Hirveä ongelma uusperheessä!
Tapasin nykyisen mieheni noin vuosi sitten, ja muutimme yhteen puoli vuotta sitten. Minulla on 15-vuotias tytär ja miehelläni 17-vuotias poika. Kaikki näytti menevän hyvin kun aloimme elää yhdessä, mutta nyt on alkanut paljastua melkoinen ongelma.
Tyttäreni ja mieheni poika ovat viihtyneet ikäerosta huolimatta hyvin yhdessä, ja viettävät paljon aikaa keskenään. Olin aluksi todella onnellinen siitä, ettei meillä esiintynyt mitään tyypillisiä uusperheongelmia, lapset eivät vierastaneet toisiaan tai alkaneet kapinoida, mutta he alkoivat pitää toisistaan jopa hieman liikaa.
Yhtenä päivänä sitten astelin tyttäreni huoneeseen koputtamatta, ja he istuivat hänen sängyllään...koskettelemassa toisiaan. En ole puhunut kummallekaan tämän tapauksen jälkeen.
Mitä minun pitäisi nyt tehdä? Voinko kieltää suhteen? Olen lukenut, että näin voi käydä, mutta en olisi ikinä uskonut tämän sattuvan omalle kohdalle!
Kommentit (10)
Eivät ole sukua eivätkä edes kasvaneet yhdessä joten ei ole mitään outoa. Anna olla.
Sun ei tosiaan kannattakaan puhua enää koskaan kenellekkään yhtään mitään.
Ja täydestä menee tämäkin tarina näköjään...
Onko sinun ongelmasi se, että 15vee tyttäresi on kiinnostunut pari vuotta vanhemmasta pojasta (tai ylipäänsä pojasta) vai se, että poika on nimenomaan tämä poika?
Ja hei, aattele kuinka paljon parempi vaihtoehto on se, että ekat sekstailut tapahtuu kotona (voit vaikka sujauttaa kortsuja yöpöydän laatikkoon nuorille) kuin se, että neitsyys menee kännihuuruissa auton takapenkillä esim?!
No mielestäni tuollainen perhepiirissä tapahtuva hävyttömyys on kyllä kamalaa!
t. ap
Äh, ap, typerä päiväuni. Vähän enemmän pitää nähdä vaivaa
.
.
.
.
.
.
.
.
Sen kumppanin etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eivtä he ole sukua sen enempää kuin te vanhemmat. Ei auta kuin elää asian kanssa.
Näin se on. Ei ole vammaisen lapsen riskiä.
Eivtä he ole sukua sen enempää kuin te vanhemmat. Ei auta kuin elää asian kanssa.