Eka kerta kokemuksia
Oon siis pian 20 vuotta täyttävä nainen ja neitsyt. Aikaisemmat suhteet on olleet lyhyitä ja enpä vaan yksinkertaisesti jotenkin ole koskaan kenenkään kanssa sänkyyn päätynyt.
Nyt olen sitten tavannut miehen, jonka kanssa mulla on ihan älyttömän hyvä olla.
Ongelmana mulla on se, että mua pelottaa aivan saakelisti se KIPU. Kävin gynekologilla tuossa viime kesänä ja en oo koskaan kokenut niin hirveetä kipua. Se pieninkin instrumentti sattu aivan jumalattomasti ja sitten kun se sen jonkin ultrakepin tunki mun sisälle niin ei hyvä luoja! En oo ikinä kokenut mitään niin hirveetä, sitä kipua ei voi edes kuvailla sanoin. Mulla oli hirveä pakokauhu siinä vaiheessa ja tuntu et oikeesti kuolen sinne. Hoitajakin yritti mua rauhotella ja puhua muusta, mutten pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kun siihen, että musta tuntu siltä, että kuolen ihan kohta. Sanomattakin siis varmaan selvää, että mulla jäi kauheet traumat tosta. Itse gynokologi oli tosi mukava, mutta se kipu... Tiesin, että se tulee sattumaan mutten todellakaan ollut valmistautunut tollaseen.
Tuosta johtuen mua siis pelottaa se eka seksikerta aivan sairaasti, ei muuten millään tavalla, mutta pelkään sitä, että miten paljon se tulee sattumaan kun se gynekologin ultrakeppikin aiheutti mulle melkeen sydänkohtauksen. Ja tosiaan se pieninkin instrumentti sattu melkeen yhtä paljon.
Ton jälkeen vannoin jo itelleni, että en koskaan harrasta seksiä jos se tulee sattumaan noin paljon :D no, tapasin sitten sen miehen. Hän on aivan ihana ja mun olo on hänen kanssaan tosi turvallinen. Nyt siis tosiaankin haluaisin hänen kanssaan sitä seksiä koittaa. Hän on mua 9 vuotta vanhempi ja sanomattakin mua paljon kokeneempi. Kyse ei siis mulla ole siitä ettenkö olisi valmis seksiin (believe me, oon ollut valmis jo hyvin pitkään), mutta kun tuosta gynekologin aiheuttamasta kivusta jäi vaan niin jäätävät traumat.
Miten mä voin päästä yli tästä pelosta, että se tulisi sattumaan hirveesti? Kertokaa myös teidän omia kokemuksia teidän ekasta seksikerrasta, etenkin siitä sattuko se aivan sairaasti.
Kommentit (14)
Ehkä sun kannattaisi ihan itse omassa rauhassa tutustua itseesi, runkkailla, laittaa sisääsi sormet tai jotain muuta sopivan kokoista. Se sattui siksi, että jännitit ja laitoit vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattaisi ihan itse omassa rauhassa tutustua itseesi, runkkailla, laittaa sisääsi sormet tai jotain muuta sopivan kokoista. Se sattui siksi, että jännitit ja laitoit vastaan.
Tosiaan ehkä olis tohon alotukseenkin pitänyt laittaa, että sormilla oon joo kokeillu, mut hyvin harvoin kun ei se oikeen tunnu miltään. Toisaalta en uskalla laittaa niitä ihan oikeesti kunnolla sinne sisään :’D muuten kyllä masturboin ihan useesti, mutten vaan sisälle mitään laittele. Mutta tosiaan harkitsin että ehkä pitäs ostaa joku lelu ja koittaa sillä eka.
ap
Ihanteellista olisi, jos tytöllä olisi eka partnerina joku nelikymppinen kokenut mies. Silloin eka kerrasta jäisi todennäkoisemmin hyvät muistot mieleen.
Itelläni oli vuoden itseäni vanhempi, 16-vuotias poika. Hirveetä räpellystä. Sattui ja jäi likainen olo.
Tuossahan on jo perusasiat kunnossa. Yhteinen kemia toimii.
Nyt on vaan jätkästä kiinni miten pelaa korttinsa. Niin pitkään kun luotat häneen, hän tietää mitä tekee ja etenee hommassa sinun vauhdilla se kipu on varmasti loppupeleissä hyvin pientä mitä ensi kerralla voi pahimmillaan olla.
Hitaasti, hitaasti, pitkää esileikkiä suutelua, kiusoittelua, kommunikointia, sinun tahtiin etenemistä.
Siitä se lähtee. Kun ajatus kivusta ja jännityksestä tuon hitaan etenemisen kautta katoaa niin ei se olekaan niin kamalaa kun alkuun luulit.
Ei sun kannata ostaa mitään , vaan kokeile esim. Hiusharjan kahvaa .
Kyllä ne immenkalvot on puhkottu jo gynen spekulalla ja ultrakepillä niin siinä oli ne kalvon puhkeamisen aiheuttamat kivut. Ihan rauhallisin mielin voit ryhtyä kokeilemaan ensimmäistä kertaasi miehen kanssa. Jos jännittää liikaa etkä meinaa esileikistä huolimatta kostu niin liukuvoide hyvä ottaa avuksi. Elä murehdi liikoja, hyvin se varmasti menee. :)
Itse oli muistaakseni 9v kun rakastelin kadulla tapaamaani herrasmiehen kanssa. Tuntui suht normaalilta. Orgasmia en saanut kuin 3:n kumppaninn kanssa puoli vuotta tuosta
Vierailija kirjoitti:
Itse oli muistaakseni 9v kun rakastelin kadulla tapaamaani herrasmiehen kanssa. Tuntui suht normaalilta. Orgasmia en saanut kuin 3:n kumppaninn kanssa puoli vuotta tuosta
Täällä sama paitsi olen 10v
ittelläni eka kerta oli aika meh. Aluks iha hirvee häseltäminen ja loppujen lopuks ku päästii asiaan nii aluks se sattu vähän, sitten helpotti kokoajan mut se kesti tosi vähän aikaa. Eipä siinä sitten ku puettiin päälle ja siinä se. Verta ei tullut ja kipu oli siedettävä.
Ite olin 16.v ja kumppanina broidin muijan systeri 19.v ja enemmän, kun kokenut. Päissään oltiin ja tää muija sai hirveet nauruhepulit kun oli kuulemma niin iso kalu. Ilman kumia mentiin, ensin otti poskeen ja ratsastamalla mentiin loppuun asti. Jälkeen päin ajateltuna hyvä kokemus, mutta silloin meinas olla vaikeuksia erektion kanssa kun en osannut suhtautua siihen mulkun koon hypetykseen. Muutamien vuosien päästä paneskeltii vielä muutamia kertoja ja silloin jo kokeneempana paukuteltiin jo monessakin asennossa.
Ensinnäkään se ei satu niin paljon mitä tuolla käynnillä. JOS olet kiihottunut kunnolla. Jos et ole Niin tulee sattumaan aivan vtusti.
Lisätäkseni vielä, että olen asiasta puhunut ystävilleni eikä kenelläkään kuulemma ole eka kerta sattunut kovinkaan paljoa. Sepäs luokin sitten mulle vielä enemmän pelkoa, että onko mussa jotain vikana vai miks hitossa mua sattu se gynekologi niin paljon :D
- ap