Jos saisit nyt tyttövauvan. Minkä nimen antaisit hänelle? :)
Mun tytöstä tulisi Matilda.
Muistetaan myös peukutella!
Kommentit (97)
Klara Josefina tai Klara Matilda. Kaikki kolme nimivaihtoehtoa on suoraan minun ja miehen isoäideiltä :) Minusta kauniita ja pidän Klara-nimestä kun on selkeä tuttu nimi, mutta silti harvinainen.
Pertti. Siitä tulis varmaan kuitenkin sukupuolenvaihtaja, niin ei tarvi turhaan nimeä vaihdella.
Charlotte Emma Amelie (sukunimi on brittiläinen)
Jenny Laura Viktoria Madeline Li.
Meille syntyy pian tytär, olen ajatellut Auraa. Liikaa vaihtoehtoja ja varmaan ehtii muuttua moneen kertaan :)
Vierailija kirjoitti:
Charlotte Emma Amelie (sukunimi on brittiläinen)
Mitäs väliä sinänsä vaikkei olisikaan? Naisille tulee avioliitossa mitä idiootimpia nimiä. Marjaana Matthews, Jaana Ahmed... parempi vain että epäsopiva nimi sentään on omasta suvusta. Sekanimiä tulee muutenkin enemmän koska globalisaatio.
Alicia
Aikoinaan odotin vauvaa, joka tuli kesken kuitenkin pois. Silloin olisin mahdollisen tytön ristinyt Suvi-Tuuliaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meille syntyy pian tytär, olen ajatellut Auraa. Liikaa vaihtoehtoja ja varmaan ehtii muuttua moneen kertaan :)
Aura on aivan ihana nimi, voisin harkita sitä itsekin. Anna ihmeessä. Toinen mistä tykkään on Alva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aura on aivan ihana nimi, voisin harkita sitä itsekin. Anna ihmeessä. Toinen mistä tykkään on Alva.
Lumi Aura.
Vilma ois meidän 3pv ikäsestä vauvasta tullu jos olis ollu tyttö (: