Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen, joka ei halua koskaan lapsia, saada pidempiä kuin muutaman kuukauden suhteita?

Vierailija
13.02.2018 |

Taas päättyi yksi juttu kolmen kuukauden suht tiiviin tapailun jälkeen, kun toinen kertoi haluavansa ehdottomasti lapsia tulevaisuudessa eikä halunnut jatkaa juttua, kun minä en halua nyt enkä koskaan. Joka kolmas sinkku Suomessa ei halua ollenkaan lapsia, mutta minä en ole tavannut deittailuhistoriani aikana kuin pari.

En tiedä, miksi aikaisempi aloitukseni poistettiin. Se oli täysin sääntöjen mukainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mukavaa harrastaa seksiä eri naisten kanssa ja sitten dumpata tuon lapsiasian varjolla, kun alkaa kyllästyttää?

On mukavaa harrastaa seksiä eri naisten kanssa. En ole kyllä koskaan dumpannut ketään. Pari kertaa ollaan todettu yhdessä, ettei jutusta tule mitään, ja muuten minä olisin aina halunnut jatkaa. Olen sillä lailla aika tasainen ihminen, että kun tykästyn johonkuhun, en ole koko ajan etsimässä syitä erota. AP

Vierailija
22/25 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika ihanteelliselta. Saa parisuhteesta aina sen parhaimman osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voi. Tsemppiä etsintään!

Itselläni on vielä kusisempi tilanne. En halua lapsia nyt enkä lähiaikoina (tämän takia päättyi juuri pitkä parisuhde). Mutta en ole täysin varma etten haluaisi lapsia sitten joskus. Mistä sitä voi tietää jos vauvakuume yllättää? Tietenkin haluan olla asiassa rehellinen mahdolliselle tulevalle miehelle, mutta on vaikeaa kun ei voi luvata suuntaan eikä toiseen. :-/

Moni vapaaehtoisesti lapseton ottaisi tuon riskin, jos muuten kemiat kohtaavat. Voisitko itse tapailla miestä, joka ehdottomasti ei halua lapsia ja jolla on vaikka vasektomia jo tehtynä? AP

Mukava kuulla! Kyllä voisin, olen itse asiassa juuri ihastunut itseäni vanhempaan mieheen joka ei halua lapsia. Vasektomia ei haittaisi myöskään, eipähän tarvitsisi miettiä ehkäisyä niin paljon. Tietenkin olisi riski että sydän särkyy jos haluaisinkin joskus lapsen, mutta toisaalta eivätkö kaikki ihmissuhteet ole riskejä?

Ovat kyllä riskejä. Tässä punnitaan kyllä ihmisten ihmissuhdefilosofiat. Jos uskoo ehdottomaan ikuiseen rakkauteen ja ajatus erosta on ihan sietämätön, ei kyllä varmaan lähtisi tällaiseen mukaan. Itse olen sen verran kokenut jo, että hyväksyn asioiden tilapäisen luonteen. Kuolemaanhan se suhde viimeistään päättyy. :) AP

Niinpä. Itse olen kokenut yhden eron pitkästä suhteesta ja se oli kyllä todella rankkaa. Mutta uskon myös että parisuhderakkaus voi muuttua ystävyydeksi ja näin rakkaus ei välttämättä lopu, muuttaa vain muotoaan. Enkä tiedä onko siinäkään järkeä, että sulkisi pois mahdollisuuden rakkauteen ja hyvään suhteeseen vain siksi, että ero saattaa tulla myöhemmin. Noh, olenkin ehkä enemmän tällainen "katsotaan mitä elämä tuo eteen" -tyyppi. :)

Vierailija
24/25 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta, ja vapaaehtoisesti lapsettomia. Heti alusta asti sanoin, että jos on sellanen fiilis että joskus haluaa lapsia, kannattaa etsiä joku toinen, koska minä en niitä aio tehdä.

Vierailija
25/25 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika ihanteelliselta. Saa parisuhteesta aina sen parhaimman osan.

Ai eroamisen? :D AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän