Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin pää kestää sen että koko viikko on aamusta iltaan täynnä palavereita?

Vierailija
13.02.2018 |

Ihmettelen välillä kun näkee it-alalla ihmisiä joiden kalenterit on ihan täynnä palavereita maanantaista perjantaihin jatkuvasti. Illalla sitten vielä luetaan ja kirjoitetaan sähköposteja. En pystyisi itse tekemään tuollaista. Muutama paltsu per viikko on vielä ihan ok mutta joillakin noita on muutama per päivä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi ehtiä työtkin tekemään, ellei sitten toimenkuvana ole jonkinlainen viestilinko, eli delegoi hommat muille. Onneksi minulla ei ollut paljoakaan palaverejä, ja niistäkin eräs viikottainen oli jollain Skypen tapaisella ohjelmalla hoidettu ns. videoneuvottelu. Säästin matka-aikaa. Jotkut osanottajat saattoivat olla Oulussa ja jotkut Helsingissä, ja minä olin työpaikallani Espoossa. Viimeisistä palavereista on noin 2,5 vuotta aikaa. Ulkoistettu työni loppui, kuten monelta muultakin iäkkäältä IT-alan ammattilaiselta.

Vierailija
2/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vältellyt kyseisiä hommia. Pysyn pienempipalkkaisessa IT-puurtajan hommassa suosiolla ja välttelen päällikönpestejä ainakin siten, etten hae sellaisia koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palaverit on joissakin työtehtävissä niitä töitä. Voisin sanoa, että miten kukaan jaksaa istua kaupan kassalla joka päivä tai hoitaa lapsia joka päivä aamusta iltaan? 

Näissä monissa palavereissa tehdään myös monesti muita töitä samaan aikaan.

Ja työ vaatii joustoa, joten iltaisin tulee myös tehtyä hommia, toki pidän myös vapaata silloin kun tarvitsee. 

Vierailija
4/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. useilla päättäjillä ihan arkipäivää ja työstä myös maksetaan sen mukaan.

Vierailija
5/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tällainen ADHD nauttii juuri tuollaisesta hektisestä palaverista toiseen juoksemisesta. Ja sitten kirjoitetaan nopeasti muistio tai tiedonanto tai työkomennus asiasta. Siinä on sitä imua ja työn iloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän