Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvamoka

Vierailija
13.02.2018 |

Suostuin kompromissiin, nyt meillä on liian iso ja tumma sohva. Se näyttää ihan joltain julkisen tilan kalusteelta.
Millä saan sen häivytettyä & pehmennettyä?
Uloskantaminen ei valitettavasti ole vaihtoehto, tämän mokan kanssa on vaan opittava elämään =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sille ainakin vaaleita tyynyjä ja vaalea torkkupeitto, niin massiivinen tumma vaikutelma vähän "rikkoontuu".

Vierailija
2/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä siihen vaaleita torkkupeittoja ja tyynyjä. Meillä on muuten sama ongelma:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä siihen vaaleita torkkupeittoja ja tyynyjä. Meillä on muuten sama ongelma:)

Sohva oli huonekaluliikkeessä ihan hyvän värinen, kotona valaistus onkin huonompi ja se on aivan liian tumma. Tilaa tuolle kyllä on eli se ei tuki tilaa muuten kuin ulkonäöllisesti.

Vaaleat, eriväriset tyynyt varmaan ovat hyvä ratkaisu.

Kiitos, ehkä mä opin elämään tuon sohvan kanssa.

Vierailija
4/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohva oli huonekaluliikkeessä ihan hyvän värinen, kotona valaistus onkin huonompi ja se on aivan liian tumma. Tilaa tuolle kyllä on eli se ei tuki tilaa muuten kuin ulkonäöllisesti.

Vaaleat, eriväriset tyynyt varmaan ovat hyvä ratkaisu.

Kiitos, ehkä mä opin elämään tuon sohvan kanssa.

Opit kyllä. Meidän sohva on liian isokin, mutta niin hyvä istua ja löhöillä:)

Vierailija
5/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi palauttaa, kun se ei ole yhtään sitä mitä ajattelit(te)?

Möhkö mikä möhkö, voit toki heittää päälle jonkin viltin tms., mutta ei se muuta itse sohvaa miksikään.

Vierailija
6/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhkö mikä möhkö, voit toki heittää päälle jonkin viltin tms., mutta ei se muuta itse sohvaa miksikään.

En usko että voi palauttaa, kyllä se on ihan itse valittu. Se on kuitenkin vartavasten meille "tehty" siis valittu "kätisyys" ja verhoilukangas. Tää on vaan näitä juttuja jotka opettaa olemaan seuraavalla kerralla tarkempi ja pitämään oman pääni. Nyt olin liian kiltti ja otin miehen mielipiteen huomioon. Tosin tuo sohva varmaan kestää 10 vuotta kevyesti.

ap

Vierailija
7/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että voi palauttaa, kyllä se on ihan itse valittu. Se on kuitenkin vartavasten meille "tehty" siis valittu "kätisyys" ja verhoilukangas. Tää on vaan näitä juttuja jotka opettaa olemaan seuraavalla kerralla tarkempi ja pitämään oman pääni. Nyt olin liian kiltti ja otin miehen mielipiteen huomioon. Tosin tuo sohva varmaan kestää 10 vuotta kevyesti.

ap

Ai, no voi harmi :(

Ensi kerralla sitten viisaampana.

Minäkin joskus tein samankaltaisen virheen. Ihan minulle teetettiin sohvakalusto, omien toiveideni mukaan (jotka poikkesivat valtavirrasta aika rankasti). No kyllästyin siihen alle vuodessa :D Oli kuitenkin liikaa varman päälle pelattua. Muuttui silmissäni tylsäksi, ja mietin, että olisi sittenkin pitänyt mennä intuitiolla ja ottaa se hullunvilli kangas. Lopulta joka päivä harmitti oma empiminen tilausvaiheessa ja rohkeuden puute. Onneksi sain kaluston myytyä ja hankittua mieluista tilalle. Myin siis Tori.fi:ssä.

Voithan sisustaa muuten mieluisasti. Hankit jotain, johon katse kiinnittyy, eikä sohvaa enää huomaa :)

Vierailija
8/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin valaistusta voi säätää. Lamppuja on saatavissa eri valoteholla ja värilämpötilalla.

Vierailija
9/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonakin valaistusta voi säätää. Lamppuja on saatavissa eri valoteholla ja värilämpötilalla.

Totta. Mutta en kuitenkaan halua olohuoneesta yhtä valoisaa ja kirkasta kuin huonekaluliikkeestä. Tilaa käytetään enimmäkseen lukemiseen ja television katseluun. Yleisvalo on aika harvoin päällä.

Vierailija
10/10 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Ikeasta kun on vaihtopäällisiä. Kun kerran teetit sohvan, niin teetä vielä verhoilijalla vaihtopäällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän