Miksi mun taapero (kohta 1.5v) itkee edelleen joka kerran kun näkee miesystäväni? Ollaan seurusteltu
jo yli puoli vuotta, eikö tuossa ajassa pitäsi lapsen tottua? Mummiaan esim näkee harvemmin eikä samanlaista huutoa silloin tule. Voiko vierastaa vain miehiä, kun niitä ei muuten juuri hänen elämässään ole? Turhauttavaa ja ikävää kaikille osapuolille :(
Kommentit (50)
Nyt järki päähän! Lapsen etu on aina tärkein. Asutte niin kauan omissa osoitteissa, että tilanne rauhoittuu. Ja lasta ei tosiaan tule koskaan jättää tämän miehen seuraan. Voit vaikka itse etsiä näitä tapauksia, missä mies on hyväksikäyttänyt lasta ja "ei ikinä olisi uskonut". Teidänkin suhteenne tulee todennäköisesti kestämään paremmin, jos teette sun lapselle oikean ratkaisun. Molempien parisuhdehistoria vaikuttaa siltä, että takeita suhteen onnistumiselle ei oikeasti ole. Nyt siis jäitä hattuun!
Pedofiilit ovat niin ihania. Antavat namuja tai viinaa, ihan mitä vain lapsi tai nuori haluaa.
Ja omat isätkin tekevät insestiä. Olin itse jo 40v kun vasta pystyin puhumaan siitä että isä on koskenut. Pelossa elin koko lapsuuden ja pelkäsin isän kanssa kahden kesken oloa. 
Itsellä ei lapsia..mutta voisko soveltaa koira oppia
Jätät taaperon ja miehen tunniks keskenään.Pidä huoli et taaperolla on NÄLKÄ
Mies tarjoo taaperon herkkuruokaa ja karkkia.(alhaista , mut ei voi mitään)
Sit joku uus ihana lelu jonka taapero saa mieheltä.
Jos lapsi eioo syöny ,ruoka korjataan pois.Otat syliin pyyhit kyyneleet..
Jos lapsi huutaa nälkää mies tarjoo HERKKURUUAN..jatketaan kunnes syöny
Toistetaan seur päivänä..kyl se siitä
Tällaiset tapaukset on hauskoja kuten ap.
Toi ei tuu kestään jos on jo ennestäänkin lapsia. voi sua raukkaa ja laps parat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ollut lapsen kanssa koskaan kaksin?
Tosi harvoin ja lyhyitä aikoja (esim mun kampaaja- tai kauppareissu) juurikin tuon vierastamisen takia en ole halunnut jättää.
Huutonaurua..päiväkotitäsdit tulee oleen ihmeissään
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne miehen muut lapset on?
Asuvat äidillään ja ovat mieheni luona joka toinen v.loppu. Lisäksi isänsä on skype-yhteydessä heihin monta kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo varma, että täällä olisi hirveä määrä vastaajia epäilemässä, että miehesi on tehnyt lapselle jotakin pahaa. Muistan, että itse pelkäsin pienenä hirveästi kaljuja miehiä ja silmälasipäisiä miehiä ihan ilman mitään syytä, näyttivät kai vain pelottavilta. Tai voihan olla, että jokin miehesi eleissä tai olemuksessa tuntuu lapsesta uhkaavalta.
Urho Kekkonen ei tainnu olla sun suosikki
Vierailija kirjoitti:
jo yli puoli vuotta, eikö tuossa ajassa pitäsi lapsen tottua? Mummiaan esim näkee harvemmin eikä samanlaista huutoa silloin tule. Voiko vierastaa vain miehiä, kun niitä ei muuten juuri hänen elämässään ole? Turhauttavaa ja ikävää kaikille osapuolille :(
Onnex mua ei sentään lapset pelkää..mahtaa olla ruma mies:)
Ehkäpä taaperosi haluaa vain omalla tavallaan ilmaista, että olet typerä joka ukolle reisiä levittävä lunttu? Haluaa pitää ukon mahdollisimman kaukana kun tietää, että turha kiintyä kun vaihtoon se kuitenkin lähtee viimeistään vuoden päästä ja sitten taas uutta ukkoa ja mukulaa putkeen.
PELKÄÄKÖ LAPSI MYÖS PLIISIA?
Vierailija
klo 9:59 | 12.2.2018
Tosi mukava ja kiva matka oli takana, oltiin oltu viisi yötä Espanjassa. Kyseessä oli 4-vuotiaan ensimmäinen ulkomaan matka, ja tyttö oli tosi hyvällä tuulella, kun palasimme Suomeen. Kävelimme normaalisti laukkuhihnalta terminaaliin, ja matkalla seinän vierustalla seisoi poliisi (tai mikä tullimies nyt olikaan) koiran kanssa, ilmeisesti huumeita varten päivystämässä.
Kun tyttäreni käveli meidän kanssa heidän ohi, koira kurkotti nuuhkimaan vähän. Tyttö pysähtyi iloisena, hän pitää koirista, ja ojensi kätensä koiran nuuhkittavaksi, niinkuin hänelle on opetettu vieraiden koirien kanssa toimittavan. Olin juuri sanomassa lapselleni, että jatketaan matkaa ja annetaan koiran työskennellä rauhassa (en siis siinä ihmisvilinässä heti huomannut, että tyttö oli pysähtynyt koiran luokse), kun koiran ohjaaja ärjäisi todella vihaisesti, että "älä koske siihen koiraan!". Tyttäreni pelästyi ja alkoi itkeä, kun vieras mies, vieläpä poliisi, alkaa aggressiivisesti läksyttää, kun hän ei edes itse tiennyt tehneensä mitään pahaa.
Tyttö itki koko matkan autolle ja ison osan matkasta kotiin. Koitettiin selittää hänelle, että poliisi on kiireinen ja että poliisikoiriin ei saa koskea. Tyttö on muutenkin todella herkkä, saattaa alkaa itkeä jo siitä, jos me vanhemmat puhumme yhtään tiukemmin. Niin tämä varmasti tulee pyörimään mielessä vielä monta päivää.
Minusta poliisi toimi tässä väärin. Ymmärrän kyllä, että poliisikoiria ei saa mennä koskemaan, mutta onko mitään järkevää syytä, miksei pienelle lapselle voi puhua vähän pehmeämmin sen sijaan että korottaa heti äänensä?
Ihan järkyttäviä vastauksia osa! Tein aloituksen lähinnä siksi että olisin halunnut kuulla muiden suht samanikäisten lasten vanhempien kokemuksia tuon ikäisten vierastamisesta ja siitä, mikä siihen parhaiten auttais.
Mutta nyt on mies suunnilleen leimattu pedofiiliksi, joopa. Hän tekee töitäkin lasten parissa joten tuskin on pedofiili!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttäviä vastauksia osa! Tein aloituksen lähinnä siksi että olisin halunnut kuulla muiden suht samanikäisten lasten vanhempien kokemuksia tuon ikäisten vierastamisesta ja siitä, mikä siihen parhaiten auttais.
Mutta nyt on mies suunnilleen leimattu pedofiiliksi, joopa. Hän tekee töitäkin lasten parissa joten tuskin on pedofiili!!
Miksi sulle pitäisi vastata asiallisesti kun näytät joka miehelle tekevän lapsia? Kun taapero on Kouluikäinen hänellä on useita sisar ja velipuolia kun olet eri ukkojen kanssa verrannut. Onhan ukossa joku vika kun on eronnut? Eikä lasten kanssa työskentely poissulje pedofiliaa.
Vierailija
klo 9:59 | 12.2.2018
Tosi mukava ja kiva matka oli takana, oltiin oltu viisi yötä Espanjassa. Kyseessä oli 4-vuotiaan ensimmäinen ulkomaan matka, ja tyttö oli tosi hyvällä tuulella, kun palasimme Suomeen. Kävelimme normaalisti laukkuhihnalta terminaaliin, ja matkalla seinän vierustalla seisoi poliisi (tai mikä tullimies nyt olikaan) koiran kanssa, ilmeisesti huumeita varten päivystämässä.
Kun tyttäreni käveli meidän kanssa heidän ohi, koira kurkotti nuuhkimaan vähän. Tyttö pysähtyi iloisena, hän pitää koirista, ja ojensi kätensä koiran nuuhkittavaksi, niinkuin hänelle on opetettu vieraiden koirien kanssa toimittavan. Olin juuri sanomassa lapselleni, että jatketaan matkaa ja annetaan koiran työskennellä rauhassa (en siis siinä ihmisvilinässä heti huomannut, että tyttö oli pysähtynyt koiran luokse), kun koiran ohjaaja ärjäisi todella vihaisesti, että "älä koske siihen koiraan!". Tyttäreni pelästyi ja alkoi itkeä, kun vieras mies, vieläpä poliisi, alkaa aggressiivisesti läksyttää, kun hän ei edes itse tiennyt tehneensä mitään pahaa.
Tyttö itki koko matkan autolle ja ison osan matkasta kotiin. Koitettiin selittää hänelle, että poliisi on kiireinen ja että poliisikoiriin ei saa koskea. Tyttö on muutenkin todella herkkä, saattaa alkaa itkeä jo siitä, jos me vanhemmat puhumme yhtään tiukemmin. Niin tämä varmasti tulee pyörimään mielessä vielä monta päivää.
Minusta poliisi toimi tässä väärin. Ymmärrän kyllä, että poliisikoiria ei saa mennä koskemaan, mutta onko mitään järkevää syytä, miksei pienelle lapselle voi puhua vähän pehmeämmin sen sijaan että korottaa heti äänensä?
Pelkää , miten päättelit noin hyvin ?
ap
Ap on nyt aika yksinkertainen.Ei tajua ihan tätä kokonaisuutta.
En ole ikinä ymmärtänyt naisia, joiden pitää ruveta sikiämään kaikkien miesystäviensä kanssa! Jos on taapero, jota ei pysty yksin hanskaamaan, niin kannattaako lisääntyä heti uudestaan? Voi elämän kevät näitä vähä-älyisiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle pitäisi vastata asiallisesti kun näytät joka miehelle tekevän lapsia? Kun taapero on Kouluikäinen hänellä on useita sisar ja velipuolia kun olet eri ukkojen kanssa verrannut. Onhan ukossa joku vika kun on eronnut? Eikä lasten kanssa työskentely poissulje pedofiliaa.
"Joka miehelle tekevän lapsia"?? Mulla on YKSI lapsi, "tehty" miehen kanssa jota rakastin ja suuniteltiin lapsi yhteisesti, sitten vaan pari kk ennen laskettua aikaa selvisikin, että miehellä on jo perhe ihan toisella puolella Suomea, hävisi sen siliän tien ja edelleen käyn terapiassa asian takia!
Tämä toinen lapsi oli vahinko ehkäisyn petettyä.
Mulla ei ole ollut mikään helppo elämä eikä ole edelleenkään, mutta teidän mielestä olen automaattisesti "kaikille reisiä avaava lunttu" joka ei edes "ansaitse asiallisia vastauksia". Mikä ihme teitä vaivaa? Tuskin kukaan olisi vapaaehtoisesti valinnut etukäteen tätä osaa, en minäkään.
Ihminen mä silti olen ja mulla on ihmisarvo, rakastan lastani/lapsiani enkä ole koskaan kenellekään toivonut mitään pahaa. Onneksi lähipiirissäni ei ole kaltaisianne naisia (tai miehiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
klo 9:59 | 12.2.2018Tosi mukava ja kiva matka oli takana, oltiin oltu viisi yötä Espanjassa. Kyseessä oli 4-vuotiaan ensimmäinen ulkomaan matka, ja tyttö oli tosi hyvällä tuulella, kun palasimme Suomeen. Kävelimme normaalisti laukkuhihnalta terminaaliin, ja matkalla seinän vierustalla seisoi poliisi (tai mikä tullimies nyt olikaan) koiran kanssa, ilmeisesti huumeita varten päivystämässä.
Pelkää , miten päättelit noin hyvin ?
ap
En tiedä, miksi tuolla lopussa lukee "ap"? Minä, keskustelun aloittaja, en oikein ymmärtänyt miten tämä poliisikoirajuttu liittyi avaukseeni, siksi en ole siihen mitään kommentoinut.
Niin ja koska esikoisella "ei ole" isää niin en haluisi samaa kohtaloa tälle toiselle etenkin kun mies suhtautuu positiivisesti raskauteen ja haluisi jatkaa suhdetta ja ottaa myös esikoisen "omakseen" mutta tämä raju vierastaminen tuli yllätyksenä meille molemmille. Neuvolassa sanottiin että menee ohi ajan kanssa, mutta aikaa on kulunut jo niin paljon että alkaa tulla epätoivo kauanko vielä pitäis odottaa jotta vois muuttaa yhteen, mulla on aika vaikea raskaus ja toinen aikuinen täällä arjessa auttais ihan kauheasti.