Naisen ottaminen kainaloon
Mieheni pitää minua aina kainalossa, kun katsomme telkkaria sängyssä. Olenkin tässä miettinyt, että saako se miehen tuntemaan itsensä jotenkin miehekkäämmäksi kun pitää naista kainalossa? Sen lisäksi tietenkin, että se on mukavaa läheisyyttä. Harvoin kuitenkin taitaa niin päin olla, että nainen ottaisi miehen kainaloon.
Kommentit (44)
Hyi mitä pervoja olette, jos mies ottaa sinut kainaloon. Mällithän eivät jää edes sinne vaan lentänevät ympäriinsä. Mahtaa olla sotkuista puuhaa. Eikö mies enää syty normiseksistä?
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä pervoja olette, jos mies ottaa sinut kainaloon. Mällithän eivät jää edes sinne vaan lentänevät ympäriinsä. Mahtaa olla sotkuista puuhaa. Eikö mies enää syty normiseksistä?
😂
Meillä taas puoliso ei anna ottaa kainaloon. Hän kun on koiraihmisiä, niin hän antaa 99 % hellydestä ja rakkaudestaan koirille. Kerran - kaksi viikossa voidaan sitten agressiivisesti ja kovaa panna. Ei hellästi rakastellen. Alkaa vähän tuntua siltä, että en ihan taida tälläistä haluta kuitenkaan parisuhteelta. Taitaa mennä muikkeli vaihtoon. Pari vuotta olen katsellut tätä touhua ja ei ole muuttunut miksikään, vaikka olen ottanut puheeksi.
Miehesi haluaa osoittaa läheisyyttä ja rakkautta sinuun. Ole tyytyväinen tilanteeseen !
Kyllähän minulle ainakin tulee miehekäs olo kun pidän naistani kainalossa. Jotenkin korostaa sitä, että olemme eri sukupuolta.
Minua miehenä välillä harmittaa, että minä olen aina se iso lusikka. Miksen saa olla joskus pikkulusikka? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on inhottavaa olla kainalossa. Rupeaa ahdistamaan muutamassa kymmenessä sekunnissa. Muuten voin halailla ja jopa istua sohvalla sylissä, mutta siinä menee raja.
Mikä siinä ahdistaa?
Huono asento ja liikkumisvapauden menetys. Lisäksi mun mies on yleensä kuuma kuin lämpöpatteri ja se ylimääräinen lämpö ei tunnu hyvältä. Mies on myös huomattavasti kookkaampi, joten tulee tunne, että tulen litistetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisena seuraan keskustelua. Yli 20 vuoden parisuhde, enkä koskaan pääse kainaloiseksi, siis ikinä.
Sama täällä. Nytkin olemme eri kerroksissa ja nukkumaan mennessä mies varmaan kääntää taas selän minuun päin, vetää peiton korvilleen ja nukahtaa saman tien.
Miehen kainalossa tulee kyllä ainakin itselle tosi naisellinen ja pieni olo
Olen paljon isompi kuin naiseni ja siksi on helpointa ja luonnollisinta että hän tulee kainalooni sohvalla. En osaa nähdä tässä mitään sukupuolten taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minulle ainakin tulee miehekäs olo kun pidän naistani kainalossa. Jotenkin korostaa sitä, että olemme eri sukupuolta.
Samat sanat, mutta toisin päin. Kun mieheni ottaa minut kainaloonsa, tunnen itseni naiseksi, rakastetuksi ja huomioiduksi. Perusturvallisuuteni vahvistuu.
Ecäni ei ottanut koskaan kainaloon, ei silitellut eikä kosketellut enkä saanut häneenkään koskea. Aivan hirveä kosketuksen kaipuu.
Nykyinen suhde on aivan toista. Suudellaan ja halaillaan, pidetään kädestä kiinni ihan jutellessakin.
Minun mieheni vetää minut aina kainaloonsa kun olen vihainen jostakin
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni vetää minut aina kainaloonsa kun olen vihainen jostakin
Kuulostaapa ärsyttävältä. Minä ainakin suuttuisin vaan enemmän.
No noinkohan nyt kuitenkaan pääsi käymään. Yksi ihminen esitti kysymyksen, rauhoitu.