua ottaa Kaisaa niin mä otan! Terkuin Kaisasta valloittunut ihan hetero nainen
Jo viikkoja sitten epäilin että Joni tuntisi Sofian.
Eikös Sofia asu Tampereella ja sieltä Jonikin on.
Selittäisi sen suutelunkin.
Seuraavan jakson nähnyt ja silloinkin tuli tunne että tuntevat toisensa.
Vahvasti epäilen että Jonin valittu on Sofia.
Tunnen vahvasti nämä asiat mutta en kehdannut puhua asiasta.
Treffeillä Jonilla ja Janetella ei ole kipinää.
Musta Janette ei ole kiinnostunut Jonista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä toi Nooran ja Jonin pusuhetki treffeillä? Tuli myötähäpeä kun Noora "hihi kiusasin vähän" hinkkasi itseään bätseä vasten ja hönkäili hotellille jatkamisesta. -_- Liian nopeasti ja liian suoraan, menee fiilis.
Ketä se kiinnostaa, että _sinulta_ menee fiilis? Joni tykkäsi, Noora tykkäsi. Kenen muun mielipiteellä on merkitystä?
Aika mielenkiintoista pitää haukkumisena sitä, et kertoo oman mielipiteensä siitä, kenen uskoo putoavan! Siinä ei kyllä ole mitään ilkeyttä enkä usko et itse loukkaantuisin moisesta. Ihan normi meininkiä kaikissa ohjelmissa.