Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun asuu miehenä Tsekissä, ”Reittä pitkin isännän paikka auki”-ilmoitus ei ole kovin houkutteleva

Vierailija
12.02.2018 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005561398.html

Eli tämä maanviljelijänainen postasi Facebookkiin ilmoituksen, että etsii kumppania. Pitää olla kova ja maskuliininen mutta silti halukas kokkaamaan ja pyykkäämään tuolle naiselle. Ja kova panomies pitää olla että pystyy tyydyttämään hänen halunsa. Ikä ei saa olla kovin paljon hänen ikäänsä korkea.

Asun tosiaan täällä Tšekissä ja täältä katsoen nuo vaatimukset tuntuu hiukan ylimitoitetuilta siihen nähden mitä on tarjolla.

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä maanviljelijänainen postasi Facebookkiin ilmoituksen, että etsii kumppania. Pitää olla kova ja maskuliininen mutta silti halukas kokkaamaan ja pyykkäämään tuolle naiselle. Ja kova panomies pitää olla että pystyy tyydyttämään hänen halunsa. Ikä ei saa olla kovin paljon hänen ikäänsä korkea.

Asun tosiaan täällä Tšekissä ja täältä katsoen nuo vaatimukset tuntuu hiukan ylimitoitetuilta siihen nähden mitä on tarjolla.

Tavallaan tuo on ihan ymmärrettävää, koska eihän meidän naisilla ole minkäänlaista käsitystä siitä, että kaikkialla muualla naiset ovat huomattavasti tasokkaampia kuin meillä Suomessa.

Millä "meidän naisilla"? Mitä tarkoitat tuolla? Jokainen mies on ihan vapaa etsimään itselleen mieluisan kumppanin ihan mistä päin maailmaa tahansa. En minä eikä moni muukaan nainen muuta itseään vaikka kuinka paljon miehet palstalla meitä haukkuisivat.

Vierailija
102/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka asuisit Juupajoella ja sinua ei kiinnosta tämä nainen, miksi vaivautua tekemään siitä aloitus täällä??

Tuo Tsekissä asuminen ei nyt tuonut mitään lisäarvoa tähän.

Mä olen oikeasti asunut Tsekissä 2003 -2007.

Ja miksi sinä vaivauduit kommentoimaan?

Halusin tietää, miten Tsekissä asuminen liittyy mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Matikkapäätä hyvä jos löytyisi,

>miehen pitää hoitaa mun verot ja budjetti ja kaikki muu koska en jaksa itse

Osaat olla jämerä ja oikeassa paikassa jopa kova luu (minun kanssa ei minua vastaan, ainakaan liian useasti), en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi.

>haluun itsenäisen vahvan alpha miehen mutta sen pitää silti alistua minulle

Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä."

>haluan että alphauros tekee kaikki kotityöt myös

"Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää.

>olen l ut k a ja minulle kelpaa vain kokenut pano-ukko

"Olen itse 33-vuotias ja vartalonrakenteeltani joka suuntaan muodokas ja pehmeä. Minun itsetuntoni on rautaa ja kannan tätä kroppaa ylpeästi."

>harrastan ylensyöntiä jonka takia minulla on ylipainoa ja olen hyvin ylpeä tästä.

Aika karua luettavaa ku kääntää selkokielelle

Sellaset Ylikseltä kopioinnit sieltä.

Vierailija
104/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tuo on ihan ymmärrettävää, koska eihän meidän naisilla ole minkäänlaista käsitystä siitä, että kaikkialla muualla naiset ovat huomattavasti tasokkaampia kuin meillä Suomessa.

Millä "meidän naisilla"? Mitä tarkoitat tuolla? Jokainen mies on ihan vapaa etsimään itselleen mieluisan kumppanin ihan mistä päin maailmaa tahansa. En minä eikä moni muukaan nainen muuta itseään vaikka kuinka paljon miehet palstalla meitä haukkuisivat.

Taisi tarkoittaa noilla "meidän naisilla" ihan niitä oman sukunsa naisia. Äitiään, siskojaan, serkkujaan, tätejään.... Ilmeisen rumasta suvusta lähtöisin tuo kirjoittaja.

Vierailija
105/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus... Tuota uhrin roolia te ainakini rakastatte.

Vierailija
106/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekissä on eri kulttuuri kuin suomessa. Suomalaisittain nuo vaatimukset eivät ole läheskään tiukimmasta päästä. Täällä naisilla on yleensä rima niin korkealla, että kukaan ei kelpaa.

Vierailija
107/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus... Tuota uhrin roolia te ainakini rakastatte.

Sori vaan, mutta sanomalla "meidän naiset" tulee vaikutelma, että naiset ovat miesten omistuksessa. Tässä ei ole mitään uhriutumista, nuo teidän uhoamiset ovat vaan niin koomista luettavaa. Ja toisekseen, miehet tässä ovat uhriutuneet "yhyy, naisilla on vaatimuksia".

Vierailija
108/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä pyörivät ikisinkkumiehet eivät näe mitään ristiriitaa siinä, että tuo nainen on saanut lukuisia yhteydenottoja, vaikka nämä peräkammarinpojat pitävät naisen vaatimuksia liian kovina?

Vierailija
109/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaisi tuollaisen ilmoituksen? Onko se joten vajaa vai mikä sitä vaivaa?

Ei ole vajaa vaan upea nainen joka haluaa samanhenkisen miehen itselleen. Toivottavasti onnistuu!

Vierailija
110/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies niin ottaisin hänet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaisi tuollaisen ilmoituksen? Onko se joten vajaa vai mikä sitä vaivaa?

Ei ole vajaa vaan upea nainen joka haluaa samanhenkisen miehen itselleen. Toivottavasti onnistuu!

Missä mielessä upea? Sisäisesti vai ulkoisesti?

Vierailija
111/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016022621178919_ir.shtml

Tässäkin autoista pitävä pinup-henkinen rempseä nainen. Erona alkuperäisen jutun naiseen, hänestä ei tule ristiriitaisia fiiliksiä ja tuntuu aidolta itseltään eikä norsulta posliinikaupassa.

Eli pointti ei ole se etteivoi olla itsenäinen nainen tms seuraa etsivän naisen henkinen rumuus ja epäaitous.

Vierailija
112/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Matikkapäätä hyvä jos löytyisi,

>miehen pitää hoitaa mun verot ja budjetti ja kaikki muu koska en jaksa itse

Osaat olla jämerä ja oikeassa paikassa jopa kova luu (minun kanssa ei minua vastaan, ainakaan liian useasti), en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi.

>haluun itsenäisen vahvan alpha miehen mutta sen pitää silti alistua minulle

Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä."

>haluan että alphauros tekee kaikki kotityöt myös

"Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää.

>olen l ut k a ja minulle kelpaa vain kokenut pano-ukko

"Olen itse 33-vuotias ja vartalonrakenteeltani joka suuntaan muodokas ja pehmeä. Minun itsetuntoni on rautaa ja kannan tätä kroppaa ylpeästi."

>harrastan ylensyöntiä jonka takia minulla on ylipainoa ja olen hyvin ylpeä tästä.

Aika karua luettavaa ku kääntää selkokielelle

Sellaset Ylikseltä kopioinnit sieltä.

Mutta eikö ollut ihan hauska lainaus :)

Vierailija
113/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kamala kriisi joillekin miehille, kun nainen tekee perinteisiä miesten töitä ja ehdottaa miehelle perinteisiä naistentöitä. Ja vielä kyseinen nainen kehtaa olla näyttämättä misdiltä, ilmaisee haluavansa seksiä ja on aloitteellinen suhteen etsimisessä. Niin hirveä maailmankuvaa vavisuttava kriisi, että asiaa pitää paheksua ulkomailta asti.

Ilmeisesti sille haastattelun naiselle pitäisi antaa kansallinen tasa-arvopalkinto hyvöstä toiminnasta ahtaiden sukupuoliroolien väljentämiseksi.

Ei se ainakaan minun eli AP:n maailmankuvaa mullistanut. Tiesin oikein hyvin jo ennestään, että tämä on pelin henki. Se olikin tärkeimpiä syitä miksi lähdin.

Jutun emäntä on maskuliinisempi kuin monet miehet vaikka luulee olevansa naisellinen. Se naisellisuus ja sensuellisuus ei tule mekosta eikä siihen vaikuta vaikka tekisi ns miesten töitä. Sitä vain on joissain naisissa ja suurmmassa osassa suominaisia sitä ei ole

Terveisin suomalainen nainen

Jaahas, ja mistäköhän se naisellisuus sitten tulee? Siis jotain sellaista mitä niissä paremmissa muun salaisissa ilmeisesti on. Kerropa vähän.

Vierailija
114/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerrotko samalla sille puolalaiselle kaverillesi, että tässä maassa miehillä ei ole kunniantuntoa pitää perheestään ja naisestaan huolta vaan halauvat joko jakaa tämän vastuun tai jopa sysätä sen yksin naisen harteille. Kyllä siinäkin riittää ihmettelemistä.

Olin ravintolassa ja mies pyysi yhteisen laskun. Ulkomainen tarjoilija päästi helpottuneen huokauksen ja kumartui miehen puoleen sanoen, että hän näkee jatkuvasti sitä, miten miehet maksavat omat ruokansa ja naiset omansa ja hän häpeää joka kerta miesten puolesta. 

Aha, okei. Minä tienaan liki 4000 €/kk ja mies opiskelee opintorahalla. Silti miehen pitäisi maksaa ravintolalaskut? Miksi?

No me ollaan hoidettu nämä poikkeustilanteet niin, että mies maksaa hienossa ravintolassa ja raha vaihtaa omistajaa ravintolan ulkopuolella. Näin mies saa olla mies ulkopuolisten silmissä. 

...me taas tehdään niin, että yleensä minä (nainen) maksan, kun minulla sitä rahaa on tilillä enemmän. Ei ole miehen miehisyys tästä tietääksemme karissut minnekään.

Kavereiden kanssa maksetaan erikseen (tai joskus minä maksan parempituloisena heidänkin ruokansa), mutta pariskuntana maksetaan aina kyllä ihan yhdellä laskulla.

Vierailija
115/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vielä ymmärtäisin miten Tsekki liittyy asiaan niin voisin kommentoida.

Vierailija
116/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tsekkiläiset miehet ovat upeita!

Vierailija
117/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun vielä ymmärtäisin miten Tsekki liittyy asiaan niin voisin kommentoida.

No kyllähän sen nyt tästäkin avautumisesta ymmärtää. Suominaiset ovat ällöjä, tsekkinaiset himottavia seksipommeja. Sitähän tässä ajetaan takaa taas kerran. Kumma vaan, että nämä tätä jankkaavat suomimiehet ovat yleensä juuri niitä pahimpia rumiluksia itse.

Vierailija
118/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan että jatkoon pääseviltä vaaditaan myös ainakin hiukan huumorintajua....

Vierailija
119/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tsekkiläisethän ovat suomalaisia lihavampia... että jos näistä tosiasioista ihan lähdettäis.

Vierailija
120/146 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Tsekeissä asuminen vaikuttaa tähän?