Seksin jälkeen pientä verenvuotoa, mistä johtuu?
Tätä on käynyt nyt pari kertaa. Asia huomataan kun mies vetäytyy ulos. Verenvuoto on pientä ja haaleaa, lähinnä sotkee miehen vehjettä vähän ja pyyhettä (jota pidetään alla jottei sotketa lakanoita). Olen kyllä ihan täysillä mukana hommissa, että mistään saharasta ei ole kyse. Seksin jälkeen kohtua tmv aluetta hieman särkee.
Kommentit (61)
Heti gynelle ja papa koe jos ei vielä ole otettu?
Mulla johtui solumuutoksista jotka hoidettiin sähkösilmukkahoidolla, on siis syövän esiaste eikä mikään leikinasia.
Voi toki johtua myös esim. tulehduksesta tai kuivista limakalvoista, mutta en jäisi arvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt noin silloin, jos seksissä on ollut pidempi tauko. Asia on korjaantunut liukkarilla.
Liukkari pelastaa ja ihmettelen miksi sen käyttöä häpeillään?
Ei sitä häpeillä vaan minä puolestani ihmettelen kun ostetaan kalliita liukuvoiteita seksikauposista, vaikka parin eurolitran oliiviöljykin ajaisi saman asian. Ripulikin on oikeastaan erittäin hyvä liukaste.
Kalliita? Minun käyttämä liukkari 300ml maksaa 3,50€ s-marketista. Käytähän kumia ja oliiviöljyä niin pimppasi puskee versoa 9 kuukauden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Tulehdus, sukupuolitauti, kohdunkaulansyöpä tai vaan herkät limakalvot.
Kannattaa käydä gynellä niin voi sulkea nuo taudit pois ja papakoe pitää varmasti ottaa varmuuden vuoksi.
Sukupuolitauti voidaan poissulkea heti, ollaan ihan vakiparisuhteessa. Papa yms. on otettu vuosi sitten syyskuussa (eli 2016). Täytynee selvitellä missä täällä on gyne, kun nuo tutkimukset tehtiin sairaalassa (kun löytyi kysta niin tutkittiin kaikki muukin. Kysta jäi leikkauspöydälle.) - ap
Papa kokeeseen menisin, hpv virus aiheutti mulle tota, ekan kerran 25 vuotiaana vaivas ja sen jälkeen käynyt säännölisesti papassa kun välillä muutoksia ja välillä ei
Vierailija kirjoitti:
Oletko levitelly useammallekin miehille elämäsi aikana? Syöpä siellä on.
No empä ole. Nykyisen kanssa seurustellut yli 4vuotta ja tätä ennen kaksi vakikumppania ollut. - ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla johtui solumuutoksista jotka hoidettiin sähkösilmukkahoidolla, on siis syövän esiaste eikä mikään leikinasia.
Voi toki johtua myös esim. tulehduksesta tai kuivista limakalvoista, mutta en jäisi arvailemaan.
Kirjoitin tuonne ylemmäs että papa ym kokeet otettu syyskuussa 2016. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä ole. Nykyisen kanssa seurustellut yli 4vuotta ja tätä ennen kaksi vakikumppania ollut. - ap
Ei vaki... Mutta useita seksikumppaneita kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki johtua myös esim. tulehduksesta tai kuivista limakalvoista, mutta en jäisi arvailemaan.Kirjoitin tuonne ylemmäs että papa ym kokeet otettu syyskuussa 2016. - ap
Siitähän on jo aikaa ja jos vaiva on tullut vasta sen jälkeen niin kävisin uudestaan. Ei itselläkään ollut mitään kun kävin vuonna 2011 ja vuonna 2013 löytyikin jo muutoksia..
Tuo on NORMAALIA. Käy lääkärissä varmuuden vuoksi, kuulet ammattilaiselta ettei ole syytä huoleen. Ja käyttäkää liukastetta. Joillakin on herkemmät limakalvot ja mieskin voi olla iso ja raju (kateeksi käy!).
Ja syövällä ym. pelottelijat: olette tietämättömiä, luonnevikaisia ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä gynellä niin voi sulkea nuo taudit pois ja papakoe pitää varmasti ottaa varmuuden vuoksi.
Sukupuolitauti voidaan poissulkea heti, ollaan ihan vakiparisuhteessa. Papa yms. on otettu vuosi sitten syyskuussa (eli 2016). Täytynee selvitellä missä täällä on gyne, kun nuo tutkimukset tehtiin sairaalassa (kun löytyi kysta niin tutkittiin kaikki muukin. Kysta jäi leikkauspöydälle.) - ap
Minä sain sukupuolitaudin vakituisessa parisuhteessa, joten en sitä heti sulkisi pois, vaikka vaikealta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea? Kolme. Kaikki olleet parisuhteita. Luotettavia ihmisiä. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sukupuolitaudin vakituisessa parisuhteessa, joten en sitä heti sulkisi pois, vaikka vaikealta tuntuu.
No minä tiedän ettei mieheni ole pettänyt. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä tiedän ettei mieheni ole pettänyt. - ap
Niin minäkin luulin, mutta toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on NORMAALIA. Käy lääkärissä varmuuden vuoksi, kuulet ammattilaiselta ettei ole syytä huoleen. Ja käyttäkää liukastetta. Joillakin on herkemmät limakalvot ja mieskin voi olla iso ja raju (kateeksi käy!).
Juuri näin. Pimppi on tehty käyttöä varten ja liukkaria peliin!
Vakisuhde ei takaa mitään. Jos 100% varma ettei kumpikaan petä niin edelliset kumppanit? Olitteko molemmat testeissä ennen kuin aloitte panemaan ilman kumia? Varsinkin naisella Klamydia voi olla vuosikausia piilevä. Sitten oireilee juurikin että tihkuttaa verta yhdynnän jälkeen ja kipuja. Tai sitten kun lapsia ei yrityksestä huolimatta tulekaan niin löytyykin taustalta Klamydia ja aihettaa hoitamattomana lapsettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin huomenna kilauttaa ehkäisyneuvolaan, löysin yhteystiedot netistä. Täytyy varmaan jokatapauksessa käydä tänä vuonna tarkastuksessa. Voihan se olla että limakalvot vain kiusaa. - ap
Kannatta mennä ottamaan näytteet mahdollisista tulehduksista tai sukupuolitaudeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea? Kolme. Kaikki olleet parisuhteita. Luotettavia ihmisiä. - ap
Mies ei ikinä voi olla luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vakisuhde ei takaa mitään. Jos 100% varma ettei kumpikaan petä niin edelliset kumppanit? Olitteko molemmat testeissä ennen kuin aloitte panemaan ilman kumia? Varsinkin naisella Klamydia voi olla vuosikausia piilevä. Sitten oireilee juurikin että tihkuttaa verta yhdynnän jälkeen ja kipuja. Tai sitten kun lapsia ei yrityksestä huolimatta tulekaan niin löytyykin taustalta Klamydia ja aihettaa hoitamattomana lapsettomuutta.
Erinäisten syiden takia minut on sairaalatasoisesti tutkittu alakerran osalta perusteellisesti parikin kertaa tässä viime vuosien aikana, eikä ole löydetty kuin kysta, joka sekin leikattiin pois. Ja kyllä, kaikki kumppanit olleet puhtaita. -ap
Miksi ihmeessä? Miehen virtsa neutralisoisi naisen vaginan paljon tehokkaamin kuin se että joku tuntematon gyne tonkii vierasta vaginaa mulkku pystyssä.