Miten voi olla, että molemmat lesbot on lapsen biologisia vanhempia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa miehet kuolevat sukupuuttoon sillä jo nyt pystytään munasolu hedelmöittämään ilman siittösoluja...
Ei kaikki naiset ole kaltaisiasi matontamppaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tupsuku kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että miksi lesboparit käyttää keinohedelmöitystä, kun "äidiksi" haluava voisi käydä miehissä kunnes tärppää. Aina sitä yhden-pari kertaa voi harrastaa yhdyntää.
Kuka haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne lainkaan vetoa? Haluaisitko sinä harrastaa vaikka vanhempiesi kanssa yhden -pari kertaa yhdyntää? Tai naapurin Jorman?
Lisäksi sukupuolitautiriski.
Isäkandidaatti saattaa myös ryhtyä hankalaksi myöhemmin.
Keinohedelmöitus on paljon turvallisempi ja riskittömämpi vaihtoehto.
Aika monet vai onko yhdenyön jutut sulle ihan vieraita?
Ja joo sukupuolitauti on aina riskinä mutta ne yleensä saa pois syömällä antibiotteja.
Lisäksi mä en ainakaan kerro niille miehille mun nimeä.
Niinpä.
Aika moni lapsi on saanut alkunsa lomaromanssin seurauksena tai baari-illan yllätystuliaisena. Eivät kaikki lapset synny yksiavioisessa, rakastavassa parisuhteessa, vaikka se ideaali onkin. Jotkut voivat harrastaa myös riskialtista irtoseksiä ilman tunteita.
Mutta eihän se tähän aiheeseen puhtaasti kuulu, koska ei voida olettaa, että itsensä 100% lesboksi tunteva haluaisi harrastaa yhdyntää kenenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tupsuku kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että miksi lesboparit käyttää keinohedelmöitystä, kun "äidiksi" haluava voisi käydä miehissä kunnes tärppää. Aina sitä yhden-pari kertaa voi harrastaa yhdyntää.
Kuka haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne lainkaan vetoa? Haluaisitko sinä harrastaa vaikka vanhempiesi kanssa yhden -pari kertaa yhdyntää? Tai naapurin Jorman?
Lisäksi sukupuolitautiriski.
Isäkandidaatti saattaa myös ryhtyä hankalaksi myöhemmin.
Keinohedelmöitus on paljon turvallisempi ja riskittömämpi vaihtoehto.
Aika monet vai onko yhdenyön jutut sulle ihan vieraita?
Ja joo sukupuolitauti on aina riskinä mutta ne yleensä saa pois syömällä antibiotteja.
Lisäksi mä en ainakaan kerro niille miehille mun nimeä.
Miksi kellään olisi yhdenkään yön juttua henkilön kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään vetoa?? Kai niissä tilanteissa nyt joku himo edes herää.
Samanlailla kaksi miestä voi olla biologisiä isiä, kun munasolu tyhjennetään perimästä, korvataan siittiön perimällä, ja sitten tämä munasolu hedelmöitetään toisella siittiöllä.
Yksinkertaista. Jopa av-mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen parikin naista jotka ovat korjanneet sukupuolensa vastaamaan todellisuutta, vasta sen jälkeen kun ovat saaneet lapsia ihan luonnollisesti. Toinen tuntemani on maailman ihanin pappi Marja-Sisko, ent. Kari. On edelleen naimisissa puolisonsa kanssa ja heillä on nyt aikuisia lapsia. Joten kyllä, molemmat naiset ovat lastensa biologisia vanhempia.
On siinä lapsilla ihmettelemistä, kun isä muuttuu naiseksi ja äidistä tulee lesbo, kuten varmaan isästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen parikin naista jotka ovat korjanneet sukupuolensa vastaamaan todellisuutta, vasta sen jälkeen kun ovat saaneet lapsia ihan luonnollisesti. Toinen tuntemani on maailman ihanin pappi Marja-Sisko, ent. Kari. On edelleen naimisissa puolisonsa kanssa ja heillä on nyt aikuisia lapsia. Joten kyllä, molemmat naiset ovat lastensa biologisia vanhempia.
Marja-Sisko Aalto on poikkeus nykyisissä transihmisissä: Lämmin, avarasydäminen ja rakastava persoona. Uskon hänen kokemukseensa siitä, että hän on "oikeasti" nainen. Hän kuitenkin eli hyvin kauan pappina nimeltä Olli Aalto, minkä nimisenä hän hankki myös perheensä. Transitioituminen tuli paljon myöhemmällä iällä.
Itse tunnen useita lesboja (tai oikeastaan naisen kanssa parisuhteeseen päätyneitä bi-seksuaaleja), jotka ovat hankkineet lapsensa ollessaan suhteessa miehen kanssa. Tunnen vain yhden lesbopariskunnan, jotka ovat hankkineet lapsen yhdessä ja joilla ei ole miessuhteista saatuja biologisia lapsia.
Älä hengaile transihmisten kanssa, jos et pidä heistä! Kukaan ei pakota.
Itse olen tutustunut vähän sattumalta useampaan ”nykyiseen” transihmiseen. Ovat ihan mukavia ja tavallisia. Monilla tosiaan lapset tehtynä ennen transitiota.
Marja-Sisko Aalto on poikkeus nykyisissä transihmisissä: Lämmin, avarasydäminen ja rakastava persoona. Uskon hänen kokemukseensa siitä, että hän on "oikeasti" nainen. Hän kuitenkin eli hyvin kauan pappina nimeltä Olli Aalto, minkä nimisenä hän hankki myös perheensä. Transitioituminen tuli paljon myöhemmällä iällä.
Itse tunnen useita lesboja (tai oikeastaan naisen kanssa parisuhteeseen päätyneitä bi-seksuaaleja), jotka ovat hankkineet lapsensa ollessaan suhteessa miehen kanssa. Tunnen vain yhden lesbopariskunnan, jotka ovat hankkineet lapsen yhdessä ja joilla ei ole miessuhteista saatuja biologisia lapsia.