Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tahdot kysyä jotain lepakolta, niin nyt olisi siihen mahdollisuus.

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muuta lepakkolajia?

Vierailija
2/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi tehdä ulkonäöllesi jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkuelajien pariin, vai tekeekö joukkue-elämä heistä lesboja?

Olen aina miettinyt tätä.

Vierailija
4/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mukavaa riippua seinällä pää alaspäin? Missä olet oppinut kirjoittamaan ja käyttämään tietokonetta?

Vierailija
5/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos on törkeästi kysytty mutta olen viimeaikoina tuntenut vetoa naisiin ja tahtoisin tietää miten se tapahtuu naisten kesken?

Vierailija
6/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mua on aina suuresti huvittanut tuo, että ihmiset luulee lepakoiden hierovan pimppojaan yhteen. :D

tai siis luulevat, että me harrastetaan seksiä vain ja ainoastaan sillä tavalla. en nyt mitenkään halua mollata tota seksikysymyksen esittäjää, eihän sitä voi tietää jos ei oo ite kokeillut. :)

Vierailija
7/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lta kysyisin vielä että milloin ja miten huomasit olevasi lepakko. Itsestäni on alkanut tuntumaan että voisin olla. Olen tuntenut vetoa erääseen naiseen (sellaista mitä aiemmin olen tuntenut vain miehiä kohtaan). Fantasioin hänestä, mutta luultavasti tää juttu jää siihen.

Vierailija
8/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mene veri päähän kun nukkuu pää alaspäin? Miksi lepakot valvoo vain öisin? Onko vaikeaa suunnistaa sokkona kaupungissa kun siellä on kuitenkin kova hälinä? Onko totta että jotkut lepakot juovat verta?

Vierailija
9/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten joku muukin tuossa jo mainitsi, eihän sitä voi tietää ennekun on itse kokeillut.

Vierailija
10/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täysi-ikäisyyden tienoilla huomasin, et jokin " mättää" . Silloin aattelin sitten olevani bi. Mut joo, nyt ei kyllä epäilystäkään lepakko mikä lepakko. Ja kun nyt ajattelen elämääni taaksepäin, niin ehkä jonkinlaiset " merkit" on aina olleet olemassa, vaikka sitä ei silloin vielä tiedostanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi