Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa Li:n ja Lauran voisi risteyttää

Vierailija
11.02.2018 |

Tykkään Li:n perustulo-kaavailuista ja Lauran ma a han muu tto-politiikasta. Yhdistämällä nämä perustulokin voisi toimia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomushan ei voi lähteä perustuloon, koska se ei toimisi rajat avoimena.

Vierailija
2/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Li:n". Näyttää olevan vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Olin hyvin hämmästynyt kun luin kielletyn järjestön poliittista manifestia minkä lähettivät kaikille kansanedustajille. Se oli suurimmaksi osaksi kuin olisi lukenut vasemmiston/vihreiden manifestia! Ainut ero oli "ihmisten muuttamisesta tänne" asioissa eikä nekään ollut läheskään niin rajuja mitä olin kuvitellut ja saanut mediasta/somesta kuvan vaan hyvinkin järkeviä kunhan vain jotkut sana valinnat muuttaisi hieman korrektimmaksi. 

Liikkeen olisi alunperinkin pitänyt perustaa puolue eikä mitään mystistä järjestöä. 

Ja mulla on loistava vinkki kyseiselle järjestölle! Kun levitätte niitä julisteitanne ja tarroja niin laittakaa niihin pätkiä tosta manifestista mutta älkää laittako julisteisiin tunnustanne ja voin veikata että suurin osa ihmisistä on niiden kanssa samaa mieltä sitten jossain vaiheessa levitätte samoja julisteita mutta niissä onki teidän tunnus. Siinä onkin sitten ihmettelemistä :D

Vierailija
4/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis muuten hyvännäköinen muija.

Vierailija
5/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos nämä kyseiset onnistuisivat olemaan sovussa ja tekemään jotain järkevää!

Vierailija
6/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin risteyttäisi Aasin ja Sonnin.

Sinkkumies

Vierailija
7/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liura Huhtersson.

Vierailija
8/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI IKINÄ PERUSTULOA!

Miettikää nyt hieman asiaa! Minä takuueläkkeellä oleva jolle jää vuokran jälkeen käteen n. 550 euroa kuukaudessa. Saisin perustuloa sen 560 euroa ja siitä vuokra pois käteen jäisi vajaat 10 euroa! Miten sillä tulisi toimeen!?

Vierailija
9/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta yhdistämällä kaksi hölmöä ideologiaa ei synny järkevää ideologiaa vaan tuplasti hölmö ideologia. 

Vierailija
10/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI IKINÄ PERUSTULOA!

Miettikää nyt hieman asiaa! Minä takuueläkkeellä oleva jolle jää vuokran jälkeen käteen n. 550 euroa kuukaudessa. Saisin perustuloa sen 560 euroa ja siitä vuokra pois käteen jäisi vajaat 10 euroa! Miten sillä tulisi toimeen!?

Onpa hyvä että pelkän sanan perusteella saat laskettua jo tulevat tulosi. Ihmeellistä tämä sossumatematiikka.

Vierailija
11/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI IKINÄ PERUSTULOA!

No se vähän riippuu mikä perustulon malli valitaan. Nyt perustulokokeilussa olevat saavat kyllä asumistukea ja toimeentulotukea.

Vierailija
12/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI IKINÄ PERUSTULOA!

Onpa hyvä että pelkän sanan perusteella saat laskettua jo tulevat tulosi. Ihmeellistä tämä sossumatematiikka.

Öh?

Perustulo on 560 euroa kuukaudessa ja korvaa kaikki muut tuet. Tätä vasemmisto+vihreät ajaa. Ja jos olet työkykyinen ja saat palkkaa esim. 3000 euroa kuussa käteen niin lisäksi saat 560 euroa perustuloa.

Jos ennen olet saanut takuueläkkeen verran rahaa plus asumistuen, niin menetät ne ja saat käteen 560 euroa.

Vierailija
13/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

Olin hyvin hämmästynyt kun luin kielletyn järjestön poliittista manifestia minkä lähettivät kaikille kansanedustajille. Se oli suurimmaksi osaksi kuin olisi lukenut vasemmiston/vihreiden manifestia! Ainut ero oli "ihmisten muuttamisesta tänne" asioissa eikä nekään ollut läheskään niin rajuja mitä olin kuvitellut ja saanut mediasta/somesta kuvan vaan hyvinkin järkeviä kunhan vain jotkut sana valinnat muuttaisi hieman korrektimmaksi. 

Liikkeen olisi alunperinkin pitänyt perustaa puolue eikä mitään mystistä järjestöä. 

Ja mulla on loistava vinkki kyseiselle järjestölle! Kun levitätte niitä julisteitanne ja tarroja niin laittakaa niihin pätkiä tosta manifestista mutta älkää laittako julisteisiin tunnustanne ja voin veikata että suurin osa ihmisistä on niiden kanssa samaa mieltä sitten jossain vaiheessa levitätte samoja julisteita mutta niissä onki teidän tunnus. Siinä onkin sitten ihmettelemistä :D

Hmm.. mielenkiintoista! Pitääkin lukea kyseinen manifesti.

Vierailija
14/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI IKINÄ PERUSTULOA!

Öh?

Perustulo on 560 euroa kuukaudessa ja korvaa kaikki muut tuet. Tätä vasemmisto+vihreät ajaa. Ja jos olet työkykyinen ja saat palkkaa esim. 3000 euroa kuussa käteen niin lisäksi saat 560 euroa perustuloa.

Jos ennen olet saanut takuueläkkeen verran rahaa plus asumistuen, niin menetät ne ja saat käteen 560 euroa.

Kuka on sanonut että tuen suuruus tulee olemaan 560€? Onko tämä jo muka päätetty? Perustulon malleja on monta onko muka päätetty mikä se malli olisi?

Vierailija
15/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on fiksu ja asioista tietävä poliitikko, Laura ei. Miksi pilata hyvä Li yhdistämällä häneen heikkotasoista ainesta?

Li Andersson ja Vasemmistoliitto on hyvä yhdistelmä. Toivotaan että Li johtaa Vasemmistoliiton uudistumiseen, koska sellaiselle puolueelle olisi tarvetta nykyaikana kun useimmat muut puolueet ovat kääntäneet selkänsä työttömille, vähävaraisille, vammaisille, eläkeläisille jne.

Vierailija
16/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran kannattajat näyttävät toivovan, että Lauralla olisi edes pieni murunen sitä älyä ja sustanssiosaamista mitä Lillä on. Siinähän unelmoivat.

Vierailija
17/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li on fiksu ja asioista tietävä poliitikko, Laura ei. Miksi pilata hyvä Li yhdistämällä häneen heikkotasoista ainesta?

Li Andersson ja Vasemmistoliitto on hyvä yhdistelmä. Toivotaan että Li johtaa Vasemmistoliiton uudistumiseen, koska sellaiselle puolueelle olisi tarvetta nykyaikana kun useimmat muut puolueet ovat kääntäneet selkänsä työttömille, vähävaraisille, vammaisille, eläkeläisille jne.

Mutta miksi Li haluaa tänne mahdollisimman paljon heikkotasoista ainesta?

Vierailija
18/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sipilän ja Jyrki Kataisen risteyttäisi tuloksena olisi persreikä.

Vierailija
19/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto Li:n johdolla on lähinnä vain jakopuolue jota ei tulopuolella kiinnosta kuin lähinnä verojen korottaminen. Ei tuollaisella puolueella ole erityistä tulevaisuutta kuin lähinnä marginaali-puolueena. Lisäksi Li:n jankuttava ja nariseva ulosanti heikentää puolueen kuvaa eikä anna vakavastiotettavaa vaikutusta.

Vierailija
20/47 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Li:n perustulo-kaavailuista ja Lauran ma a han muu tto-politiikasta. Yhdistämällä nämä perustulokin voisi toimia.

Minä voisin nussia molempien kanssa. Jos saataisiin aikaan tytär ja poika niin he voisivat keskenään tehdä "superyksilön" edustamaan populistisen poliitikon jälkipolvea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi