Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ottaminen kainaloon

Vierailija
11.02.2018 |

Mieheni pitää minua aina kainalossa, kun katsomme telkkaria sängyssä. Olenkin tässä miettinyt, että saako se miehen tuntemaan itsensä jotenkin miehekkäämmäksi kun pitää naista kainalossa? Sen lisäksi tietenkin, että se on mukavaa läheisyyttä. Harvoin kuitenkin taitaa niin päin olla, että nainen ottaisi miehen kainaloon.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottaa yöllä kainaloon kun nään painajaisia. Tulee turvallinen olo. Kai se on joku suojeluvietti.

Vierailija
2/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahmin kyllä miehen otteeseeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kroppa on sellainen tosi ärsyttävä että monessa asennossa kaksi ihmistä ei sovi tiiviisti mukavasti vastakkain jos ovat samalla korkeudella. Yhden on oltava korkeammalla ja toisen matalammalla. Ehkä mies on useammin korkeammalla mm jos mies on pidempi.

Minä tykkään siitä jos sohvalla istuessa nainen on matalalla. Ja sängyssä maatessa taas mies on matalalla, mutta ei naisen kainalossa vaan rinnoissa.

Vierailija
4/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on niin iso kainalo, että mies mahtuisi siihen. 

Vierailija
5/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siinä varmaan miehekäs olo kun pitää heikompaa ja pienempää kainalossa

Vierailija
6/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on niin iso kainalo, että mies mahtuisi siihen. 

Jokaisella naisella on se "iso kainalo".

Vierailija
9/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta minusta vaikuttaa että yrittää vaan pönkittää male dominancea tuollaisella. Aivan kuin sinä olisit niin heikko ja avuton, että pitää suojella Miten reagoisi, jos sinä vaatisitkin saada olla kainalossa pitäjä ja hän joutuu ikään kuin suojellun asemaan?

Vierailija
10/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta minusta vaikuttaa että yrittää vaan pönkittää male dominancea tuollaisella. Aivan kuin sinä olisit niin heikko ja avuton, että pitää suojella Miten reagoisi, jos sinä vaatisitkin saada olla kainalossa pitäjä ja hän joutuu ikään kuin suojellun asemaan?

Mies "suojelee" naista tarjoamalla tälle turvaa, lämpöä, ei-seksuaalista arkiläheisyyttä, eli tuottaa kumppanilleen mielihyvää, ja sinä itket jostain miesdominanssista? Nyt valoja päälle.

Eikö meille naisille ole vain etu, että miehet haluavat pitää hyvänä muutoinkin kuin seksuaalisesti ja haluaa suojella? Mielestäni mies ei aliarvioi minun kykeneväisyyttä tarjoessaan turvaa, vaan ajattelen että yksi miehen tärkeimmistä tehtävistä on suojella naista. Se, että se saa heidät tuntemaan mielihyvää sukupuolestaan, ei ole väärin, eikä siitä kuulu heitä syyllistää.

Vierailija
11/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi nainen ei voi ottaa alle 185 cm miestä, että lyhyet miehet ei voi ottaa kainaloon muuta kuin kissan.

Vierailija
12/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena seuraan keskustelua. Yli 20 vuoden parisuhde, enkä koskaan pääse kainaloiseksi, siis ikinä.

Vierailija
13/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti saatiin tästäKIN miehet tarinan pahiksiksi, vaikka AP tuntuu vain olevan tyytyväinen miehensä kainalossa...

Vierailija
14/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi nainen ei voi ottaa alle 185 cm miestä, että lyhyet miehet ei voi ottaa kainaloon muuta kuin kissan.

No ei kyllä pidä paikkaansa, minä olen 169 cm ja mieheni korkeintaan pari senttiä pitempi ja pitää mua kainalossa. Toki muuten meillä on aika paljon kokoeroa, mies on mua 30 kiloa isompi.

Vierailija
15/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihanaa kun mies ottaa kainaloonsa. Pidän läheisyydestä. Olen joskus ottanut itsekin miesystäväni syliini (hän tulee sohavlla jalkojeni väliin istumaan ja nojaa selkänsä minuun) Sekin tuntuu hyvältä, kun saan pitää häntä siinä ja helliä. Hänkin tuntuu nauttivan.

Vierailija
16/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on inhottavaa olla kainalossa. Rupeaa ahdistamaan muutamassa kymmenessä sekunnissa. Muuten voin halailla ja jopa istua sohvalla sylissä, mutta siinä menee raja.

Vierailija
18/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein mieheni kainalossa, mutta sängyllä on ihana ottaa myös mies kainaloon, sohvalla ei oikein onnistu kun olen niin paljon pienempi. Kyllä ainakin osa miehistä tykkää olla kainalossa, pitkässä suhteessa. . :)

Vierailija
19/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on inhottavaa olla kainalossa. Rupeaa ahdistamaan muutamassa kymmenessä sekunnissa. Muuten voin halailla ja jopa istua sohvalla sylissä, mutta siinä menee raja.

Mikä siinä ahdistaa?

Vierailija
20/44 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä saakin tehtyä ongelman, ei jumalauta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi