Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROKAA ULKOMAISTEN NETTIPUTIIKKIEN TAVAROITA!

Varoittaja
13.02.2018 |

Tilasin nimittäin lapselleni ebaystä TY Zwippy pikku pehmon kun en ollut niitä suomessa nähnyt ja annoin sen suoraan lapselle paketissa kun se tuli eilen ja tänään lapsella ihottumaa ja jotain hyttysen pureman näköistä ja kun tarkastelin pehmoja (lapsella monta unikaveria)kun lapsi sano että petissä rupes yöllä pistelee ja vuodetta niin siinä loikki jotain kummia mustia ötököitä ei kauhean isoja mutta näky kumminkin hyvin pinkillä lakanalla.Kaikki vuodevaatteet ja pehmot äkkiä siitä vuoteesta ulos pakkaseen.Lapsen käytin päivystyksessä niin saatiin kortisoni voide määräys.Nyt on huoneen tuuletus ja siivous meneillään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen tilannut jos jonkinlaista tavaraa ebaystä, mutta ainoastaan ebay uk:sta,

usasta, germanysta, täysin tyytyväinen olen ollut. Kannattaa jättää nuo kiina tavarat

tilaamatta.

Vierailija
22/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noita pitää varoa, en tilaisi ebaysta mtn lapselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tavaroihinhan laitetaan Kiinassa kaikenmaailman myrkyt, että ne pysyvät freesinä. Peskää herranjestas tilaamanne tavarat ennen käyttöä.

Vierailija
24/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin ekan kerran ebaysta ylipäätään mitään ja se oli koivusokeria, oikein isomman määrän. Hintakin kohtuullinen. No lähetys tuli aikanaan ja vasta sitten huomasin, et se tuli Kiinasta. En uskaltanut syödä sitä ollenkaan, roskiin meni koko höskä. Sen jälkeen olen hyvin tarkkaan katsonut, mistä tilaamani tavarat tulee ennen kuin tilaan :D

tok-tok

Mikä ihmeen tok-tok?

Vierailija
25/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaja kirjoitti:

Ei minusta ainakin siinä luki: ''condition new''

Condition new tarkoittaa että tuote on uuden veroinen. Siinä ei ole käytön jälkiä.

Vierailija
26/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tavaroihinhan laitetaan Kiinassa kaikenmaailman myrkyt, että ne pysyvät freesinä. Peskää herranjestas tilaamanne tavarat ennen käyttöä.

No eipä se auta se pesu jos esim. korut on tehty myrkkymetallista, muovitavarat ties mistä myrkkymuovista... En tilaa mitään Kiinasta. Mieluummin maksan 10 kertaisen hinnan, kuin otan kotiini jotain myrkyllistä.

Suomessa myytävät lelut ja tekstiilit voi suunnilleen luottaa että ovat turvallisia. Kun ne tutkitaan.

Vierailija
27/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laatua saa mistä maksaa. En ymmärrä mikä hinku kaikilla on tilata kaikenmaailman skeidaa Kiinasta. Yrittäkää nyt ihmiset ostaa mahdollisimman paljon kotimaista tai vähintään Euroopassa valmistettua.

Vierailija
28/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin ekan kerran ebaysta ylipäätään mitään ja se oli koivusokeria, oikein isomman määrän. Hintakin kohtuullinen. No lähetys tuli aikanaan ja vasta sitten huomasin, et se tuli Kiinasta. En uskaltanut syödä sitä ollenkaan, roskiin meni koko höskä. Sen jälkeen olen hyvin tarkkaan katsonut, mistä tilaamani tavarat tulee ennen kuin tilaan :D

tok-tok

Mikä ihmeen tok-tok?

Typerys!

Vierailija
29/29 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tok-tok

Mikä ihmeen tok-tok?

Typerys!

En vain ymmärrä. Etkö selittäisi, sillä nuo vastauksesi ei sen fiksumpaa kuvaa sinustakaan anna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi