Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos mies on kaljuuntunut?

Vierailija
12.02.2018 |

Mä oon miettinyt tätä, kun itse olen ihastunut kaljuun mieheen. Hänellä on kyllä hiuksia, mutta päälaki on kalju. Tykkään myös englannin prinsseistä, jotka ovat myös kaljuja. Mutta joillekin kalju on ilmeisesti no no?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oikeasti ihastuu niin ei pikku yksityiskohdilla ole väliä. Itse ihastuin ja sitten rakastuin reilusti vanhempaan mieheen, jolla kaljuläikkiä siellä täällä ja lopputukka harmaata haiventa.

Ulkonäkövirheet tosin rajaavat pois monta tutustumista jo ennen kuin pääsee osoittamaan olevansa ihana ihminen. Käytännössä kaikissa deittipalveluissa ja -sovelluksissa ja sen sellaisissa ainakin. 

Vierailija
22/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-aasialaisen naikkosen kannattaa ajaa itsensä kaljuksi, tekee paremman ja haluttavamman näköiseksi.

Itku kurkussa kauppakeskuksessa sitä tumpeloi ja musertaa itsensä muutenkin kun asiakkaita häiriköi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjiä katselin eilen ja näytti siltä että Crystal Snowlla alkaa myöskin päälaki kaljuuntua. Voi toista! Kyllä se monet miehet tekee nöyriksi. Olen seurustellut kahden miehen kanssa jotka ajeli päänsä kaljuksi muutaman päivän välein vaikka kummallakin vahva tukka, aivan ihanat miehet ulkonäöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi