Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet hakenut yliopistoon? Luku-urakka päällä?

Vierailija
17.04.2006 |

Itse en vielä. En ole kyllä aloittanut lukemaankaan. Mulla on ollut aina vähän sellainen tyyli, että teen kaiken viime tipassa. Kummasti se stressi on kuitenkin tuonut tulosta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemisen aloitin vähitellen tammikuussa, maaliskuusta lähtien olen lukenut vähän ahkerammin. Kohta olen lukenut neljään kertaan molemmat kirjat, ja se on ihan liian vähän... Ahistaa ja vähän epätoivoiselta tuntuu, mutta ainahan saa yrittää.

Logopediaa haen lukemaan. Suomen kieltä opiskelen tällä hetkellä. Silloin oli ainakin todella helpot pääsykokeet, kun minä pääsin sisälle. Eli nou hätä, suomea lukemaan saattaa päästä tosiaan melko helpollakin. Riippuu vähän vuodesta ja tuurista...

Vierailija
22/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa tilanteessa, eli lukuurakka ja stressi päällä!!

nyt onnellisesti opiskelemassa ekaa vuotta, ja uskottekohan kun sanon.. vielä kauheempi stressi päällä kurssien kanssa .. mutta onnellisena ja innokkaana silti, saehän on pääasia.

TSEMPPIÄ kaikille urakkaa, älkäkäää antako epätoivolla valtaa, ja kääntäkää stressi voimaksi! ilman stressiä ei tule muuten luettua.. huomattu on! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain viimeisen tentin läpi, gradu vielä osin tekemättä. Tappavan tylsää.

Vierailija
24/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle...

Vierailija
25/29 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailukohteeksi: avioero takana hiljaittain ja ei tuntunu missään verrattuna tähän pääsykokeisiin valmistautumiseen.

niin ja ap:n kysymykseen palatakseni - viikko sitten vein hakupaperin.

Tsemppiä kaikille hakijoille! Nyt nämä viimeiset viikot paahdetaan ja nautitaan työn tuloksista loppuelämä =)

Vierailija
26/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä kieltämme ja on hienoa, että sitä tutkitaan. Mutta jotenkin on koko ajan tuntunut, että suomen kielen opiskelu on täysin tyhjänpäiväisten, turhien asioitten pohdiskelua ja pyörittelyä. Jotenkin niiiin kaukana oikeasta kielenkäytöstä, ei mitään kosketusta realismiin...

t: 23

Vierailija
27/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteiskuntatieteitä pitäisi sitten varmaan pyrkiä lukemaan...

Vierailija
28/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjaa luettavana, aloitin luvun jo ennen joulua pikkuhiljaa. Välillä tuntuu kyllä epätoivoiselta, mutta motivaatio on suuri. Onneksi mulla ei ole tilastotieteen pääsykoekirjoja. Kaikille tsemppiä luku-urakalle. Mun pääsykoe on 5.6.

Vierailija
29/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo yksi maisteritutkinto kasassa. Mutta psykologia on mun juttu, onneksi saan luettua tosi paljon hyväksi opintoja, jos pääsen sisään. En siis ota papereita ulos tästä tekemästäni tutkinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi