Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ottaminen kainaloon

Vierailija
11.02.2018 |

Mieheni pitää minua aina kainalossa, kun katsomme telkkaria sängyssä. Olenkin tässä miettinyt, että saako se miehen tuntemaan itsensä jotenkin miehekkäämmäksi kun pitää naista kainalossa? Sen lisäksi tietenkin, että se on mukavaa läheisyyttä. Harvoin kuitenkin taitaa niin päin olla, että nainen ottaisi miehen kainaloon.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas puoliso ei anna ottaa kainaloon. Hän kun on koiraihmisiä, niin hän antaa 99 % hellydestä ja rakkaudestaan koirille. Kerran - kaksi viikossa voidaan sitten agressiivisesti ja kovaa panna. Ei hellästi rakastellen. Alkaa vähän tuntua siltä, että en ihan taida tälläistä haluta kuitenkaan parisuhteelta. Taitaa mennä muikkeli vaihtoon. Pari vuotta olen katsellut tätä touhua ja ei ole muuttunut miksikään, vaikka olen ottanut puheeksi.

Tuskin kuitenkaan johtuu koiraihmisyydestä. Minä olen koiraihminen ja miehen kanssa omistetaan koira, joka saa molemmilta huomiota. Miehen kanssa myös halitaan ja hipsutellaan toisiamme paljon.

Vierailija
42/44 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna tuli niin kova kaipuu päästä miehen kainaloon, että joku silittäisi hiuksia ja ihoa ja että itse pääsisi myös pitämään miestä hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/44 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up