Miehen pikkuruinen ongelmana
Tapasin jokin aika sitten ihanan miehen, tai siis, luulin niin. Mies on fiksu, hauska ja hurmaava mutta minua todella vaivaa hänen vehkeensä koko. Se on aivan minimaalinen, ja ei en ole pinnallinen vaan se on oikeasti juhlakunnossakin max 3cm. Sitä ei saa edes sisälle kunnolla. En ole vastannut miehen viesteihin mitään nyt tämän asian tultua ilmi, koska en tiedä miten ilmaisisin rehellisesti mutta loukkaamatta tämän olevan lemppaamiselle syynä. Ja kyllä, on niitä leluja ja blahblahblah, mutta jos en muuta tahtoisi kuin leluja niin käyttäisin vain niitä sitten ja siihen en kyllä miestä tarvitse.
Kommentit (29)
Tuohon kolmeen senttiin erektiossa on vähän vaikea uskoa. Toisaalta naisilla on hahmotusvaikeuksia noiden mittojen kanssa muutenkin, fiilikset tekee helposti +/-5cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä sitten auta muu kuin valehdella syyksi jotain muuta.
Miehethän käyttävät itse monesti seksiä kerran saatuaan sitä kikkaa, että ilmoittavat etteivät halua sitoutua, jospa koittaisit samaa?
Tämä on kyllä totta, ei miehilläkään usein mitään hienotunteisuutta asian suhteen ole. Sitä vaan kadotaan, kun on saatu mitä halutaan.
Mä tapailen nyt miestä, jonka kanssa en ole vielä ollut aktissa asti, mutta toki peliä on ollut ja selväksi on käynyt pieni koko (ei kuitenkaan mikropenis). Olen aina ollut ison perään, mutta nyt on vaan niin upea mies kyseessä ja niin taitava käsistään, että ensimmäistä kertaa odotan ihan hulluna että päästään seksiin asti. Se kaikki muu on jo niin ihanaa, että kiihotun ihan älyttömästi jo siitä.
Vaikka olisikin pieni, niin tuota 3 cm erektiossa en kyllä usko. Ei niin pientä olekaan.
Alle prosentilla miehistä on mikropenis, eli pienempi kuin 6 cm.
En myöskään usko että kenelläkään on noin pieni, taitaa olla provo
Vierailija kirjoitti:
No jonkun siihen alle prosenttiinkin on kuuluttava. :/ Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
7 cm erektiossa on lääketieteellisen normaalin raja.
Olisihan tuo aika hauska kun 3cm erektiopenismies olisi naimisissa jonkun 4cm klitorisnaisen kanssa.
Sano että homma ei toimi makkarissa juuri teidän välillä. Ta-daa.