Miksi nään joka yö unta nyljetyistä elävistä kaloista?
Tätä on jatkunut jo varmaan kuukauden päivät. Jokaisen unen juoni on vähän erilainen, mutta nyljetty kala tai kaloja sinne ilmestyy joka tapauksessa.
Viime yönä näin unta, että olin mukavissa kesäjuhlissa ulkona juttelemassa ihmisten kanssa. Sitten sinne tuli vieras, jolla oli mukanaan vähän alle metrin pituinen nyljetty hai, joka siis oli elossa ja tämän miehen lemmikki. Tämä mies päästi kalansa uiskentelemaan vapaasti (tässä vaiheessa huomasin että olimmekin nilkkojamme myöten vedessä) ja nyljetty hai alkoi iloisesti hyppiä ihmisten jalkoja vasten kaivaten rapsutusta kuin koira. No ihmiset tietysti rapsuttelivat sitä ja lepertelivät kuinka söpö se on. Minä olin ainoa jonka mielestä tämä verinen, lihaisa möhkäle oli ällöttävä ja pelkäsin, että se tulee minun jalkoihini kiehnäämään.
Mistä ihmeestä tässä on nyt kysymys? Unitietäjiä paikalla?
Kommentit (11)
Onkohan olemassa mitään unien tulkkijaa? Itse näen useasti unta että putoan pilvenpiirtäjästä. Uskon, että kuolen sillä tavalla siis että putoan jostain. Siksi vältän menemästä korkeille paikoille ja en aio enää matkustaa lentokoneella, koska tämä uni on ilmaantunut vuoden sisällä. Onneksi kerkesin nähdä ulkomaat ja en juuri välitä matkustamisesta 🙂
Itse näin pari yötä sitten hyvin todentuntuista unta virvelillä saamastani kalasta, joka oli kuollut ja alkanut kai jo mädäntyä. Heitin sen kalliolle, kala heräsi eloon jonain lintuna jonka ääni muistutti veneen moottoria tms.
Miksihän nuo sekopäiset unet sijoittuu aina yli 10v sitten myydylle kesämökille, joskus on koko mökki täynnä isoja torakoita tms. outoa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan olemassa mitään unien tulkkijaa? Itse näen useasti unta että putoan pilvenpiirtäjästä. Uskon, että kuolen sillä tavalla siis että putoan jostain. Siksi vältän menemästä korkeille paikoille ja en aio enää matkustaa lentokoneella, koska tämä uni on ilmaantunut vuoden sisällä. Onneksi kerkesin nähdä ulkomaat ja en juuri välitä matkustamisesta 🙂
Kai semmoisia on. Kamalia tuommoiset putoamisunet, jotenkin se olisi hirveä tapa kuolla kun kerkeää tajuamaan että kohta sattuu :O Eihän sitä tiedä vaikka joku korkeampi voima yrittäisi varoitella sinua. Jospa minä kuolen niin että minut nyljetään tai saan jonkun karmean ihotaudin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse näin pari yötä sitten hyvin todentuntuista unta virvelillä saamastani kalasta, joka oli kuollut ja alkanut kai jo mädäntyä. Heitin sen kalliolle, kala heräsi eloon jonain lintuna jonka ääni muistutti veneen moottoria tms.
Miksihän nuo sekopäiset unet sijoittuu aina yli 10v sitten myydylle kesämökille, joskus on koko mökki täynnä isoja torakoita tms. outoa.
Kummallista tosiaan. Jospa sinua kaduttaa sen myyminen alitajuntaisesti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että alitajunnaisesti kaipaat mökkiä? Se sitten tulee unien tapahtumapaikaksi.
Kala symboloi fallosta eli miehen penistä. Askarruttaako sinua seksiasiat?
Mieti, muut ihailivat ja sinua inhotti. Kala tuli kiehnäämään...
Nyljetty kala merkitsee penistä ilman kondomia. Pelkäätkö raskautta?
Tässäpä selityksiä, terveisin Sigmund
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että alitajunnaisesti kaipaat mökkiä? Se sitten tulee unien tapahtumapaikaksi.
Joo varmasti, niissä on vielä aina sellainen tunne, että siellä ei saisi olla kun omistaja voi tulla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kala symboloi fallosta eli miehen penistä. Askarruttaako sinua seksiasiat?
Mieti, muut ihailivat ja sinua inhotti. Kala tuli kiehnäämään...
Nyljetty kala merkitsee penistä ilman kondomia. Pelkäätkö raskautta?
Tässäpä selityksiä, terveisin Sigmund
Ahaa. Nyt ymmärrän paremmin. Unesssani olen erikokoisten, muotoisten ja väristen kalojen ympäröimänä. Ne luikertelevat ympäri vartaloani, kutittavat ja raapivat. Räjähdän aistiärsykkeistä, samalla näen kaiken ulkopuolisena.
Yhtä ja irti kaikesta.
Ällöttävää. Ootko syöny paljon kalaa tässä kuussa? Jos niiden henget haluaa kostaa sulle.