Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö perinteistä pulkkamäkeä, hernesoppaa, hevosajelua ole enää missään laskiaisena

Vierailija
11.02.2018 |

kaikenmaailman sambaa ja rumbaa kyllä löytyy

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään nimenomaa pitää välittää. Pitää kyllä tietää omat huonotkin puolensa eikä olla m. ulkku muille ihmisille. Mutta siitä että välittääkö itsestään, ei kannata jättää muiden ihmisten varaan. Nykyisin kaikilla on kiirettä ja stressiä.

Ja se ihminen, jonka mielestä minä ilmeisesti olin muille mulkku siksi, että minussa on vaillinaisuutta ihmisenä ei nimenomaan opettanut minua välittämään itsestäni. Vai miten sitä opetetaan, jos asenne minuun on se, että vajeeni tekevät minusta mulkun muille?

Vierailija
22/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaista vietetään paastonajan aluksi, 7vk pääsiäiseen.

Laskiaissunnuntai "varoitus" laskiaistiistaista joka tulossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka puhuvat, että täytyy tietää omatkin huonot puolensa ovat juuri niitä toisten loukkaajia itse. En minä ole kellekään huonojen puolieni takia mikään mulkku!

Kiitos peukuttaja. Mutta koko elämäni olen uskonut, että olen mulkku siksi, että en ole täydellinen. Että olenko hiukan katkera? Kaikille, joista ihminen voi olla vaillinainen, koska TEILLE ei ole opetetu, mitä mulkkuja te siteen olettekaan! Eikä ole opetettu, kuten minulle, että kenenkään ei tarvitse välittää teistä sen takia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan