Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsi (7 v.) matkustaa lentokoneessa kotimaassa ilman

Vierailija
17.04.2006 |

vanhempia (niin että isovanhemmat vastassa) niin mahtaako saada jonkun lapsialennuksen vielä ns. turistihintaan, vai maksaako saman hinnan kuin aikuinen? Finskin sivuilta ei ihan selvinnyt...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi