Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä ei mitään tutkintoa peruskoulun jälkeen?

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on niin paljon muutakin kuin koulu. :)

Vierailija
2/2 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä te olette saaneet töitä heti peruskoulun jälkeen vai mitä olette tehneet?

Ulkomailta ja Suomesta monipuolisia pätkätöitä, jotka aloitin 16-vuotiaana. Tosin sukulaisten ja ystävien ja tuttujen suhteilla aika paljon, mutta monipuolista työkokemusta on niin valtavasti, että viimeksi kuin hain töitä itsenäisesti, niin tyyppi palkkas mut sen takia nimenomaan, kun niitä työpaikkoja ja hyviä suosituksia oli niin paljon :)

Enhän mä nyt lakimiehenä ole ollut, mutta en mä työtä rahan vuoksi ole tehnytkään, vaan omaksi iloksi ja toisten auttamiseksi.

Nyt olen sitten ollut kotiäitinä yli 4v ja aikomuksena on olla pidempääkin, mikäli lapsia meille vielä suodaan.

Jään joko loppuelämäksi kotiäidiksi/rouvaksi, koska rahasta ei ole puutetta. Tai sitten lähden opiskelemaan esim lähihoitajaksi. Tai sitten duuniin johonkin pienimuotoisiin töihin. Mut nyt hyvä kotona :)

Itseään voi sivistää niin monella tapaa ihan itsekseen. Ei siihen todistuksia tarvitse jostain paperista.

Kukin tehköön elämästään, sellaista kuin haluaa. Minusta on ainakin ihanaa elää unelmaa, eikä vain unelmoida :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi