Juomien haku Eestistä
Eikö juomien haku Eestistä ole järjetöntä. Kauhea kantaminen ja rahallista hyötyä ei ole, päin vastoin. Jos oman vapaa-ajan arvoksi laittaa vaikkapa vain 20 e/h ja käyttää 10 h hakureissuun, on 10 kaljalaatikon hintaan lisättävä 20 e/laatikko. Kalliksi tulee eikä matkan kulut edes ole tuossa mukana.
Kommentit (21)
Tarjouksia kannattaa seurailla.
Käsin ja kärryllä tulee halvemmaksi kantaa meno-paluu halvimmillaan 5e tai alle.
Köyhillä ja hölmöillä on kalliit huvit sekä suhteellisuudentaju hämärtynyt.
Jos ihmisen vapaa-aika maksaa 20 euroa tunnilta niin eiköhän silloin ole varaa ostaa juomansa Alkosta.
Mä meen reissuun huvin vuoksi ja se on kivaa. Lisäksi tuon tuliaisia
Kukaan ei ole vielä ottanut asiakseen maksaa minulle vapaa-ajastani, joten enpä siitä laskuja kirjoittele itsellenikään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen vapaa-aika maksaa 20 euroa tunnilta niin eiköhän silloin ole varaa ostaa juomansa Alkosta.
Niin juuri. Kyse onkin siitä, minkä arvon laittaa vapaa-ajalleen. Minä ainakin arvostan sitä ja kaljanhakureissu on pois kaikesta muusta. Lähikaupasta hakureissu kestää 15 minuuttia ja sen ajallinen arvo on vain 5 e.
On Tallinnassa kiva käydä muutenkin.
Eipä se 20 euroa per tunti silti tilillä näy.
Minä haen viinini Saksasta. Siellä viiniä saa eurolla per litra kun taas Alkossa viini maksaa vähintään 10 euroa per litra. Toisin sanoen kun tuo 100 litraa niin säästöä tulee 900 euroa eli puolikas kuukausipalkka yhden viikonlopun matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Virosta?
Viro (Viru) on osa Eestiä (Estonia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Virosta?
Tere tulemast Estoniasse.
Älä puhu alkoholista ja järjestä samassa lauseessa. Tämä suomen kansa möisi vaikka perseensä ilmaisesta viinasta
Maan nimi on suomeksi Viro, kieli viro. Itse en hae sieltä juomia, vaikka monta kertaa vuodessa siellä käynkin, mutta muut tehkööt niin kuin tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Maan nimi on suomeksi Viro, kieli viro. Itse en hae sieltä juomia, vaikka monta kertaa vuodessa siellä käynkin, mutta muut tehkööt niin kuin tykkäävät.
Junttia se juomien kärrääminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Virosta?
Viro on suomeksi Viro.
Kävin ulkomaisen ystäväni kanssa viime kesänä Tallinnassa. Kyllä hän katsoi ihmeissään satamassa kaikenlaisilla virityksillä olut-ja lonkerolaatikoita vetäviä ihmisiä. Hän osti Finlandia vodkan, ja minä ostin Remy Martin konjokin. Periaatteena on, että sen alkoholin jonka haluan, pystyn ostamaan Alkosta ja saa maksaa mitä vaan.
Mulla on vapaa-aikaa ja Tallinnassa on kiva käydä. Tykkään kaupungista kovin