Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö perinteistä pulkkamäkeä, hernesoppaa, hevosajelua ole enää missään laskiaisena

Vierailija
11.02.2018 |

kaikenmaailman sambaa ja rumbaa kyllä löytyy

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MUUT EIVÄT VÄLITÄ MINUSTA, MIKSI VÄLITTÄISIN ITSEKÄÄN?

Vierailija
2/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin koko lapsuuteni olevan sen opettamista minulle, ettei minun tule kuvitella muiden välittävän minusta. Kyseinen opetuksen antaja itse vaikutti erityisesti siltä, että en ole hänelle kukaan, ja ettei hän siksi halua minun tuntevan kenenkään muunkaan välittävän minusta. En siis itsekään tiedä, välitänkö itsestäni sen vertaa, että eläisin hyvää elämää. En kuitenkaan halua elää elämää, jota elän, kun en välitä itsestäni. Mutta en aio tappaakaan itseäni. Haluaisin vain olla muiden välittämä, mutta sitä ei saa, jos on masentunut, eikä ole antaa muille itsestään mitään.

Se, että niin kävi, on tämän yhden ihmisen syytä.

Hänen sanoinaan on jopa sellaista, että miksi mä kuvittelen muiden välittävän minusta siinä ja tässä ja tuossa. Siis, ehkä siksi, kun mä itse kyllä välitän ihmisistä? Siis sehän kertoo hänestä, ettei hän usko kenenkään välittävän iysestään, jos sanoo minulle tuollaista. Mutta jos hänelle sanoo, että sinä et vain usko, että sinusta välitetään, niin hän sanoo: "niin, sellaista se on", EIKÄ, että "sinä siis uskot ihmisten välittävän enemmän kuin minä uskon", joka antaisi toivoa, että minä olen oikeassa, ei hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama kokemus usko tai älä. Tismalleen. Enkä osaa sanoa mitään silti. Uskallan väittää, että parhaat neuvot saat rakkaudellisen elämän saaneilta.

Vierailija
4/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin jo lohduttaa, etten ole yksin ja ainoa. Haluan niin kovasti pois tästä yksinäisyyden vankilasta, jonka tämä ihminen on minulle luonut uskomalla itse tuollaista hirveää ihmisistä. Varmasti on ihmisiä, jotka eivät jaksa välittää muista, mutta kumma juttu, että tämä ihminen opetti mua elämään sen mukaan, että en ikinä koskaan tapaisi muunlaisia ihmisiä, ja hän itseasiassa opetti, että vaikka tapaisinkin, niin minusta näiden EI KUULU välittää. Minusta AIKA TÖRKEÄÄ väittää mitään muiden (ja vieläpä sellaisten, joita en silloin ollut tavannut!) puolesta. Kuten vain varuiksi, että "älä sitten ripustaudu muiden avun ja tuen varaan". Ei, vaikka oisin todellakin saanut siten apua ja oletan itse toisten kertovan, kun eivät enää jaksaisi. En mä silloin ole tyhmä, joka ei sitä tajua. Mutta tälle henkilölle olin.

Vierailija
5/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän on päinvastoin, kun itse välität itsestäsi, sitten muutkin

Ei se kyllä niin ole. On paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat välittäjää, nimenomaan itsensä ulkopuolista apua.

Vierailija
6/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tässä nyt keskustellaan?

Vierailija
7/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö..kaks eri alotusta menny sekasin

Vierailija
8/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli vajonnut jo kakkossivulle ilman kommentteja ja tarvitsin ketjupohjan, kun modde poisti aloitukseni. Syytä mod erointia, oisin halunnut jatkaa omaa ketjuani rauhassa.

Vierailija
9/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3097075/jos-muut-eivat-valita-minusta-m…

Tuo ei ole se alkuperäinen poistettu ketju, koska se poistettiin, mutta siis näin.

Vierailija
10/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se mikään pakko ole itsestään välittää, mutta kannattaa. Minusta jokaisen ihmisen elämän tärkein ihminen on kyseinen ihminen itse, itseensä voi luottaa eniten ja itse on aina varmasti paikalla. Jos kukaan muu ei välitä, niin silloinhan sitä omaa välittämistä vasta tarvitseekin. Onhan se haastavaa, kun inhoaa itseään, mikä aika usein johtuu juuri muiden suhtautumisesta. Itselläni on jatkuvasti meneillä tarkoitus kehittää oma itsetuntoani, mutta rumana se on vaikeaa.

Vierailija
11/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se mikään pakko ole itsestään välittää, mutta kannattaa. Minusta jokaisen ihmisen elämän tärkein ihminen on kyseinen ihminen itse, itseensä voi luottaa eniten ja itse on aina varmasti paikalla. Jos kukaan muu ei välitä, niin silloinhan sitä omaa välittämistä vasta tarvitseekin. Onhan se haastavaa, kun inhoaa itseään, mikä aika usein johtuu juuri muiden suhtautumisesta. Itselläni on jatkuvasti meneillä tarkoitus kehittää oma itsetuntoani, mutta rumana se on vaikeaa.

Vierailija
12/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa siitä laskiaisesta. Tuo tylsä paksanjauhanta ei kiinnosta ketään.

Vierailija
13/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään nimenomaa pitää välittää. Pitää kyllä tietää omat huonotkin puolensa eikä olla m. ulkku muille ihmisille. Mutta siitä että välittääkö itsestään, ei kannata jättää muiden ihmisten varaan. Nykyisin kaikilla on kiirettä ja stressiä.

Vierailija
14/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tuo oli hyvin ja kannustavasti sanottu. Helposti sitä vain laskee arvonsa sen mukaan, onko muille tärkeä, vai ei. En tiedä mistä saisi voimia arvostaa itseään, jos on tavallaan jätetty ihan yksin tai jäänyt, koska ei kelpaa muille.

ap

Vierailija
15/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaista ei tosiaan vietetä. Ei edes lapsen koulussa. Ystäväpäivä on kyllä esillä.

Tiedättekö miksi laskiaista vietetään?

Vierailija
16/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään nimenomaa pitää välittää. Pitää kyllä tietää omat huonotkin puolensa eikä olla m. ulkku muille ihmisille . Mutta siitä että välittääkö itsestään, ei kannata jättää muiden ihmisten varaan. Nykyisin kaikilla on kiirettä ja stressiä.

Tätäkään ajatusta en oikein ymmärrä. Ehkä mussa ei sitten ole huonoja puolia, vai millaista mulkkkuutta toisille mahdat tarkoittaa? Se henkilö puhui noin ja aina tilanne, josta hän puhui, ettei saa olla ikävä toisille oli jokin, missä en tehnyt kellekään mitään pahaa, vaan olin vain jotenkin vaillinainen ihminen.

ap

Vierailija
17/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään kannattaa välittää ja turvata hyvä elämä niin itselle kuin lapsilleen. Eli vähän koittaa omalta osaltaan tehdä sen eteen, ettei rakasta Suomeamme valtaa vieraat ihmiset. Myös omasta fyysisestä nauttimisesta tulee pitää huolta. Samalla kun liukkain sormin hieroo ja pyörittelee klitorista, niin sormilla  tai sauvalla voi hellästi täyttää niin pimperoa kuin pyllynreikääkin. Ja lauetessa tietää tehneensä hyvää.

Vierailija
18/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosiaan olla rekiajelua vailla.

Vierailija
19/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään kannattaa välittää ja turvata hyvä elämä niin itselle kuin lapsilleen. Eli vähän koittaa omalta osaltaan tehdä sen eteen, ettei rakasta Suomeamme valtaa vieraat ihmiset. Myös omasta fyysisestä nauttimisesta tulee pitää huolta. Samalla kun liukkain sormin hieroo ja pyörittelee klitorista, niin sormilla  tai sauvalla voi hellästi täyttää niin pimperoa kuin pyllynreikääkin. Ja lauetessa tietää tehneensä hyvää.

Totta! Toisesta kulttuurista tulleet ihmiset ovat omiaan tuhoamaan meidän rauhanomaisen yhteisömme. Ja itselle tuotettu hekuma on kyllä yksi päivien peruspilareista. Kakkosen hyväily antaa kivaa lisävärinää normaaliin sormetukseen.

Vierailija
20/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka puhuvat, että täytyy tietää omatkin huonot puolensa ovat juuri niitä toisten loukkaajia itse. En minä ole kellekään huonojen puolieni takia mikään mulkku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän