Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Jos toi bätse ei tajua ottaa Kaisaa niin mä otan! Terkuin Kaisasta valloittunut ihan hetero nainen
Eikä! Kaisa on mulle; ilmoitin jo ketjun alkupuolella!
T. toinen heteronainen; tosin ehkä liian vanha Kaisalle : (
Okei hei sinä neljä-viisi kommenttia putkeen Riikan ulkonäköä arvostellut. Onko kaikki kunnossa? Onko joku Riikan näköinen mimmi vienyt sulta joskus jotain, vai mistä kiikastaa?
Ei ole oikeasti enää kovin normaalia. Nyt olisi kyllä pieni itsetutkiskelun paikka. Kuten jo aiemmin kirjoitin, nuo sinun patoutumat ei taida nyt liittyä ollenkaan Riikkaan.
Muista, apua saa hakemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on ihan överikaunis!
Juuri tätä tarkoitan: Riikka ei ole överikaunis, ei oikeastaan edes kaunis, vaan ihan nätti. Tämä on valtavirran mielipide, omasta mielestäni Riikka on ihan viehättävä.
Vai että oikein valtavirran mielipide? SINUN mielipide se on, ei "valtavirran" 😂😂
Korkeakoulutettu. Ihan vain tiedoksi että Riikallakin on korkeakoulututkinto. Työ jota tekee ei sulje pois sitä mahdollisuutta että ihmisellä on jonkin toisen alan korkeakoulututkinto. Ihan vain tiedoksesi. Ja Riikalla on korkeakoulututkinto. 100 %.
Rauhoittukaa nyt herran jumala . Mitä meuhkaamista kuka sano mitä sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on ihan överikaunis!
Juuri tätä tarkoitan: Riikka ei ole överikaunis, ei oikeastaan edes kaunis, vaan ihan nätti. Tämä on valtavirran mielipide, omasta mielestäni Riikka on ihan viehättävä.
Vai että oikein valtavirran mielipide? SINUN mielipide se on, ei "valtavirran" 😂😂
Ei, sinun mielipiteesi on se että Riikka on överikaunis, valtavirta on toista mieltä. Sisäistä tämä, niin ehkä tajuat omankin tasosi etkä enää ihmettele miksei tasokkaat miehet kiinnostu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Okei hei sinä neljä-viisi kommenttia putkeen Riikan ulkonäköä arvostellut. Onko kaikki kunnossa? Onko joku Riikan näköinen mimmi vienyt sulta joskus jotain, vai mistä kiikastaa?
Ei ole oikeasti enää kovin normaalia. Nyt olisi kyllä pieni itsetutkiskelun paikka. Kuten jo aiemmin kirjoitin, nuo sinun patoutumat ei taida nyt liittyä ollenkaan Riikkaan.
Ei ole kysymys mistään omista henkilökohtaisista patoutumistasi.
Sinä olet tekopyhä. Täällä haukut Mariaa/et puutu millään tavalla Marian haukkumiseen syömishäiriöiseksi, noita-akaksi ja ties miksi, mutta Riikkaan puutut. Miksi? Haukkuminen on väärin kun kohde miellyttää itseäsi?
Sinun kannattaa hakea apua, jos palstan kommentit ovat sinulle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tekopyhä. Täällä haukut Mariaa/et puutu millään tavalla Marian haukkumiseen syömishäiriöiseksi, noita-akaksi ja ties miksi, mutta Riikkaan puutut. Miksi? Haukkuminen on väärin kun kohde miellyttää itseäsi?
Hetkonen, kai sinä ymmärrät, että tässä ketjussa on aika monta kommentoijaa? Tämä on siis ketju, jossa vain kirjautuneiden keskustelijoiden kommentit voidaan yksilöidä.
Minä en ole haukkunut Mariaa, vaikka joku muu onkin. Taitaa olla nyt joku palikka vinossa Riikan suhteen? Siitä kertoo jo tuo sinun ad hominen -kommentointi (googlaa), joka ei ole kovin välkkyä.
Minun mielestä bätse on liian bodarimainen ja kankea. Myös tukka ja habitus on jotenkin elähtänyt. En kyllä ymmärrä mitä naiset noissa bodarityypeissä näkevät.
Heteromies 50
Se tunne kun näät että tähän ketjuun on tullut jotain 10 sivua uusia viestejä ja innostut että jee mitähän jännää siellä on nyt puhuttu.
...
...
Luet sivu kerrallaan kommentteja siitä mihin edellisellä kerralla jäit.
...
...
10 sivua myöhemmin.
...
Petyt. Ne 9/10 sivua olikin (taas) vääntöä ja väittelyä kilpalijoiden ulkonäöstä ja sitä että pari tyyppiä vänkää keskenään mielipiteistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, kai sinä ymmärrät, että tässä ketjussa on aika monta kommentoijaa? Tämä on siis ketju, jossa vain kirjautuneiden keskustelijoiden kommentit voidaan yksilöidä.
Minä en ole haukkunut Mariaa, vaikka joku muu onkin. Taitaa olla nyt joku palikka vinossa Riikan suhteen? Siitä kertoo jo tuo sinun ad hominen -kommentointi (googlaa), joka ei ole kovin välkkyä.
Tämä ulkonäön arvostelu yleisesti liittyy todella paljon tähän. Täällä keskustelijat alapeukuttavat heti, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan jostain yleisesti miellyttävänä pidetystä henkilöstä, mutta kommentti, jossa toistaa naista nimitellään noita-akaksi, kerää yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kateutta?
Sieltä joku wt heräsi salimaken vierestä kommentoimaan ?
Kylläpä on lapsellista riitelyä. Miks ketään kiinnostaa täällävaikka joku haukkuiskin jotain naisista. Tuskinpa ketään naista tai jonikaan on kiinnostuneita näistä kommenteista. Hankkikaa oma elämä!
Mä oon niin jotenkin ollut varma että joni on mariaan tosi ihastunut että ihan säälittää kun m varmaan lähetetään pois. Miks m on nyt niin epävarma, kun alussa oli niin ihastunut joniin... Onko vaan niin ahdistuvaista ja epävarmaa sorttia. Vai onko tunteet laantuneet kun on muita tyttöjä kuvioissa ja erikoinen tilanne...
Ainakin tuntuu että tytöt ja joni on näin jälkeenpäin hyvissä väleissä keskenään. Kiva niin.
Kyllä Janette on kiinnostunut paljon enemmän oman ikäisestään sutjakasta urheilijasta kuin elähtäneestä puntin vääntäjästä. Miettikää bätseä tanssimassa häävalssia...ei ziisus
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Janette on kiinnostunut paljon enemmän oman ikäisestään sutjakasta urheilijasta kuin elähtäneestä puntin vääntäjästä. Miettikää bätseä tanssimassa häävalssia...ei ziisus
Eiköhän tuo Janette itse tiedä kenestä on kiinnostunut. Ehkä ihastumiseen kuuluu muutakin kuin ulkoinen habitus. Eikä tuossa Jonin ulkonäössä ole mitään moittimista. Tämä keskustelu on mennyt kyllä aivan järkyttäväksi arvosteluksi. Luulenpas, että kyllä se satuttas sinuakin, jos sinun olemusta ja ulkonäköä arvosteltas.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi bätse ei tajua ottaa Kaisaa niin mä otan! Terkuin Kaisasta valloittunut ihan hetero nainen
Älä luulekaan!
Minä näin hänet ensin:)
Kirjoitin juuri pitkän mielipidepostauksen tänne. Näköjään ne sitten menivät niin hyvin, kun ylläpito päätti poistaa. En mennyt asiattomuuksiin, mutta ehkä sitten jotkut näistä kilpailijoista on yp:n kavereita.