Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ostaa valmislaskiaispullia?

Vierailija
11.02.2018 |

Kun ne on niin helppo ja nopea tehdä itse, jää saa juuri sellaisen kuin haluaa.

Pullan leipomisessa on tietysti oma hommansa, mutta kaupasta saa raakapakasteita jotka ei tartte muuta kuin lykätä uuniin ja siinä sulla on tuoretta pullaa. Sitten vaan leikkaat kahtia siitä kohtaan kuin haluat, ja täytät millä haluat. Ja saat juuri täydellisen laskiaispullan!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne maistuvat hyviltä. Jos ei halua kuin yhden/kaksi niin järkevämpää on ostaa valmiina kuin alkaa itse leipomaan. Raakapakaste ei välttämättä ole yhtä maukas kuin valmis.

Vierailija
2/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä joutuisin yksin syömään kaikki pullat.... Kaikilla ei ole suurperhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alkaa leipomaan yhden pullan takia

Vierailija
4/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kuin yhden ja en ala sen takia ostamaan koko pussia ja lämmittämään uunia ja vatkaamaan kermaa.. tulee kalliimmaksi.

Vierailija
5/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä viitsi tehdä taikinaa jotta saan kaksi  laskiaispullaa, helpompi se satsi on ostaa kaupasta. Kaikilla ei ole suurperhettä ap.

Vierailija
6/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin perheelliset niitä ostaakaan. Jo sekin tulee halvemmaksi, että ostaa pakasteena pullapussin ja siihen kermat ja hillot. 

Vierailija
7/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia ostanut pötkön mantelimassaa ja vatkannut purkin kermaa. Pulla siinä ympärillä on ihan turha.

Vierailija
8/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukuttanut kaikkia vastauksia :D

Vierailija
9/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pysty ymmärtämään tuota laskiaispullahehkutusta. Kun ne eivät vain ole hyviä! Ihan outoja kermakasoja. Jos pullaa haluaa välttämättä, voi ostaa korvapuustin.

Vierailija
10/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua leipoa itse, koska sitten niitä tulee syötyä paljon enemmän ja perse leviää.

Vierailija
11/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä maistunut hyvää itsetehtyä laskiaispullaa.

Vierailija
12/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se levii jos kerran vuodessa teet pullaa. Ei muuta kun lenkille, uintia ja kasviskeittoa kuukausi 

Vierailija
13/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asun yksin ja jos alan tekemään satsin pullia itse niin lihoaisin varmaan kun pitää kaikki yksin syödä. Turha alkaa tehdä kahta pullaa alusta asti itse

Vierailija
14/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se levii jos kerran vuodessa teet pullaa. Ei muuta kun lenkille, uintia ja kasviskeittoa kuukausi 

Tai sitten voin ostaa vain sen yhden pullan. Melkein kuule helpompi niin.

Vierailija
15/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiin pullan ostaminen on helpompaa ja nopeampaa. Minulla on rahaa ostaa laskiaispullat koko perheelle, sen sijaan vapaa-ajasta on pulaa. Onneksi jokainen voi pullien kanssa tehdä niinkuin parhaaksi näkee!

Vierailija
16/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole vain kerran vuodessa. Jouluna pitää syödä itse leivotut piparkakut, tortut, sitten runebergintortut, laskiaispullat, ystävänpäiväksi jotain, pääsiäisen pashat ja tipukakut, vappuna läjä munkkeja, juhannuksena mansikkakakku...

Tuo on ihan loppumaton suo.

Vierailija
17/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, leipoisin 2,5dl taikinasta pellillisen pullia. Osasta tulisi laskiaispullia ja lopuista vaikka voisilmäpullia. Ylimääräiset pakastaisin.

Nyt kun on 5 hengen perhe, leivoin litran taikinan. Osasta tuli laskiaispullia ja osasta leivoin pitkoja.

Vierailija
18/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole vain kerran vuodessa. Jouluna pitää syödä itse leivotut piparkakut, tortut, sitten runebergintortut, laskiaispullat, ystävänpäiväksi jotain, pääsiäisen pashat ja tipukakut, vappuna läjä munkkeja, juhannuksena mansikkakakku...

Ei muuten tarvitse. Laskiaispullat ja runebergit vaan, muita ei tarvita.

Vierailija
19/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teen vaan korvapuustit, munkkeja en oo ikinä tehnyt, pasha on hyvää kaupasta, enkä tee runeberin torttuja, en oo syönyt edes kaupan vuosiin, itsetehtyjä piparkakkuja en oo tehnyt vuosiin, silloin kun lapsi oli pieni ja menen yleensä valmiille pöydille. 

Vierailija
20/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan paikallisia leipomoita. Tekevät tosi hyviä laskiaispullia, kiitos siitä.