Jos saisit nyt tyttövauvan. Minkä nimen antaisit hänelle? :)
Mun tytöstä tulisi Matilda.
Muistetaan myös peukutella!
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Livia
Jos perustaisin ammattiopiston sen nimeksi tulisi Livia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille syntyy pian tytär, olen ajatellut Auraa. Liikaa vaihtoehtoja ja varmaan ehtii muuttua moneen kertaan :)
Aura on aivan ihana nimi, voisin harkita sitä itsekin. Anna ihmeessä. Toinen mistä tykkään on Alva.
Joskus ysärillä pidettiin kommuunissamme aura-bileitä - kuunneltiin Cmx:n Auraa, juotiin Aura-olutta, söimme Aura-juustoa ja ympärillämme oli hyvä aura (jonka voimaan me uskoimme).
Anoppini oli Aura. Hyvin harvinainen nimi, en ollut koskaan kuullut aikaisemmin.
Klara olisi kieltämättä kiva nimi. Tai sitten Klaudia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlotte Emma Amelie (sukunimi on brittiläinen)
Mitäs väliä sinänsä vaikkei olisikaan? Naisille tulee avioliitossa mitä idiootimpia nimiä. Marjaana Matthews, Jaana Ahmed... parempi vain että epäsopiva nimi sentään on omasta suvusta. Sekanimiä tulee muutenkin enemmän koska globalisaatio.
Ilmeisesti olet pudonnut siitä kelkasta että et tajua että yhä useammat naiset pitävät avioliitosta huolimatta oman nimensä. Tiedän omasta tuttavapiiristäkin jo kymmenkunta.
Lumi Ellen Josefiina
Ella-Essiina Alexandra
Rianna-Adelene Yasemine
Ihania nimiä😍
Kääk, mun nimivarastossani ei ole harvinaisuuksia, kun kaksi kolmesta on jo mainittu... Usva Stella Matilda olisi minun tyttäreni.
Vierailija kirjoitti:
Jamal Abdul Hämäläinen
Ei taida olla tytön nimi? Jospa miettisit edes muotoa Jamaliina, vaikka se ehkä kuulostaa hieman erikoiselta? Kiva kumminkin että haluat tuoda esiin kulttuurien yhdistymistä tyttäresi nimessä! Arvostan rohkeuttasi :)
Finnair tai miksei vaikka Norwegian voisi alkaa lentämään Helsinki-Vantaalta suoraan Trondheimiin tai Bergeniin. Miksi täytyy Oslon kautta mennä?
Tyttövauvastani tulisi Viiu Esmeralda
Varmaan Emma, mutta onko se liian tylsä/basic?
Opri