Lue keskustelun säännöt.
Olen aika pihtari!
17.04.2006 |
viime viikolla ei mennyt yhtään rahaa ruokakauppaan! Söin koko viikon kaurapuuroa, korppuja ja pakasteesta marjoja. Ja kahvia.
Nyt äiti toi nakkeja, niin johan maistuvat herkulliselle!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla