Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ottaminen kainaloon

Vierailija
11.02.2018 |

Mieheni pitää minua aina kainalossa, kun katsomme telkkaria sängyssä. Olenkin tässä miettinyt, että saako se miehen tuntemaan itsensä jotenkin miehekkäämmäksi kun pitää naista kainalossa? Sen lisäksi tietenkin, että se on mukavaa läheisyyttä. Harvoin kuitenkin taitaa niin päin olla, että nainen ottaisi miehen kainaloon.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti saatiin tästäKIN miehet tarinan pahiksiksi, vaikka AP tuntuu vain olevan tyytyväinen miehensä kainalossa...

No noinkohan nyt kuitenkaan pääsi käymään. Yksi ihminen esitti kysymyksen, rauhoitu.

Vierailija
22/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä pervoja olette, jos mies ottaa sinut kainaloon. Mällithän eivät jää edes sinne vaan lentänevät ympäriinsä. Mahtaa olla sotkuista puuhaa. Eikö mies enää syty normiseksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä pervoja olette, jos mies ottaa sinut kainaloon. Mällithän eivät jää edes sinne vaan lentänevät ympäriinsä. Mahtaa olla sotkuista puuhaa. Eikö mies enää syty normiseksistä?

😂

Vierailija
24/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas puoliso ei anna ottaa kainaloon. Hän kun on koiraihmisiä, niin hän antaa 99 % hellydestä ja rakkaudestaan koirille. Kerran - kaksi viikossa voidaan sitten agressiivisesti ja kovaa panna. Ei hellästi rakastellen. Alkaa vähän tuntua siltä, että en ihan taida tälläistä haluta kuitenkaan parisuhteelta. Taitaa mennä muikkeli vaihtoon. Pari vuotta olen katsellut tätä touhua ja ei ole muuttunut miksikään, vaikka olen ottanut puheeksi.

25/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa osoittaa läheisyyttä ja rakkautta sinuun. Ole tyytyväinen tilanteeseen !

Vierailija
26/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minulle ainakin tulee miehekäs olo kun pidän naistani kainalossa. Jotenkin korostaa sitä, että olemme eri sukupuolta.

Vierailija
27/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä välillä harmittaa, että minä olen aina se iso lusikka. Miksen saa olla joskus pikkulusikka? :)

Vierailija
28/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on inhottavaa olla kainalossa. Rupeaa ahdistamaan muutamassa kymmenessä sekunnissa. Muuten voin halailla ja jopa istua sohvalla sylissä, mutta siinä menee raja.

Mikä siinä ahdistaa?

Huono asento ja liikkumisvapauden menetys. Lisäksi mun mies on yleensä kuuma kuin lämpöpatteri ja se ylimääräinen lämpö ei tunnu hyvältä. Mies on myös huomattavasti kookkaampi, joten tulee tunne, että tulen litistetyksi.

Vierailija
29/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisena seuraan keskustelua. Yli 20 vuoden parisuhde, enkä koskaan pääse kainaloiseksi, siis ikinä.

Sama täällä. Nytkin olemme eri kerroksissa ja nukkumaan mennessä mies varmaan kääntää taas selän minuun päin, vetää peiton korvilleen ja nukahtaa saman tien.

Vierailija
31/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kainaloon :(

Vierailija
32/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kainalossa tulee kyllä ainakin itselle tosi naisellinen ja pieni olo

Vierailija
33/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon isompi kuin naiseni ja siksi on helpointa ja luonnollisinta että hän tulee kainalooni sohvalla. En osaa nähdä tässä mitään sukupuolten taistelua.

Vierailija
34/44 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/44 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minulle ainakin tulee miehekäs olo kun pidän naistani kainalossa. Jotenkin korostaa sitä, että olemme eri sukupuolta.

Samat sanat, mutta toisin päin. Kun mieheni ottaa minut kainaloonsa, tunnen itseni naiseksi, rakastetuksi ja huomioiduksi. Perusturvallisuuteni vahvistuu. 

Vierailija
36/44 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecäni ei ottanut koskaan kainaloon, ei silitellut eikä kosketellut enkä saanut häneenkään koskea. Aivan hirveä kosketuksen kaipuu.

Nykyinen suhde on aivan toista. Suudellaan ja halaillaan, pidetään kädestä kiinni ihan jutellessakin.

Vierailija
37/44 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/44 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/44 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni vetää minut aina kainaloonsa kun olen vihainen jostakin

Vierailija
40/44 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni vetää minut aina kainaloonsa kun olen vihainen jostakin

Kuulostaapa ärsyttävältä. Minä ainakin suuttuisin vaan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme