Lue keskustelun säännöt.
Kumpaa paria äänestät ja miksi?
23.04.2006 |
Minä äänestän Elstelää =)
Vanhaksi naiseksi tanssii tosi hyvin! Upeaa!
Tomi on ällö.. Hinttimäinen ja niljakas. Yöks.
Kommentit (2)
Viikon lehtijuttujen perusteella oli selvää, että " parempi tanssipari" on saatava voittajaksi, muuten kaikki tanssinopettajat olisivat suuttuneet. Metsäketo on niin patsasmainen pökkelöitsijä ja samalla niin mahdottoman täynnä itseään, etten mitenkään voi katsella häntä tuntematta suurta inhoa. Elstelässä ihailen iäkkäämmän ihmisen heittäytymistä uuden oppimiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Metsäketo vei pisteet tuomareilta...