Alatko heti tehdä jotain TYÖNANTAJALLE hyödyllistä sillä aikaa kun tietokone raksuttaa muuta
Olen seuraillut salaa, että kollegat laittaessaan koodin kääntymään, saattavat selata Facebookia! Suunnattomasti vituttaa tämä minua, koska minä aina rehellisesti avaan sillä välin uuden Matlab-ikkunan ja teen hyödyllistä työtä.
Eräs nuori nainen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen muita tehokkaampi, koska teen töitä Matlabilla silloinkin, kun muut lukevat Facebookia.
AP
Ketään ei kiinnosta mitä teet, vaan se mitä saat aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen muita tehokkaampi, koska teen töitä Matlabilla silloinkin, kun muut lukevat Facebookia.
AP
Ketään ei kiinnosta mitä teet, vaan se mitä saat aikaiseksi.
Tietysti saan enemmän aikaiseksi kuin muut, koska minulla on Matlab työn alla silloin kuin muut katsovat Facebookia.
AP
Uusin juuri työkoneeni, eipä mene aikaa raksutteluun, eipä se edes pidä raksuttavaa ääntä. Toki pidän taukoja, mutta olenkin oma työnantajani, ovat ne tauotkin minulle hyödyllisiä, työni on luovaa.
Missäköhän työssä on Matlab oikeasti käytössä? Ja mitä sillä tehdään, jota ei kevyemmillä jipoilla saisi aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen seuraillut salaa, että kollegat laittaessaan koodin kääntymään, saattavat selata Facebookia! Suunnattomasti vituttaa tämä minua, koska minä aina rehellisesti avaan sillä välin uuden Matlab-ikkunan ja teen hyödyllistä työtä.
Eräs nuori nainen
Hiukan epäilen, että suljet jonkun muun ikkunan ja olet kaksinkeskisessä palaverissa pomon kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien työt ei ole samanlaisia. En edes tarvitse tietokonetta työssäni, ajatteles :)
Vau! Viimeksi tein työtä, johon en tarvinnut tietokonetta, vuonna 1995!
Laiskajaakot käräytetään, olen asentanut salakameroita.
T. Työnantaja, jota ei kuseteta