Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kissanne/koiranne kuoli, huomasitteko mitään eroa kodin siisteydessä?

Vierailija
11.02.2018 |

Esim. pölyn määrässä ja lattioita mopatessanne vähäisemmän lian määrässä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. pölyn määrässä ja lattioita mopatessanne vähäisemmän lian määrässä?

No todellakin, meillä oli kultainen noutaja lähes 14 vuotta siltä lähti aina karvaa joko paljon tai h****tin paljon 😂

Puhumattakaan hiekkakasoista joita lattialle tuli kun sen kuivuessaan karisi koiran turkista. Edes suihkulla ei saa kaikkea pois kun oli niin runsasturkkinen.

Vierailija
22/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo viimeisimmän kissan jälkeen ihanaa kun ei tarvi joka päivä imuroida karvoja ja hiekkalaatikon murusia. ei paskan hajua hiekkalaatikosta

Minä en ymmärrä miksi imuri-intoilijat ottaa mitään eläintä. Jos hiekkalaatikko haisi, olisit tyhjentänyt sitä useammin tai vaihtanut laadukkaampaan hiekkaan.

Onneksi sille kissalle, että pääsi pois luotasi. Ressukka saanut koko elämänsä pelätä; suurin osa kissoista todellakin pelkää pölynimuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kiiltävänpuhdas koti odottaa. Kaikki paikoillaan, siistiä ja tyylikästä. Mutta todellakin puuttuu ovelle vastaan tuleva koira....

Vierailija
24/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hirveä ikävä meidän kultaista vaikka elämä on tietyiltä osin nyt helpompaa ilman sitä (siivous, menot ,matkat). Täyden 10:n koira, opetti omalta lapsillemmekin mitä on rakkaus.

Vierailija
25/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin mutta en halua puhua siitä.

Vierailija
26/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava ero. Kissan kuoleman jälkeen on alkanut masentaa, ei ole sen koommin kiinnostanut siivoaminen. Koti ei tunnu enää kodilta.

Vierailija
27/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että mulla on siistimpi koti tällä hetkellä kuin ennen kissaa. Jotenkin huomaan että elävän olennon läsnäolo kodissa on tehnyt minusta siistimmän ja vastuullisemman. Ja koska koti tuntuu kodilta niin pidän sen siistinä. Ennen kissaa saatoin usein olla jotenkin alamaissa ja se näkyi heti siivouksessa.

Kissa taas on tosi siisti. Eli en ole pahemmin joutunut siivoamaan mitään ylimääräistä. Karvoja tosin imuroin sohvasta mutta luulen että imuroin nyt useammin kuin ilman kissaa ja siksi mulla on siistimpää.

Ja kissa nauttii siisteydestä. On ihanaa kun se esim lattian pesun jälkeen pyöriskelee lattialla selvästi nauttien.

Vierailija
28/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattava ero. Kissan kuoleman jälkeen on alkanut masentaa, ei ole sen koommin kiinnostanut siivoaminen. Koti ei tunnu enää kodilta.

Sun kannattanee hankkia uusi kissa, jotkut meistä vaan tarvitsee sen karvaisen kaverin.

Ja meitä ei ne karvat haittaa!

Vierailija
29/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ihana kuin koira olikin, kyllä positiiviset puolet voittavat. Siisteys, hajuttomuus, töiden jälkeen kaupungille jääminen, vaikka viinilasilliselle, elokuviin, ystävän luo hengailemaan. Se kaikki tuntui vuosien suunnitelmallisuuden jäljeen täysin eksoottiselta. Myös sunnuntaiaamuisin pitkään nukkuminen. Siisteyden pysyminen kotona on myös ihan toista luokkaa kuin koiran aikana.

Rakkaat lemmikkiä harkitsevat ihmiset, MIETTIKÄÄ NÄITÄ ASOITA AINA ETUKÄTEEN! 

Itse mietin koiran hankintaa 10 vuotta, olenko todella valmis? Olenko TODELLA TODELLA VALMIS? No, lopulta sitten olin.  Muuten en olisi koiraa hankkinut. Oikeasti, miettikää mikä teille on tärkeää, ennenkuin teette LOPULLISIA PÄÄTÖKSIÄ. 

Älä raivoa. Kukaan ei tiedä, millaiseksi elämä muodostuu kymmenessä vuodessa. Ihmiset menee naimisiin, rakentaa talon ja eroaa hirveät velat niskassa. Suunnittelivatko sen kaiken?

Koira voi olla ihana ja sen vietetty aika hyvin tyydyttävää jne,, mutta kun se kuolee, ihminen saa olla myös huojentunut. Asiat ovat aniharvoin mustavalkoisia, vaan muitakin sävyjä löytyy.

"Mun koira oli siis niinku tosi ihhku, mut sit semmone tyyppi tuli siihe ja olin sillee, et hei! Ketä kiinnostaa mikään koira, kun on siis tämmöne tyyppi ja kikakika. Se tyyppiki oli sillee, et ei koiraa, ja mä olin sillee, et no sit mä hankkiudun siit rakista eroon, kikakika...No nyt mul ei oo rakkii, mut mul on tää tyyppi, kikakika."

Kaikkea sitä lukeekin täältä. "Kikakika"?

Vierailija
30/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy edelleen silloin tällöin vuonna 2010 kuolleen koiran karvoja jostain :D

Vierailija
31/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siisteys paljoa ilahduta kun ei enää ole kissa ovella vastassa kertomassa kuulumisia ja kiipeämässä olkapäälle kun tulee kotiin 💔

Vierailija
32/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkosiivous pysyi ihan toisella tavalla. Tuntui siltä, että koti oli puhdas ja raikas aina.

Silti kova ikävä koiraa.

Just näin!Silti olisin mieluummin likaisemmassa asunnossa,kunhan saisin ystäväni takaisin:(

Mikään siisteys ei häntä korvaa:(

Vierailija
33/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna viisi kuukautta ilman koiraa kun edellinen jouduttiin lopettamaan. En huomannut mitään eroa siisteydessä, vaikka koira oli ollut iso ja sotkeva. Huomasin vaan puutuvan kynsien rapinan ja surun ja kaipauksen... Onneksi nyt on taas uusi karvakaveri kotona.

Vierailija
34/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin huomaa eron.

Koiran kuoltua ei enää tarvi imuroida kuin kerran viikossa. Koiran aikana piti/olis pitänyt imuroida joka päivä, jos halusi että lattiat on siistit. Karvaa ja hiekkaa ei tule enää lattioille. Eikä kuolaläikkiä seiniin, meidän koira oli tajuton kuolakone.

Vierailija
35/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kuoltua tottakai näkee eron. Ei enää ole karvoja jokapaikassa kokoajan. Ennen karvoja löytyi ruuasta jne. mutta nyt ei enää mistään. Helpottaa siivousta, mutta muuten todella kova ikävä❤️

Vierailija
36/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kuoltua:

- ei enää kissanhiekkaa joka paikassa jatkuvasta imuroinnista huolimatta

- voi taas käyttää vaatteita ilman karvakuorrutusta.

- matot pysyvät puhtaina. Ei oksennuksien siivoamista jatkuvasti, ei perseenpyyhkimistä tekstiileihin.

-kenkäkaapissa ja kenkätelineessä ei enää karvojen täyttämiä kenkiä.

- puhtaampi kylpyhuone ilman kissanhiekkapölykuorrutusta.

- huonekasvit säilyvät hengissä. Kukaan ei pureskele niihin reikiä tai istu hengiltä.

Kissa oli hyvin rakas ja eli vanhaksi. Nykyään voi tehdä hetken mielijohteesta matkoja ilman, että pitää nakittaa joku hoitajaksi.

Vierailija
37/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin. Dementikko koira kun alkoi vanhoilla päivillään kaivella roskiksia, joten aika iso ero oli kun ekaks kotiin tullessa ei tarvinnu kerätä roskapussin sisältöä lattialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän