Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vain prepaid liittymä, kuinka olette pärjänneet?

Vierailija
11.02.2018 |

Itse harkitsen pelkkää prepaidia, koska pyrin irtisanoitumaan ihan kaikesta kuukausimaksamisesta. Puhelinlasku tuntuu todella turhalta, kun voisin vain ladata puheaikaa 10-20€ kuussa. Whatsapit ja muut on keksitty joten yhteyden kyllä saa halutessaan.

Mutta minua huolestuttaa palvelunumerot. Esimerkiksi taksin soitto, joskus kauan sitten kun oli prepaid niin enpä saanutkaan taksia soitettua, kun olin ladannut vaan kympillä tai sitten saldo oli alle 3e, joka muistaakseni on raja palvelunumeroihin soittaessa.

Jotkin 0600 alkuiset esimerkiksi saattaisi olla toisekseen kokonaan kielletty. Tykkään esimerkiksi työpaikalla joskus ostaa vesipullon tai limsapullon automaatista, koska se on jääkylmää <3 Kolikoita minulla ei ole niin automaattia pitää käyttää puhelimella ja prepaid ei toimi.

Lisäksi bussimatka on ollut helppo joskus hätätilanteessa ostaa puhelimella, kun ei käteistä.

Haluaisin prepaidin mutta miten pärjää ilman palvelunumeroita.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne palvelunumerot on ongelma niin prepaid ei ole sinua varten. Saldoa ei ole pakko päästää ihan alas, pidä vaikka aina saldo yli 20 euron?

Taksin soittaminen onnistui ainakin saunalahden latausliittymällä.

Itse sain tarpeekseni aina nousevista kk-maksuista (60 sentistä yli 4 euroon alle 10 vuodessa), joten valitsin kk-maksuttoman vaihtoehdon.

Vierailija
2/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen itse heittäiskö puhelimen kokonaan pois vai ottaisiko kuitenkin prepaidin? Ei kiinosta yhtään olla tavoitettavissa jatkuvasti. Just hätänumero kaiken varalta on ainoa mihin saatan joskus tarvita puhelinta.

Ihmiset on nähty ja kuultu ei kine. Virastot joutaa hoitamaan juttunsa kirjepostilla. Haluan ainakin toistaiseksi eristäytyä kaikesta. Viihdyn erittäin hyvin yksin ja puhelin on lähinnä riesa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on dna:n liittymä.

Päiväveloitus on noin 80 centtiä, eli jos lataan kympillä, kestää se yli 10 päivää.

4g-liittymä ja taksin olen saanut aina soitettua.

Niinkuin muihinkin palvelunumeroihin.

Tekstarina tulee ilmoitus kun saldo on alle 3 euroa.

Suosittelen! Ärrältä saa.

Vierailija
4/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväveloitus on noin 80 centtiä, eli jos lataan kympillä, kestää se yli 10 päivää.

Päiväveloitus?

Vierailija
5/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässä on? Miksi haluat nin kallista? Mulla on tavallinen liittymä, johon kuuluu kaikki puhelut, viestit ja netti 12,90/kk.

Vierailija
6/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua nettiä niin tuo saunalahti on 7snt/min ja 7snt/viesti. Ei muuta.

Satunnainen netin käyttö päivähinnalla ja rajaton netti on saatavissa rahalla.

Vierailija
7/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä normaalia puhelinliittymää? Esim. Elisalta 19,90 euroa/kk. sisältäen rajoittamattomat puhelut+txt+multimedia viestit ja 4G netti ilman rajoituksia.

Kuinka monen kuukauden?

Vierailija
8/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen pärjännyt pelkällä pre paid liittymällä. En käytä puhelimessa nettiä niin jollain 10e pärjää sen 4-5 kk ihan hyvin eikä tarvitse huolehtia laskuista. 

Vierailija
9/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä normaalia puhelinliittymää? Esim. Elisalta 19,90 euroa/kk. sisältäen rajoittamattomat puhelut+txt+multimedia viestit ja 4G netti ilman rajoituksia.

Kuinka monen kuukauden?

Jatkuva...

Vierailija
10/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid -liittymä on myös siinä mielessä hyvä, että puhelinmyyjiltä ei tule soittoja. Lisää saldoa saa helposti netin kauttakin, joten ei ole pakko mennä edes kioskille. Taksin tilaamisessa ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
11/32 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo dna:n päivävelotteinen. Ei ongelmia.

Vierailija
12/32 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen prepaidia, olen äärettömän kyllästynyt laskutukseen liittyviin iänikuisiin epäselvyyksiin ja ongelmiin! Jospa löytyisi joku sopiva paketti.. 🤔

Vierailija
13/32 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on kuukausivelotteinen prepaid. Taksia ei soittele, mutta pelejä ostelee. Minä sitten latailen lisää saldoa. Hyvin on toiminut.

Vierailija
14/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain prepaid hakemaan. Minä myös inhoan laskuja ja prepaid on toiminut loistavasti. Itsellä noin 10€ riittää pari kukautta. Jos tarviin mobiilidataa jostain syystä se on noin 1€ vuorokausi. Ainoa että jos puhelimeen unohtuu mobiilidata päälle, niin harmittaahan sekin.

Vierailija
15/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneeko prepaid joskus kuitenkin? Mulla on dna rajaton ja tiedoissa lukee että voimassa kesäkuuhun 2022 asti. Sen jälkeen pitää sit vissiin taas vaihtaa numero.

Mutta parasta tosiaan kun ei kukaan saa tätä numeroa mistään, jollen itse sitä anna.

Vierailija
16/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen saanut aina Taksin soitettua. Ainoa missä on ollut ongelma, en saanut Kampissa sijaitsevaa vessaa auki kun se piti aukaista soittamalla numeroon ja tämä prepaid ei jotenkin käynyt 

Vierailija
17/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanheneeko prepaid joskus kuitenkin? Mulla on dna rajaton ja tiedoissa lukee että voimassa kesäkuuhun 2022 asti. Sen jälkeen pitää sit vissiin taas vaihtaa numero.

Mutta parasta tosiaan kun ei kukaan saa tätä numeroa mistään, jollen itse sitä anna.

mulla on ollut sama prepaid numero teinistä saakka...e i ole vanhentunut

Vierailija
18/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just 10e ylimääräistä Prepaid saldoa kun latasin 10 euroa :) Eli sain 20 e ja latasin vain 10e

Vierailija
19/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ymmärtääkseni ne vanhenee yleensä vain jos ovat käyttämättä tietyn aikaa, esim. puoli vuotta ilman latausta.

Vierailija
20/32 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arskavaan kirjoitti:

Siitä vain prepaid hakemaan. Minä myös inhoan laskuja ja prepaid on toiminut loistavasti. Itsellä noin 10€ riittää pari kukautta. Jos tarviin mobiilidataa jostain syystä se on noin 1€ vuorokausi. Ainoa että jos puhelimeen unohtuu mobiilidata päälle, niin harmittaahan sekin.

Mun mielestä nuo prepaidin latailut taas kuulostaa paljon hankalammalta kun laskun maksamisen, jonka voi laittaa suoraveloitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän