Thaimaa, mitä pakata mukaan?
Mun ongelma on se, että pakkaan aina, siis ihan aina liikaa vaatetta mukaan. Nyt reissuun lähtee mukaan ainoastaan rinkka, joten pakkausvinkit tulee tarpeeseen.
En ole ennen ollut Thaimaassa.
Kommentit (22)
Oon itse hoitoalalla töissä ja meille tulee välillä näitä Thaimaan reissusta kotiutuneita melkoisen huonossa kunnossa, niin sillä mietin lääkäriä. Varsinkin lapset jos ovat useamman päivän kovassa kuumeessa, eikä mikään pysy sisällä, niin siinä saattaa nesteytystä tarvita. Uskon kyllä siihen, että paikalliset osaavat hyvin nämä taudit hoitaa ja tiedän, että siinä ei Precosat ja maitohappobakteerit auta mitään, jos joku bakteeri iskee kunnolla. Mutta ei me tauteja pelätä. Itse en ole ikinä sairastanut matkoilla ja todella syön kaikkea mahdollista. Ap
Olen joskus juonut Thaimaassa hanavettä, kun en muistanut ettei saisi ja se on siellä niin kirkasta. Koskaan en ole sairastunut siellä, mutta Egyptissä oli koko seurue vatsataudissa, ripulissa ja kuumeessa.
Thaikuissa ei naperotkaan sairastuneet, vaikka varmasti nuolivat kaikki kaiteet, ovet ja lattiat.