Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos mies on kaljuuntunut?

Vierailija
12.02.2018 |

Mä oon miettinyt tätä, kun itse olen ihastunut kaljuun mieheen. Hänellä on kyllä hiuksia, mutta päälaki on kalju. Tykkään myös englannin prinsseistä, jotka ovat myös kaljuja. Mutta joillekin kalju on ilmeisesti no no?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tästä näkökulmasta tällä kertaa. Ja ei, edelleenkään ne haivenet siinä kaljun reunoilla ei ole hot.

Vierailija
2/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako toisten mielipide siihen miten suhtaudut häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen miehen kuontalon malli, joka sopisi kaikille miehille ja myös naiset pitäisivät?

Vierailija
4/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et ole hyvännäköinen kaljuna, mutta harvat ihmiset on täydellisiä, joten etköhän sinäkin parisi löydä.

Vierailija
5/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa enkä ymmärrä miksi haittaisi.

N18

Vierailija
6/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan ei yritä peitellä sitä typerästi. Se on turn-off, jos kyselee toisten mielipiteitä ja pelkää kaljuutta. Itsevarmuus on seksikästä, oli ulkonäkö mitä tahansa.

Vierailija
7/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sellainen miehen kuontalon malli, joka sopisi kaikille miehille ja myös naiset pitäisivät?

Ainakin ysärillä kaikilla tytöillä oli pikkuhousut märkinä, kun hyppyritukkainen kundi tuli näköpiiriin.

Vierailija
8/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako toisten mielipide siihen miten suhtaudut häneen?

Siis ei, mielenkiinnosta kyselen. Ihmettelen bain miksi kaljuista ei pidetä, kun itse olen ihan lääpälläni omaan mieheeni 😊

Ap

Vierailija
9/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
10/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä seurustelen jo neljättä vuotta kuvatun kaltaisen miehen kanssa, päälakikaljuuntuminen on alkanut jo vissiin reippaasti alle kolmekymppisenä. Pitää kyllä päänsä kokonaan kaljuna, mutta välillä toki se sänki pääsee kasvamaan, jolloin kalju läikkä näkyy, mutta eipähän tuo tähän mennessä ole haitannut 😂

Vierailija
11/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaljuuntuminen on itselleni ehdoton nou nou. Siinä ei auta sekään, vaikka mies olisi menestynyt toimitusjohtaja tai aivokirurgian tohtori, niin se kaljuus vaan häiritsee. Tää on mun unpopular opinion.

Vierailija
12/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos on Massia riittävästi ja hieman Jason Statham look:ia

Vierailija
13/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, ainakin jos ei ole ajanut sitten kaikkia pois kun on alkanut kaljuuntumaan. Tosin ei kokonaan kalju pääkään kaunis ole, mutta parempi...

Vierailija
14/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimalakki on kyllä ehdoton EI

Vierailija
15/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäperuukki ja pälvikalju EI KIITOS

Vierailija
16/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa kyllä

Vierailija
17/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaljuuntuminen on itselleni ehdoton nou nou. Siinä ei auta sekään, vaikka mies olisi menestynyt toimitusjohtaja tai aivokirurgian tohtori, niin se kaljuus vaan häiritsee. Tää on mun unpopular opinion.

Mielipiteesi tuskin on kovin "unpopular". Sinulla vain on pokkaa sanoa se ääneen (ainakin nimettömänä).

Vierailija
18/23 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimalakki on kyllä ehdoton EI

Mikä ihmeen uimalakki?

Vierailija
19/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti ihastuu niin ei pikku yksityiskohdilla ole väliä. Itse ihastuin ja sitten rakastuin reilusti vanhempaan mieheen, jolla kaljuläikkiä siellä täällä ja lopputukka harmaata haiventa.

Vierailija
20/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet kaljuuntuu jossain elämänsä vaiheessa. Tulipa mieleeni muistuttaa. Ei ihme, että naiset on sinkkuja. Kun miehen täytyy yrittää säilyttää hiuksensakin. Onko sellainen kaikenmaailman kaljun-estotököttejä päähänsä hierova mies sitten hot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan