Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa olette olleet sängyssä?

Vierailija
17.04.2006 |

Olen itse ollut n.25 miehen kanssa ennen kuin täytin 20. Mikä todennäköisesti on paljon, mut kertokaapas muut monen kanssa on tullut vehdattua, vai olenko ainoa jolle teinivuosina kertyi hieman loppuun asti vietyjä yhden illan juttuja...

Vaikka eri miehiä onkin tullut kokeiltua, seksistä en ole nauttinut ennen kuin vasta nyt nykyisen mieheni kanssa. Määrä ei siis korvaa laatua.. :)

- Nainen 23v

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä tosin ennen kuin täytin 28 v. Sen jälkeen minulle onkin riittänyt edellinen ja nykyinen aviomieheni.

t. N40

Vierailija
2/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19 vuotta ja minulla on ollut 9 seksikumppania, mukaanluettuna mieheni.. ja tuo on täysin totta...minäkin olen oikeasti eniten nauttinut seksistä juuri mieheni kanssa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sata seksikumppania :) Osa niistä jopa fiksuja.

Vierailija
4/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan niitä noin viitisentoista, vähän yli tai alle, en ole kirjaa pitänyt. Ja nää kaikki alle 21 vuotiaana. Sen jälkeen pidin pari vuotta selibaattia ja tapasin nykyisen mieheni. Ja yhdyn edellisiin eli aviomieheni on ainoa mies, jonka kanssa olen seksistä nauttinut ja ainoa, jonka kanssa saan myös orgasmin yhdynnässä.

N28

Vierailija
5/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahden kanssa " sängyssä" , joista vain yhden kanssa yhdynnässä.

Vierailija
6/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vaimoni kanssa.

Mies 37

Vierailija
7/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni kanssa oon ollut 5v, jonka aikana olin toisen miehen kanssa myös(elämäni parhaat kyydit muuten) oma mieheni on keskitasoa. tän jälkeen täytyy sivuhistoria poistaa....

Vierailija
8/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut vain mieheni kanssa sängyssä. " meitä" taitaa nyky päivänä olla aika harvassa,vai onko?

Vierailija
9/39 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan reilut viisi vuotta oltu yhdessä, on tullut viitisentoista lisää.

Vierailija
10/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että mikään ei enää tuntuisi ainutkertaiselta, jos on ollut paljon kumppaneita.

Vierailija
11/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11, oletko siis pettänyt miestäsi 15:n eri miehen kanssa!??? Vai onko teillä ns. vapaa suhde??

Vierailija
12/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellisesti naimisissa, vaikka olen ollut yli 100 naisen kanssa. Kaikki on jo koettu, joten en haikaile muualle. Ne joilla on vain vähän kokemuksia, eivät tiedä paljoakaan seksistä. Valitettavasti näin on.

Vierailija
13/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä sen yhdenkin kumppanin kanssa kaikkea oppii. Ihmisellä on mielikuvitus. Joten sun kirjoitus oli roskaa!

Enkä väittänytkään, että se olisi niin, että paljon suhteita omanneet pettäisivät. En väittänyt, vaan kysyin, halusin herättää keskustelua.

Vierailija
14/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni niistä joilla on ollut vain vähän seksipartnereita on se, että heidän osaamisensa on puutteellista ja muutenkin touhu haparoivaa.

Aina voi tietysti sanoa, ettei seksi ole kovin tärkeää, mutta se onkin sitten jo toinen juttu.

Vierailija
15/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen tunnepohja pitää mulla olla siihen touhuun.

Pidä luulosi sitten ihan vapaasti!

Vierailija
16/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikumppanilta oppii eri niksejä. yhden ja saman kanssa toistuvat vääjämättä samat kuviot, vaikka olisi kuinka mielikuvitusrikas ja yritteliäs.

joten siinä mielessä useampi kumppani kyllä tekee hyvää seksitaidoille. minulla on ollut 20-30 kumppania (nainen, 40) ja jokaisesta on omalla tavallaan ollut iloa ja hyötyä. kun on seksisaralla kokeillut kaikenlaista, ei tule selliasta oloa että " voikun pääsisi kokeilemaan" tai " mitä on jäänyt elämättä" . kuvittelisin, että vain yhden partnerin omaavalla käy usein tuollaista mielessä (ja nyt tulee tietysti vastalausemyrsky, juuri niiltä yksi-sidonnaisilta...)

Vierailija
17/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan taidan olla siitä outo, ettei se tämän nykyisen kanssa ole sen kummempaa kuin aikasempienkaan. Vieraissakaan en kyllä ole käynyt, eikä mikään houkutakkaan.

Vierailija
18/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34

Vierailija
19/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan noita jotakuinkin kolmisenkymmentä... En ole ennen tullut ajatelleeksi, mutta aika antelias on kai tullut oltua... Mutta kun se vaan on niiiin kivaa=) joitakin humalaisia kohelluksia lukuunottamatta. Yhden illan juttuja, vakipanoja ja seukkailuja- sekä lyhyitä että pitkiä sellaisia-syrjähyppyjä unohtamatta. Onhan sitä tullut touhuttua.. Nykyään rauhoittunut huomattavasti. Varmaan äitiydellä osuutta asiaan. N21

Vierailija
20/39 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu mieheni kans 16v asti, joten ei ollu mitää kokemusta ennen sitä. Ei tulis mieleenkää lähtee vieraisiin, joten jääneekin ainokaisekseni...

n30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi