Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2061/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoileria...

Pakko myöntää, että minustakin Maria oli mukavempi tässä uusimmassa ruutuplus-jaksossa. Etenkin siinä hetkessä kun hän tuli safaritreffeiltä ja mietti muiden tyttöjen seurassa saakohan enää jatkaa, koska oli vastannut Jonille niin epämääräisesti. Siinä näkyi sitä aidompaa Mariaa. Oli kiltti, haavoittuvainen ja ystävällinen, ei lainkaan ylimielinen. Hyvä myös, että kertoi Jonille rehellisesti, että tarvitsee aikaa eikä ole suhteesta täysin varma.

Minuakin surettaa Riikan tippuminen. Oli mielestäni täydellinen paketti ja olisin helposti nähnyt hänet kärkikamppailussa. Miksei ohjelmassa kuulla Jonin perusteluja?

Joku sanoi, ettei Janeten ja Jonin välillä ole kemiaa. Minusta sitä kyllä oli uima-altastreffeillä. Samaistun Janetteen siinä, etten itsekään välitä romanttisista eleistä (kukkapuskat jne), vaan kivempaa on yhdessä tekeminen. Janette kuitenkin huomasi tykkäävänsä Jonista eikä romantiikka ja läheisyys altaassakaan ollut niin kamalaa, vaan oikeastaan aika ihanaa. Arvostan Janetessa myös sitä, että lahjoitti treffinsä Sofialle.

Ei se aiemmin ole ollut yhtään ylimielinen oikeasti. (Sillä on omanlaisensa huumori kyllä...) Nyt te alatte vaan joukkohysteriassa taas näkemään asioita. Samoin kun muistakin naisista. Kaikkien pitää olla samaa mieltä kaikesta. Kanamaisuus.

Minä olen saanut Mariasta hieman ylimielisen / omahyväisen kuvan näistä asioista: maireat naurahtelut/hymähtelyt omien toteamusten perään, jatkuva huomion kaipaaminen, itsensä vertaaminen muihin ja maininnat siitä, ettei näe henkilöä x Jonin kumppanina, x ei ole Jonin tyyppiä, lähettäisi x:n kotiin, jne. Lisäksi nirppanokkaisuus ja hienohelmaisuus mitä tulee aktiviteetteihin, syömisiin, jne.

Kyllä minusta Maria on vaikuttanut aika itseriittoiselta, mutta samalla myös epävarmalta. Safarijaksossa näin ensimmäistä kertaa Mariassa aitoutta ja positiivisempia puolia. Tunsin häntä kohtaan jopa sympatiaa.

Ootko tosiaan niin urpo, ettet ymmärrä, et todennäköisesti kaikilta tuolla on kysytty et kenen pitäis lähtee kotiin ym kommentteja muista ja sopivasti latomalla tällaisia vain yhdestä osapuolesta, saadaan tämä näyttämään

milloin miltäkin. Jestas, et nykyaikanakin mediakasvatuksen kulta-aikana katsojaa viedään ku litran mittaa. Usein kaikkein kiinnostavinta ei ole se mikä näkyy, vaan se MIKSI näytetään ja mitä toisaalta ei näytetä ja MIKSI.

Ja ne hymähtelyt nyt voi toki tulkita nekin ilkeästi, jos niin haluaa. Todennäköisesti kyse oli vaan epävarman ihmisen käytöksestä kameran edessä... Ja jonkun joka yritti olla hauska.

Ei siellä kukaan sanoja suuhun laita. Fiksut ja hyväsydämiset jättää vastaamatta ilkeilyn sijasta. Riikka ja Emiliä käytti "En tiedä" -vastaustaktiikkaa tuotannon epämiellyttävien kysymysten kohdalla.

Ja se olisi sinusta sitten viihdyttävää katsottavaa, kun joka haastattelussa mielipidettä kysyessä kaikki vastaisivat ”EN TIEDÄ!” ?

Jos itse olisin ohjelmassa mukana, todellakin jättäisin muiden osallistujien haukkumisen väliin, vaikka sinä katsojana siitä kuinka ottaisit nokkiisi. Eivät nuo osallistujat tuolla ole mitään meidän katsojien alamaisia, joiden tehtävä on vetää oma integriteettinsä vessasta alas, jotta saadaan vähän viihdettä kotisohvalle. Osa kilpailijoista on näemmä valmis noin toimimaan, ja se valinta kertoo heidän persoonallisuudestaan, vaikka sinä et sitä haluakaan nähdä.

Vastaus kysymykseesi: kyllä, minä katson mieluiten sellaista ohjelmaa, jossa ihmiset suhtautuvat toisiinsa myönteisesti ja kannustavasti. Nämä lapselliset nokittelut aiheuttavat myötähäpeää, ja pitäisin ohjelmasta varmasti enemmän, jos sellaisia ei olisi ollenkaan. Tällä kaudella onneksi onkin ollut aiempia kausia vähemmän teinidraamaa, ja enemmän aidosti kiinnostavaa sisältöä. Paras kausi tähän mennessä!

Vierailija
2062/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Maria tuolla vielä mukana, jos ei olisi niin kaunis? Vaikka osoitti jonkinmoista rehellisyyttä ja avoimuutta viimeisimmässä jaksossa niin kokonaisuudessaan on aika neuroottinen, ylimieleisen oloinen ja epävarma. Selkästi Jonikin on nämä piirteet havainnut ja ne pistävät mietityttämään, mutta ulkonäkö vetoaa.

Kyllähän ulkonäkö vaikuttaa. Ensimmäiset kolme tippujaakin lähtivät mitä ilmeisimmin ulkonäkösyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Maria tuolla vielä mukana, jos ei olisi niin kaunis? Vaikka osoitti jonkinmoista rehellisyyttä ja avoimuutta viimeisimmässä jaksossa niin kokonaisuudessaan on aika neuroottinen, ylimieleisen oloinen ja epävarma. Selkästi Jonikin on nämä piirteet havainnut ja ne pistävät mietityttämään, mutta ulkonäkö vetoaa.

Kyllähän ulkonäkö vaikuttaa. Ensimmäiset kolme tippujaakin lähtivät mitä ilmeisimmin ulkonäkösyistä.

Jenkkiversiossakin on tainnut mennä niin, että Bachelorit valitsevat naisen usein selvästi enemmän ulkonäön perusteella kuin Bachelorettet, joita kiinnostaa myös se, minkälaista miehen seura tuntuu ja miten hyvin persoonan puolesta sovitaan yhteen. Miehillä on kai tutkitustikin joku sellainen namiska aivoissa, joka saa ihastumisreaktion aikaan/alulle pelkästään naisen ulkonäön pohjalta. Tämä selittää ehkä sitäkin, miksi Joni voi vaikuttaa aidosti ihastuneelta useampaan naiseen yhtäaikaisesti, vaikka se katsojista oudolta tuntuukin. Kun ihastuminen ei ole pintaa syvempää, niin onnistuuhan se.

Vierailija
2064/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora on säälittävä. Toivon ennemmin hänen putoamista kuin Marian. Eli Noora saa lähteä kyllä ensimmäisenä, sitten ehkä Sofia ja vasta sitten Maria. Maria tarvii vaan aikaa, jotta saa luottamusta Joniin ja tutustuu tähän paremmin. Mielestäni Maria vaikuttaa kivalta naiselta, haukutaanko häntä siksi kun on niin älyttömän kaunis?

Samaa mieltä lähtöjärjestysestä. Mutta Mariasta oon vähän eri mieltä. Tai totuutta on paha tietää tuntematta, mutta ei hän ole kaikkein miellyttävintä kuvaa itsestään antanut ennen viimeisintä jaksoa varsinkaan. Maria on myös aika prinsessa ja ainakin minun on siksi vaikea samaistua häneen. Jos Jonilla ei asian suhteen ongelmaa niin mikäs siinä. Maria on siro ja aivan nätti, mutta mun silmään Riikka oli ehdottomasti kaunein kasvoiltaan tuolla.

Se on kyllä vain sinun mielipiteesi ja olet sen kanssa vähemmistössä. Jos aletaan arvioimaan Riikkaa, niin vähissä ovat ne oikeasti merkittävät kohdat jotka hänestä tekisivät erityisen kauniin; etenkin, kun hänellä on aina todella vahva ja tumma meikki.

Riikalla on hyvin pulleat posket ja pyöreät kasvot, jollaisia ei yleisesti pidetä viehättävinä. Silmät ovat hautautuneet näiden chipmunk-poskien sisään. Hiukset ovat hamppuiset ja epämääräisen väriset.

Vartalonmalli on iso ja romuluinen, mikään hoikkahan Riikka ei ole. Pienet rinnat mutta isot käsivarret ja reidet, vatsakin ilmeisesti pömpöttää jonkun verran?

Ai miten niin enemmistön mielestä sitä ja tätä? Itse tunnen paljon eri tavalla ajattelevia. Mm. oma mieheni rakastaa naisilla sellaisia hieman pyöreämpiä, eli ennemmin Riikan leveämmät kuin Marian kaidat kasvot. Ja mistä käsitys, että hoikka olisi kauneusihanne? Tätä en edelleenkään ymmärrä! Monet tuntemani miehet rakastavat, kun nainen on naisellinen eli reittä ja peppua löytyy.

Enemmistö pitää hoikista, kapeakasvoisista ja selkeäpiirteisistä. Fakta.

Suuren yleisön silmissä Riikka ei tosiaan ole mikään malliesimerkki naisesta, jollainen jokainen haluaisi olla ja jonka kanssa jokainen mies haluaisi olla.

Vierailija
2065/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Noora teki ku bätse pyys lopettamaan ja Noora vastas et "mä tykkään vähän kiusata.." tekiköhän jotain mikä jäi kameralta piiloon...

Eiköhän se Noora kyhnyttänyt itseään bätsen etumusta vasten (oksennus)

Mitä oksettavaa siinä on? Selkeästi molemmat siitä kuitenkin pitivät. Vai onko se oksettavaa siksi, että kyseessä on Noora, mutta Janeten kohdalla se oli vain kuumaa?

Ai ei ole noloa hinkuttaa itseään toisen sukuelintä vasten telkkarissa, olkoonkin ettei näy? Sivistynyttä käytöstä? Jotkut ehkä menee ja käy alapää edellä, minä en sitä ymmärrä. Jso naisen pitää noilla keinoilla saada mies, niin aika säälittävää.

Ei sitä edes näytetty, se on taas av:n omaa tulkintaa. Mitään hinkuttamista ei nähty. Sen sijaan altaassa nähtiin kun Jonin ja Janeten sukuelimet olivat kiinni toisissaan.

Vierailija
2066/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan puhutaan Marian kauneudesta, mutta mun Mielestäni hän ei ole kaunis. Ihan kamala irvistävä hymy. Näyttää noita-akalta.

Okei myönnön, että tuli kyllä aika rumasti kirjoitettua

Vierailija
2067/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora on säälittävä. Toivon ennemmin hänen putoamista kuin Marian. Eli Noora saa lähteä kyllä ensimmäisenä, sitten ehkä Sofia ja vasta sitten Maria. Maria tarvii vaan aikaa, jotta saa luottamusta Joniin ja tutustuu tähän paremmin. Mielestäni Maria vaikuttaa kivalta naiselta, haukutaanko häntä siksi kun on niin älyttömän kaunis?

Samaa mieltä lähtöjärjestysestä. Mutta Mariasta oon vähän eri mieltä. Tai totuutta on paha tietää tuntematta, mutta ei hän ole kaikkein miellyttävintä kuvaa itsestään antanut ennen viimeisintä jaksoa varsinkaan. Maria on myös aika prinsessa ja ainakin minun on siksi vaikea samaistua häneen. Jos Jonilla ei asian suhteen ongelmaa niin mikäs siinä. Maria on siro ja aivan nätti, mutta mun silmään Riikka oli ehdottomasti kaunein kasvoiltaan tuolla.

Se on kyllä vain sinun mielipiteesi ja olet sen kanssa vähemmistössä. Jos aletaan arvioimaan Riikkaa, niin vähissä ovat ne oikeasti merkittävät kohdat jotka hänestä tekisivät erityisen kauniin; etenkin, kun hänellä on aina todella vahva ja tumma meikki.

Riikalla on hyvin pulleat posket ja pyöreät kasvot, jollaisia ei yleisesti pidetä viehättävinä. Silmät ovat hautautuneet näiden chipmunk-poskien sisään. Hiukset ovat hamppuiset ja epämääräisen väriset.

Vartalonmalli on iso ja romuluinen, mikään hoikkahan Riikka ei ole. Pienet rinnat mutta isot käsivarret ja reidet, vatsakin ilmeisesti pömpöttää jonkun verran?

Ai miten niin enemmistön mielestä sitä ja tätä? Itse tunnen paljon eri tavalla ajattelevia. Mm. oma mieheni rakastaa naisilla sellaisia hieman pyöreämpiä, eli ennemmin Riikan leveämmät kuin Marian kaidat kasvot. Ja mistä käsitys, että hoikka olisi kauneusihanne? Tätä en edelleenkään ymmärrä! Monet tuntemani miehet rakastavat, kun nainen on naisellinen eli reittä ja peppua löytyy.

Suuren yleisön silmissä Riikka ei tosiaan ole mikään malliesimerkki naisesta, jollainen jokainen haluaisi olla ja jonka kanssa jokainen mies haluaisi olla.

Ihana kun joku jaksaa vuonna 2018 nimittää omia (ahdasmielisiä) mielipiteitään faktaksi :'D

Riikka on mielestäni superupea nainen. Tämä on toki vain mielipide, ei timantinkova totuus. Sinussa hänessä selvästi jokin kaihertaa, mutta on kyllä pakko sanoa, että epäilen sen johtuvan jostain muusta kuin Riikan ulkonäöstä. Sinun onneksesi sinun ei a) tarvitse näyttää häneltä tai b) seurustella hänen kanssaan. Huh, dodged that bullet.

Vierailija
2068/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Minä en haukkunut mitään Marian ulkonäössä vaan pidän vaan Riikkaa itse nätimpänä. Sinä sen sijaan koet tarvetta haukkua toisen ulkonäön. Huh.

Nyt on munkin pakko puuttua, kun tuolla Riikan mollaajalla on niin paksua tekstiä. Munkin suosikki oli Riikka ja luulin ja toivoin hänen olevan Jonin valittu. Tykkään tosi paljon erityisesti Riikan ulkonäöstä. Luonnettahan ei lopulta hirveästi voi tietää jonkin tosi-tv-ohjelman perusteella. Marian ulkonäöstä taas en kovin paljon tykkää. Riikka taas on minusta naisellinen, sensuelli ja tosi viehättävä nainen.

Se, että Riikan mollaaja moukkamaisesti kommentoi jokaista piirrettä erikseen ja negatiivisesti on vastenmielistä. Ja esim. syy siihen, miksi esim. TIS- Eliaksen käytöstä on niin halveksittu.

Vierailija
2069/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mistä luolasta olet oikein kömpinyt 2000-luvulle, kun kauneuskäsityksesi on noin yksiulotteinen ja lapsellinen? Uutinen sinulle: ei ole olemassa naista, jonka kanssa JOKAINEN mies haluaisi olla, vaikka miehet kiinnittävätkin ulkonäköön huomiota. Ei ole myöskään naista jollainen jokainen nainen haluaisi olla. Ei ainakaan jos puhtaasti ulkonäöstä puhutaan.

Objektiivisesti arvioiden täydellisyyttä hipovia kaunottaria on kyllä olemassa, mutta Bachelorin naisista ei kukaan ole sellainen, jota voisi edes erehdyksessä kuvailla tuolla tavalla. Marian ulkonäkö sopii osan mieltymyksiin hyvin, Riikan ulkonäkö taas toisenlaisiin mieltymyksiin. Omaan makuuni heistä kumpikaan ei oikein sovi, vaan pidän enemmän Janeten ulkonäöstä. En kylläkään ala luetella mistä piirteistä kenessäkin en pidä, vaikka osaisin kyllä jokaisen piirteet hyvin pikkutarkastikin analysoida, koska sellainen on ala-arvoista ja asiaankuulumatonta - onhan kysymys makuasioista.

Menepä sinä vielä kotiin vähän kasvamaan, ennen kuin tulet aikuisten palstoille väittämään, että heikosti kehittynyt ymmärryksesi kauneudesta muka edustaa jonkinlaista enemmistön mielipidettä.

Vierailija
2070/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun joku jaksaa vuonna 2018 nimittää omia (ahdasmielisiä) mielipiteitään faktaksi :'D

Riikka on mielestäni superupea nainen. Tämä on toki vain mielipide, ei timantinkova totuus. Sinussa hänessä selvästi jokin kaihertaa, mutta on kyllä pakko sanoa, että epäilen sen johtuvan jostain muusta kuin Riikan ulkonäöstä. Sinun onneksesi sinun ei a) tarvitse näyttää häneltä tai b) seurustella hänen kanssaan. Huh, dodged that bullet.

Minäkin täällä olen niin älyttömän huojentunut, kun minun ei tarvitse olla Riikan näköinen! Voi mikä kamala kohtalo se olisikaan, itkisin varmaan itseni uneen joka ilta. :D

(Not.)

Vierailija
2071/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on ihan överikaunis!

Vierailija
2072/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee hiukan Riikan kasvonpiirteistä mieleen bloggaaja Annika Ollila :D

Vierailija
2073/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te Tarua mollaatte?

Taru on juuri mukavan rauhallinen nainen, jonka vahvuus nimenomaan on se, että hän ei ole suuna ja päänä esiintymässä kaikelle kansalle joka asiasta. Moni mies arvostaa nimenomaan vähän rauhallisempaa ja käytöstavat omaavaa naista.

Vierailija
2074/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Minä en haukkunut mitään Marian ulkonäössä vaan pidän vaan Riikkaa itse nätimpänä. Sinä sen sijaan koet tarvetta haukkua toisen ulkonäön. Huh.

Nyt on munkin pakko puuttua, kun tuolla Riikan mollaajalla on niin paksua tekstiä. Munkin suosikki oli Riikka ja luulin ja toivoin hänen olevan Jonin valittu. Tykkään tosi paljon erityisesti Riikan ulkonäöstä. Luonnettahan ei lopulta hirveästi voi tietää jonkin tosi-tv-ohjelman perusteella. Marian ulkonäöstä taas en kovin paljon tykkää. Riikka taas on minusta naisellinen, sensuelli ja tosi viehättävä nainen.

Se, että Riikan mollaaja moukkamaisesti kommentoi jokaista piirrettä erikseen ja negatiivisesti on vastenmielistä. Ja esim. syy siihen, miksi esim. TIS- Eliaksen käytöstä on niin halveksittu.

Oma suosikkini puolestaan ei ole Riikka, mutta silti pystyn helposti ymmärtämään, miksi varmasti hyvin moni pitää häntä todella kauniina. Lisäksi hän vaikuttaa todella miellyttävältä, nöyrältä ja kauniskäytöksiseltä ihmiseltä. En ymmärrä ollenkaan, mikä tarve tällä yhdellä keskustelijalla on kirjoittaa kauniista naisesta noin pahansuopaa, kirjoittajan omaa sisäistä rumuutta hehkuvaa tekstiä.

Vierailija
2075/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lässyn lässy. Olisko tuo Riikan ulkonäkö jo käsitelty?

Spoilaan...

...

Mielestäni viimeisimmässä Tilinteossa kysymykseen vääristä perusteista olla talossa Riikka ei vastannut rehellisesti. Kuitenkin jo kolme tyttöä nimennyt Nooran ei-kiinnostuneeksi. Riikka taas esitti, ettei muka ollut kuullut mitään sellaista.

Vierailija
2076/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joni on ollu niin ihastunumariaan. Sääli jos tämä menee mönkään...

Vierailija
2077/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, lässyn lässy. Olisko tuo Riikan ulkonäkö jo käsitelty?

Spoilaan...

...

Mielestäni viimeisimmässä Tilinteossa kysymykseen vääristä perusteista olla talossa Riikka ei vastannut rehellisesti. Kuitenkin jo kolme tyttöä nimennyt Nooran ei-kiinnostuneeksi. Riikka taas esitti, ettei muka ollut kuullut mitään sellaista.

Öh, no jospa hän tosiaan ei ollut kuullut mitään sellaista? Ei kai Noora siellä talossa nyt sentään ole jokaiselle kuuluttanut isoon ääneen, että ei ole kiinnostunut.

Vierailija
2078/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajatvihaan vasen aivolohko kirjoitti:

Mitä te Tarua mollaatte?

Taru on juuri mukavan rauhallinen nainen, jonka vahvuus nimenomaan on se, että hän ei ole suuna ja päänä esiintymässä kaikelle kansalle joka asiasta. Moni mies arvostaa nimenomaan vähän rauhallisempaa ja käytöstavat omaavaa naista.

Se on vaan niin lahna! Sen suukin välillä roikkuu laiskasti. Mut toki joku tuostakin varmasti tykkää.

Vierailija
2079/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

y lilauta.org/satunnainen/82067467

Mikä tää on?

Vierailija
2080/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoileria...

Pakko myöntää, että minustakin Maria oli mukavempi tässä uusimmassa ruutuplus-jaksossa. Etenkin siinä hetkessä kun hän tuli safaritreffeiltä ja mietti muiden tyttöjen seurassa saakohan enää jatkaa, koska oli vastannut Jonille niin epämääräisesti. Siinä näkyi sitä aidompaa Mariaa. Oli kiltti, haavoittuvainen ja ystävällinen, ei lainkaan ylimielinen. Hyvä myös, että kertoi Jonille rehellisesti, että tarvitsee aikaa eikä ole suhteesta täysin varma.

Minuakin surettaa Riikan tippuminen. Oli mielestäni täydellinen paketti ja olisin helposti nähnyt hänet kärkikamppailussa. Miksei ohjelmassa kuulla Jonin perusteluja?

Joku sanoi, ettei Janeten ja Jonin välillä ole kemiaa. Minusta sitä kyllä oli uima-altastreffeillä. Samaistun Janetteen siinä, etten itsekään välitä romanttisista eleistä (kukkapuskat jne), vaan kivempaa on yhdessä tekeminen. Janette kuitenkin huomasi tykkäävänsä Jonista eikä romantiikka ja läheisyys altaassakaan ollut niin kamalaa, vaan oikeastaan aika ihanaa. Arvostan Janetessa myös sitä, että lahjoitti treffinsä Sofialle.

Ei se aiemmin ole ollut yhtään ylimielinen oikeasti. (Sillä on omanlaisensa huumori kyllä...) Nyt te alatte vaan joukkohysteriassa taas näkemään asioita. Samoin kun muistakin naisista. Kaikkien pitää olla samaa mieltä kaikesta. Kanamaisuus.

Minä olen saanut Mariasta hieman ylimielisen / omahyväisen kuvan näistä asioista: maireat naurahtelut/hymähtelyt omien toteamusten perään, jatkuva huomion kaipaaminen, itsensä vertaaminen muihin ja maininnat siitä, ettei näe henkilöä x Jonin kumppanina, x ei ole Jonin tyyppiä, lähettäisi x:n kotiin, jne. Lisäksi nirppanokkaisuus ja hienohelmaisuus mitä tulee aktiviteetteihin, syömisiin, jne.

Kyllä minusta Maria on vaikuttanut aika itseriittoiselta, mutta samalla myös epävarmalta. Safarijaksossa näin ensimmäistä kertaa Mariassa aitoutta ja positiivisempia puolia. Tunsin häntä kohtaan jopa sympatiaa.

Ootko tosiaan niin urpo, ettet ymmärrä, et todennäköisesti kaikilta tuolla on kysytty et kenen pitäis lähtee kotiin ym kommentteja muista ja sopivasti latomalla tällaisia vain yhdestä osapuolesta, saadaan tämä näyttämään

milloin miltäkin. Jestas, et nykyaikanakin mediakasvatuksen kulta-aikana katsojaa viedään ku litran mittaa. Usein kaikkein kiinnostavinta ei ole se mikä näkyy, vaan se MIKSI näytetään ja mitä toisaalta ei näytetä ja MIKSI.

Ja ne hymähtelyt nyt voi toki tulkita nekin ilkeästi, jos niin haluaa. Todennäköisesti kyse oli vaan epävarman ihmisen käytöksestä kameran edessä... Ja jonkun joka yritti olla hauska.

Ei siellä kukaan sanoja suuhun laita. Fiksut ja hyväsydämiset jättää vastaamatta ilkeilyn sijasta. Riikka ja Emiliä käytti "En tiedä" -vastaustaktiikkaa tuotannon epämiellyttävien kysymysten kohdalla.

No sitten varmaan osaat osoittaa missä Maria on ilkeillyt. Jos häneltä kysytään kuka mahdollisesti tippuu ja millä perusteella, niin siihen vastaaminen ei ole ilkeilyä. Voit laittaa vaikka suorat lainaukset Marian ilkeistä kommenteista tähän: (veikkaan, ettei niitä tule -taaskaan)

Kyllähän Maria jossain jaksossa letkautti, että laittaisi tytön X kotiin, ja aika ilkeän oloisesti nauroi päälle. Ei siihen kysymykseen ole pakko vastata muuta kuin "en osaa sanoa", ja jos vastaa niin vastausta ei ole pakko sanoa ilkeällä tyylillä. Tuotanto ei ketään pakota tuolla tavoin käyttäytymään.

Täällä on myös kuvailtu monia muita ikävältä näyttäneitä juttuja Marian käytökseen liittyen. Siis toisin kuin yrität väittää, jutut eivät ole tuulesta temmattuja vaan perustuvat siihen, mitä ohjelmassa on nähty, ja asioihin joita tuotannon ei olisi ollut mahdollista ihan tyhjästäkään lavastaa. Sillä, että sinä viestistä toiseen puolustelet Mariaa aiheettomasti, saat aikaan vain sen, että muut keskustelijat kuvailevat vielä tarkemmin noita Marian ärsyttäviä puolia. Jos siis pyrkimyksesi on syystä tai toisesta jotenkin varjella Marian mainetta, niin yritä ainakin pysyä totuudessa, että et saa muita kirjoittajia provosoitumaan ja tarttumaan aiheeseen tavallistakin tiukemmin.

Ei mua kuule kiinnosta kenenkään random-ihmisen maine, joka lähtee tosi-tv:tä tekemään. Enkä ole mitään käsittäkseni puolustellut? Yritin vaan et olis joku realismi noissa teidän jutuissa (ja eihän niissä näytä olevan)

Kyllä ne kommentit monesti ovat juuri tuulesta temmattuja. Ne ovat olleet täysin tulkinnanvaraisia (kuten sinulla "ilkeä nauru" wtf?)

Mistäpä sinä tiedät vaikka olisi tivattu monta kertaa ja M olis vastannut jo kymmenen kertaa ettei tiedä? Ja kuka sen naurun määrittelee ilkeäksi ja millä perusteella?

Teidät on saatu ajattelemaan just niin ku tuotantoyhtiö haluaa :D ensin inhotaan ja sitten tunnetaan empatiaa... Ja tämä tapahtuu joka kerta, joka ohjelmassa. Järki hoi!

Ketju on lukittu.