Haittaako jos mies on kaljuuntunut?
Mä oon miettinyt tätä, kun itse olen ihastunut kaljuun mieheen. Hänellä on kyllä hiuksia, mutta päälaki on kalju. Tykkään myös englannin prinsseistä, jotka ovat myös kaljuja. Mutta joillekin kalju on ilmeisesti no no?
Kommentit (23)
Vaikuttaako toisten mielipide siihen miten suhtaudut häneen?
Mikä olisi sellainen miehen kuontalon malli, joka sopisi kaikille miehille ja myös naiset pitäisivät?
Joo, et ole hyvännäköinen kaljuna, mutta harvat ihmiset on täydellisiä, joten etköhän sinäkin parisi löydä.
Ei haittaa enkä ymmärrä miksi haittaisi.
N18
Ei haittaa, kunhan ei yritä peitellä sitä typerästi. Se on turn-off, jos kyselee toisten mielipiteitä ja pelkää kaljuutta. Itsevarmuus on seksikästä, oli ulkonäkö mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sellainen miehen kuontalon malli, joka sopisi kaikille miehille ja myös naiset pitäisivät?
Ainakin ysärillä kaikilla tytöillä oli pikkuhousut märkinä, kun hyppyritukkainen kundi tuli näköpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako toisten mielipide siihen miten suhtaudut häneen?
Siis ei, mielenkiinnosta kyselen. Ihmettelen bain miksi kaljuista ei pidetä, kun itse olen ihan lääpälläni omaan mieheeni 😊
Ap
No minä seurustelen jo neljättä vuotta kuvatun kaltaisen miehen kanssa, päälakikaljuuntuminen on alkanut jo vissiin reippaasti alle kolmekymppisenä. Pitää kyllä päänsä kokonaan kaljuna, mutta välillä toki se sänki pääsee kasvamaan, jolloin kalju läikkä näkyy, mutta eipähän tuo tähän mennessä ole haitannut 😂
Valitettavasti kaljuuntuminen on itselleni ehdoton nou nou. Siinä ei auta sekään, vaikka mies olisi menestynyt toimitusjohtaja tai aivokirurgian tohtori, niin se kaljuus vaan häiritsee. Tää on mun unpopular opinion.
Ei haittaa jos on Massia riittävästi ja hieman Jason Statham look:ia
Haittaa, ainakin jos ei ole ajanut sitten kaikkia pois kun on alkanut kaljuuntumaan. Tosin ei kokonaan kalju pääkään kaunis ole, mutta parempi...
Reikäperuukki ja pälvikalju EI KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaljuuntuminen on itselleni ehdoton nou nou. Siinä ei auta sekään, vaikka mies olisi menestynyt toimitusjohtaja tai aivokirurgian tohtori, niin se kaljuus vaan häiritsee. Tää on mun unpopular opinion.
Mielipiteesi tuskin on kovin "unpopular". Sinulla vain on pokkaa sanoa se ääneen (ainakin nimettömänä).
Vierailija kirjoitti:
Uimalakki on kyllä ehdoton EI
Mikä ihmeen uimalakki?
Kun oikeasti ihastuu niin ei pikku yksityiskohdilla ole väliä. Itse ihastuin ja sitten rakastuin reilusti vanhempaan mieheen, jolla kaljuläikkiä siellä täällä ja lopputukka harmaata haiventa.
Lähes kaikki miehet kaljuuntuu jossain elämänsä vaiheessa. Tulipa mieleeni muistuttaa. Ei ihme, että naiset on sinkkuja. Kun miehen täytyy yrittää säilyttää hiuksensakin. Onko sellainen kaikenmaailman kaljun-estotököttejä päähänsä hierova mies sitten hot?
Että tästä näkökulmasta tällä kertaa. Ja ei, edelleenkään ne haivenet siinä kaljun reunoilla ei ole hot.