Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on seinällään eksänsä piirtämä "taideteos"

Vierailija
13.02.2018 |

Kertokaa mulle ylireagoinko vai onko hämmennykseni ja (salainen) ärsytykseni ymmärrettävää? Ollaan seurusteltu miehen kanssa yli vuosi, eksästään hän on eronnut noin 2,5 vuotta eli kauan sitten. He eivät ole missään tekemisissä ja ero oli miehen kertoman mukaan tosi draamainen ja riitaisa. Eksä mm. lähettelee miehelle edelleen silloin tällöin tosi katkeria, aggressiivisia vihaviestejä eikä ole päässyt miehestä yli. Mies väittää päässeensä eksästä, eikä ole vastannut vihaviesteihin mitään. On ihan tosissaan mun kanssa ja siirtynyt eteenpäin elämässään.

Mutta. Asutaan siis eri osoitteissa, ja kerran miehen luona katsoin yhtä taulua ja kysyin siitä aivan vilpittömästi tyyliin "oletko itse tehnyt tuon lapsena?" koska se aidosti näytti ihan lapsen tekemältä enkä ollut aiemmin kiinnittänyt tauluun niin huomiota. Mies sitten vastasi että se on tämän eksän tekemä. Ei halua luopua siitä ja suuttui tuosta, kun "mollasin" lapsen tekemäksi. Taulu ei ole siis hieno eikä taitavasti tehty, mutta sillä on tunnearvoa. Jäi vähän hölmö olo. Miksi mies haluaa edelleen koristella kotiaan eksän taiteella, jos kerran ei olla missään väleissä ja eksä vihaa häntä? Muista tavaroista en ole uskaltanut enää edes kysyä niiden alkuperää, koska tällaisia vastaavia lahjoja ja muita muistoja on tullut eteen niin monta... alkaessamme seurustelemaan miehellä oli joka eksänsä kuva kehystettynä kotonaan, vaikka he eivät olleet siinä vaiheessa edes puheväleissä vuoteen!!! Olenko mustasukkainen hullu vai onko tässä teistäkin jotain outoa...? Kuvan mies otti pois tältä kummalliselta alttariltaan vasta kun ilmaisin siitä tunteeni, tuntui jotenkin naurettavalta katsella hänen kuvaa miehen luona ja samalla kuunnella juttuja siitä miten hullu tämä eksä oli ja miten hän vihaa miestäni sydämestään. Huoh...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans exän tekemä ei-niin-hieno taulu seinällä edelleen. Se on kyllä muotokuva itsestäni, joten siksikin kiva, tykkäsin eleestä että joku ei-yhtään-taiteellinen päättää tehdä muotokuvan musta.

Vierailija
22/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lähtisi samantien, mutta mieheni ei ole niin tyhmä ja ajattelematon että tekisi jotain noin idioottimaista. Eksän kuva esillä. Kertoo kyllä jostain mille en ihan heti löydä nimeä. Taulu menisi samantien, koska kyseessä selkeä tunneside. Antaisin vinkin miehelle että joko taulu tai minä. Ihan vain siksi kun haluaisin nähdä reaktion. Taulun vedettyä pidemmän korren lähtisin samantien. Tulos, ei ole päässyt yli eksästään. Toinen vaihtoehto että haluaa sinun olevan mustasukkainen. Olet täysin normaali reaktioinesi. Tsemppiä sinulle ja tässä vertaistukea. Että voi ihmiset joskus olla tyhmiä ( miehesi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen entisen poikaystäväni tekemä taulu seinällä, pidän siitä. Eikä se häiritse miestäni ollenkaan, pitää sitä sangen taitavasti tehtynä. On minulla enemmän mieheni taidetta seinillä kuitenkin. Itse asiassa ex yritti kerran ostaa sitä minulta, kun ei öljyvärimaalaus sovi hänen taiteilijaimagoonsa.

Vierailija
24/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa minusta.

Vierailija
25/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen etunimen alkukirjain on?

Erosta siis reippaasti yli 2,5 -vuotta aikaa, mutta tein silloin yhden maalauksen, jonka ex oli ripustanut seinälle kun hain vikat kamani 👍

Vierailija
26/26 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mustasukkainen niuho.

Miten selviät normaaleista kohtaamisista mitä kaverillasi on muihin ihmisiin, jos olet noin epävarma asemastasi?

Mä en tuollaista määräilijää sietäisi hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme