Kuinka monen kanssa olette olleet sängyssä?
Olen itse ollut n.25 miehen kanssa ennen kuin täytin 20. Mikä todennäköisesti on paljon, mut kertokaapas muut monen kanssa on tullut vehdattua, vai olenko ainoa jolle teinivuosina kertyi hieman loppuun asti vietyjä yhden illan juttuja...
Vaikka eri miehiä onkin tullut kokeiltua, seksistä en ole nauttinut ennen kuin vasta nyt nykyisen mieheni kanssa. Määrä ei siis korvaa laatua.. :)
- Nainen 23v
Kommentit (39)
Olin 20, kun koin sen eka kertani ja nyt 31. Sinkkuja kadehditaan kun voivat maata kenen kanssa haluavat. Väärin! Minäkin makaan kenen kanssa haluan, nimittäin oman mieheni! Lainamunat ei kiinnosta.
ei kukaan ole tainnut olla vain yhden yön hoito. kaikista on kiva muisto ja kaikki ovat jollain tavalla osallistuneet kasvuprosessiini. nyt olen ollut jo 6 vuotta hissuksiin (eli vain ja ainoastaan mieheni kanssa), mutta kyllä muistot kutkuttavat.... ja mietiskelen välillä, vieläkö sattuu kohdalle uusia juttuja...
minusta muuten yleensäkin otetaan liian vakavasti nk. " sänkyynmeno" - ei siinä mitään dramaattista tai kohtalokasta ole. kaksi ihmistä (tai miksei useampikin....) haluaa pitää hauskaa yhdessä, positiivisissa merkeissä. ei se sen kummempaa ole.
N36
=vähän nautintoa. Seksi on iloinen ja luonnolllinen asia, jota voi ilokseen ja oppiakseen harrastaa monen kanssa. Jos olisin tyytynyt ensimäiseen kymmeneen partneriin, uskallan väittää etten tietäisi seksistä paljoakaan.
Mies olen 30v ja olen ollut vain vaimoni kanssa.
Voin suoraan sanoa että kyllä sitä kaipaisi kokeilla muitakin kokemuksen vuoksi mutta vain jos vaimoni siihen suostuisi.
Seksi vaimoni kanssa on todella upeaa, osaa kyllä tyydyttää minut jumalaisella tavalla.
kai, pari varsinaista yhden illan juttua, muutama vakipano ja muutama pitkä seurustelusuhde. Nyt jo 12 vuotta naimisissa mieheni kanssa ja nyt ihan viimeaikoina tullut 4 lisää kun on alettu harrastamaan kimppajuttuja ;o) ja kohta tulee taas ehkä yksi lisää.
parasta se on oman mieheni kanssa!! Lähes kaikista jäänyt kivat muistot ja jotain " vertailupohjaa" että oma on kylä mulle ihanin ja paras ja tietty sekin vaikuttaa, kun tuntee toisen niin hyvin.
Minusta ois varsin pelottavaa ajatella, ettei noita kumppaneita ois ollu kuin yksi. Nimittäin noista, noin kymmenestä miehestä, vaan 3 on olleet edes kohtalaisia sängyssä ja noistakin vaan yksi tosi hyvä (joka muuten on viimeisin ja nykyinen aviomieheni). Suurin osa kyllä on olleet yhden illan juttuja, mikä tietty voi vaikuttaa, mutta jo heti eka kerta oman mieheni kanssa oli jotain taivaallista vaikka se oli hänelle eka kerta (hän on ollut vain minun kanssani).
Kauheaa ois ajatellakin, että oisin eksynyt naimisiin jonkun noiden aikaisemman miehen kanssa ja kärsinyt mitään tietämättömänä surkeaa seksielämää lopun ikäni kun en ois osannu parempaakaan odottaa...
Ja jos toivoa sopii, niin ehkä noi seikkailut opettivat mulle sen verran niksejä, että saan tämän " paremmasta tietämättömän" mieheni kuitenkin pidettyä sen verran tyydytettynä, ettei hänen tarvitse haikailla muiden perään...
Mikä nykyisessä miehessä on ollut niin paljon parempaa jo ekasta kerrasta lähtien?
Ottaen huomioon että on ollut täysin kokematon, ei kai kukaan ole mestari jo ekasta kerrasta lähtien?
Että voisi olla heti vanha konkari sängyssä jo eka kerran jälkeen.
En osaisi itsestänikään ajatella että olisin jo alusta alkaen osannut seksiä harrastaa niin hyvin että toisesta se olisi tuntunut uskomattomalta ja kaikkein parhaimmalta.
Itsellä kymmenisen miestä ja pari naista ollut ja voin sanoa että vasta nyt olen oppinnut monta kikkaa jolla toisen voi taivaisiin viedä.
Ettei vaan miehesi sittenkin olisi salaa harjoitellut mutta ei ole uskaltanut tunnustaa?
Ja olen huomannut, mitä vanhempi ja kokeneempi mies, sen parempi!
Itsekin kohta kolkyt.
Mieheni kanssa 15vuotta elämästäni,sitä ennen ei ketään..tässä ohessa kolmen kanssa=)
Kyse ei niinkään ollut tempuista tai nikseistä vaan siitä, miten toinen osasi heti ikäänkuin mukautua mun ruumiinliikkeisiin ja ymmärsi pienestäkin äännähdyksestä tai liikkeestä mitä pitää tehdä. Ihan perus-lähetyssaarnaajaa vaan harrasteltiin (ei siis todellakaan mitään näppärää kieli-miekkailua). Saatoipa tuota olla osaa myös sillä, että tuolla miehellä on juuri oikean kokoinen ja muotoinen kikkelikin mun tarpeisiini, heh... Ja yllättävän näppärästi tuo noita kikkoja on keräillyt matkan varrelta ihan kirjallisuuden ja netin välitykselläkin, en ole vielä ollut aikeissa vieraisiin yllyttää, että saataisiin seksielämään uusia ulottuvuuksia...
Kyllähän sitä mielessä on käynyt kokeilla muitakin mutta vaimoni ei siihen suostu.
Itse hän on ollut monen kanssa ja pettänyt useasti, toivottavasti ei minun kanssa.
Yksi varattu, minua melkein 20 vuotta vanhempi mies, yksi surkea rakastaja, joka tyydytti vain itsensä ja sitten aviomieheni, jonka kanssa seksi on taivaallista.
Joku tuossa ketjussa mainitsi, että ne joilla on ollut monia kumppaneja pettäisi helpommin kuin ne joilla on vain muutama. Mun täytyy kyllä olla eri mieltä. Olen nuoruudessani " kokeillut" niin montaa miestä, sängyssä se n.30(en oo pitänyt kirjaa) ja varmaan 3xenemmän yhden illan juttuja ilman loppuun asti viemistä ja muita lyhyitä suhteita.
Itse en ainakaan pettäsi nykyistä miestäni! (on muuten ainoa jonka kanssa olen ollut 2kk pidempään, nyt yhdessä oltu 3,5v.)
Olen kokeillut ja nähnyt sen verran että tiedän ettei parempaa ole. Kaikissa miehissä ja meissä naisissakin on jokin " vika" . Täydellistä ei ole. Mutta jos joku voisi olla täydellinen on se mieheni.
Ne jotka eivät ole olleet monien kanssa sortuvat helpommin etsimään parempaa pettämällä ja jättämällä pitkäaikaisen kumppaninsa. Näin on ainakin käynyt lähipiirissäni.
Jokainen, tai ainakin melkein jokainen meistä elää jossain vaiheessa elämäänsä sen menokauden. Mä elin sen silloin, niin nyt ei tarvi enää etsiä.
-AP
mutta vaan sängyssä
ei se tarkoita että olisi ollut yhdynnässä kaikkien kanssa
:-))
-mici-
Pikaisesti laskettuna.. Kaikkien kanssa myös seurustellut eli yksikään ei ole ollut nk yhden illan juttu. Naisia kaikki, miehistä ei mitään kokemusta.
Äiti 28v
voin sanoa että en edes muista kaikkia