Vuoteni alkoi mukavasti (sairastelu)
Olin flunssassa uuden vuoden ja pitkälle sen yli. No flunssaahan on liikkeellä. No, paranin tammikuun puolenvälin aikoihin, minkä jälkeen sain oksennustaudin. Kun olin oksennustaudista parantunut, sain uuden flunssan, hain sinkkiä ja c-vitamiinia, että nopeuttaisi. Sitten alkoikin olla jo helmikuu. Koska tuolla oli n. 0c-kelit, ajattelin virkistää itseäni, ja kävin heittämässä parina päivänä lenkin. Kylmä ilma ärsytti nielua/yms. sain taas uuden flunssan ja olen räkinyt nieluuni keräytyvää limaa. No se alkoi mennä ohi, mutta, nyt olen saanut jostain ripulin, ja olen kokoajan hiessä ja mahaan sattuu tasaisin väliajoin.
ONKO KELLÄÄN MUULLA NÄIN PASKA TUURI?
Kommentit (6)
Mun tautikierre on kestänyt jo yli 4 kuukautta. Alkoi lokakuun ensimmäisenä päivänä eikä loppua näy. Olen aivan loppu, lämpöä on ja ei, hiki ja kylmä, oksettaa, kurkku kipeä, väsyttää aivan kamalasti yötä päivää, särkee joka paikkaa ja sitä rataa. On syöty yksi antibioottikuuri ja yksi kortisonikuuri. Muuta ei ole määrätty. Ja paskana olen koko ajan. Alkaa niin sanotusti huumori loppua.
Sull aon huono vastustuskyky. Syö tyrniä ja valkosipulia.
Menisittekö lääkäriin tässä tilanteessa? Mun mielestä olisi jo syytä mennä.
UP