Harrastin ihanaa ryhmäseksiä, haluatteko kysyä jotain?
Kommentit (20)
Kaksikerroksinen omakotitalo vai yksikerroksinen? Hyundai vai Kia? Hybridi vai täyssähkö?
Toivottavasti ei käy kuten minulle.
Itse löysin oikein mukavan ryhmäseksiryhmän keltaisten sivujen kautta ja harrastimme aina joka kolmas viikonloppu ryhmäseksiä.
Ryhmässämme oli ihan mukana tampereelta jouni, anne lempäälästä, taru akaasta ja minä täältä hakaniemestä.
Kaikki meni hyvin, kunnes eräänä lauantaina olin tullut raskaaksi :( anaalin jälkeen, selkäni alkoi pullistua hyvin pian ja testit näyttivät annea lempäälästä isäksi.
Nykyään meillä on etäsuhde, synnytin luonnollisesti suomen keskussairaalassa. Näinkin voi käydä.
Joko Nousiaisissa voi juoda kraanavettä?
Mikä on mielestäsi paras laite Lintsillä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei käy kuten minulle.
Itse löysin oikein mukavan ryhmäseksiryhmän keltaisten sivujen kautta ja harrastimme aina joka kolmas viikonloppu ryhmäseksiä.
Ryhmässämme oli ihan mukana tampereelta jouni, anne lempäälästä, taru akaasta ja minä täältä hakaniemestä.
Kaikki meni hyvin, kunnes eräänä lauantaina olin tullut raskaaksi :( anaalin jälkeen, selkäni alkoi pullistua hyvin pian ja testit näyttivät annea lempäälästä isäksi.
Nykyään meillä on etäsuhde, synnytin luonnollisesti suomen keskussairaalassa. Näinkin voi käydä.
Mitä? Ei ketään Porvoosta?
2 naista 1 mies. ah parasta ikinä. t. ap, joka vieläkin on kuumana tapahtuneesta
Minulla on suuret peräpukamat. Ovatko ne kiihottavat ryhmäanaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Ertiyisesti 69:ssä erittäin hyvät, kun peräpukamat hakkaa nenään.
En halua kysyä. En halua tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
2 naista 1 mies. ah parasta ikinä. t. ap, joka vieläkin on kuumana tapahtuneesta
Tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ertiyisesti 69:ssä erittäin hyvät, kun peräpukamat hakkaa nenään.
Itse kuulin ikävän tarinan naapurilta.
Sillä oli oikeasti sen miehen peräpukamat puhkaisseet silmän. Ihan järkyttävää. Se mies oli ollut päällä ja sille oli kehittynyt työmatkapyöräilystä ihan tajuttomat pukamat.
Saivatko molemmat naiset kaikkiin reikiin? Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä. En halua tietää mitään.
Mutta aiot lukea kaikki vastaukset.
no voi voi, ajattelin että saan täältä fiilistelyseuraa. t.ap
Aika monta kateellista täällä...
Oliko kyseessä pariskunta+1 vai olivatko kaikki kolme sinkkuja? Mitä teitte session jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
no voi voi, ajattelin että saan täältä fiilistelyseuraa. t.ap
No vastaa sitten kysymyksiin, joita on edellisellä sivulla.
Pitäiskö laitta Toyotaan lisävalot?
Ap täällä, en huomannut, että keskustelu siirtyi tänne.
Meitä oli 3, naispuolinen ystäväni ja hänen tapailemansa mies. Pyysimme miehen luoksemme seksiä varten. Oltiin saunassa ja sängyssä. Välilä vaan juteltiin ja syötiin ja juotiin vähän viiniä.
Mies on fiksu ja kiva, ei mustasukkaisuutta kenenkään välillä, tärkeä juttu tässä.
Mitä muuta haluatte tietää? Hieno kokemus ja muisto, tekisin uudelleen.
Kumpi on parempi täystiilitalo vai hirsitalo?