Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinkut huonompia ihmisiä?

Vierailija
11.02.2018 |

Mietin vain kun tänään metrossa istuessani silmiini osui mainostaulun mainos jossa mainostettiin että "Olet liian hyvä ollaksesi sinkku."

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhempien ihmisten mielestä.

Vierailija
2/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Heti kun parisuhdestatus vaihtuu sinkuksi, muuttuu kasaksi paskaa :D sitten kun taas alkaa olemaan jonkun kanssa, muuttuu taas hyväksi ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sinkkuus ainakin omassa tuttavapiirissä näyttää olevan sellainen epätoivottu tila, mistä pitää pikimmiten päästä pois.

Vierailija
4/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus ei häiritsisi minua yhtään ellei joka tuutista jatkuvasti toitotettaisi kuinka parisuhde on elämän tarkoitus ja sinkut ovat epäonnistuneet ihmisenä. Propaganda ei vaikuta minuun mutta muihin se selkeästi vaikuttaa ja huomaan sen heidän asenteessaan. En silti aio pariutua.

Vierailija
5/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla kuin leskikin on epäonnistunut, tai lapseton, tai kirkosta eronnut, sateenkaari-ihminen ja -perheet, mustaihoinen, ylipainoinen, pyörätuolissa istuva ja ne ihmiset voikin sitten palaa helvetissä, jotka eivät osaa arvostaa muita sellaisena kuin ovat. Olit mitä tahansa, olet huono.

Vierailija
6/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jotkut yrittävät päästä tavallaan liian kovasti ja nopeasti pois sinkkuudesta ja siksi heille tapahtuu huonoja valintoja.

Vierailija
7/10 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä halutaan vain manipuloida, puolet ihmisistä ei edes halua parisuhdetta. Koko "sinkku" sana on hölmö ja naurettava, mitä sillä halutaan sanoa.

Itse en pidä itseäni "sinkkuna", koska parisuhdetta en etsi enkä halua, mikäs sinkku mä sillon olen.  Ihme muuten etteivät kutsu parisuhteetonta ihmistä "puolikkaaksi" tai "halffiksi", tuntuu noi suhdedraamat, häät ja seksi olevan nykyään ainoa elämäntarkotus ihmisellä, ainakin tv-tarjonnasta ja mediasta päätellen.

Plääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh. 

Vierailija
8/10 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Usein sinkku=et kelpaa kenellekkään. Parisuhteessa olevat kelpaavat joten ovat parempia ihmisiä kuin sinkut. T. Katera 29 v ikisinkku

Vierailija
9/10 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen parisuhdearki on kamalaa riitelyä.

Osa ei osaa olla sinkkuna ja hyppii suhteesta toiseen...

Minulle kelpaa sinkkuus siihen asti kunnes tapaan sen kenen kanssa vietän lopun elämää.

Vierailija
10/10 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan huonompia, mutta ainakin ei-toivottuja parisuhdeillallisille. Ellei siten joku ole järkännyt jonkun heidän mielestä potentiaalisen sinkkumatchin istumaan vastapäätä.

Ihmisillä voi vain olla huono tuuri. Sinkkuus on usein rohkeutta seistä omilla jaloillaan. Rohkeutta odottaa oikeaa, vaikka kuinka ystäväpiirissä lisäännytään ensimmäisten vastaantulevien kanssa ja sitten haukutaan näitä puolisoja sään ruotimisen sijaan. Kääntäisin sloganin ennemmin: Olet liian hyvä ollaksesi tuollaisessa parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän