Olen huolissani teini-ikäisestä tyttärestäni
Olen huolissani teini-ikäisestä tyttärestäni, koska hän ei ole vielä seurustellut ja on jo 15.
Suhtautuu todella nuivasti seurusteluun, on jotenkin tosi vanhanaikainen ja ajattelee, ettei ole soveliasta noin nuorelle ja pelkää menettävänsä maineensa. Muut tytöt kyllä seurustelee kaveripiirissä mutta oma tytär ei sitten millään halua. Onko huoli aiheellinen?
Kommentit (9)
Ei, mutta seurustelu kuuluu nuoruuteen.
Ap
Minä puolestani olen huolissani av-palstan provojen tasosta.
Waihetta huoleen on ehdottomasti. Vaarana on että tytöstäsi tulee vanhapiika.
Osta kondomeja ja näytät työllesi banaanin kanssa kuinka niitä käytetään jotta pelot ja estot lähtevät. Ja muista kehoittaa harjoittelemaan.
Minä aloin seurustella ekan kerran vasta 20-vuotiaana, mutta sen jälkeen on kumppaneita riittänyt ja lopulta naimisiinkin menin ja sain kaksi lasta, että ihan suht normisuoritus lopulta. Jotkut nyt vaan puhkeaa kukkaan vähän myöhemmin (kun toiset jo lakastuu, heh heh).
Vierailija kirjoitti:
Teiniäitiys olisi parempi?
Seurustelu teini-iässä ei tarkoita raskautta.
Se sinulle vain.
Aloitus on tietysti provo, johon en jaksa edes vastata.
Minä seurustelin ekan kerran yli 20-vuotiaana, joten en ole huolissani 15-vuotiaan tyttäreni seurustelemattomuudesta. Itse asiassa olen iloinen, että hän viettää aikansa harrastuksissa, kavereiden ja perheensä kanssa. Seurustelee sitten, kun on siihen kypsä. Tai jos ei kiinnosta, olkoon seurustelematta vaikka lopun ikänsä ;-)
Teiniäitiys olisi parempi?