Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa paria äänestät ja miksi?

Vierailija
23.04.2006 |

Minä äänestän Elstelää =)

Vanhaksi naiseksi tanssii tosi hyvin! Upeaa!



Tomi on ällö.. Hinttimäinen ja niljakas. Yöks.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäketo vei pisteet tuomareilta...

Vierailija
2/2 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lehtijuttujen perusteella oli selvää, että " parempi tanssipari" on saatava voittajaksi, muuten kaikki tanssinopettajat olisivat suuttuneet. Metsäketo on niin patsasmainen pökkelöitsijä ja samalla niin mahdottoman täynnä itseään, etten mitenkään voi katsella häntä tuntematta suurta inhoa. Elstelässä ihailen iäkkäämmän ihmisen heittäytymistä uuden oppimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä