Putous Junior - miksi?
Kommentit (15)
En ymmärrä mikä niiden pontti on, ovat järjestään aivan surkeita. Ei kertaakaan edes hymähdyttänyt.
Lapset. Putous on koko perheen viihdettä eli kaikille pitää olla jotain.
Vierailija kirjoitti:
Lapset. Putous on koko perheen viihdettä eli kaikille pitää olla jotain.
Mä en ymmärrä, mistä kohtaa Putous on koko perheen viihdettä. Mutta ehkä mun ei tarvikaan.
Lasten pitäis olla hiljaa seinän vieressä tapettiin sulautuen. En ymmärrä tätä nykyaikaa kun ne saa muutenkin tehdä mitä sattuu, ja sitten ne päästetään vielä telkkariin rääkymään ja vinkumaan. Lisäksi heille on laitettu sanat suuhun vanhempien toimesta...
Arvata saattoi että putouksen katsojat ovat tasoltaan tälläisiä jotka arvostelevat jopa lapsia.. ei niin fiksua sakkia.
Alkaako taas se iänikuinen jauhaminen siitä kumpi on parempi, Raisa Reikiö vai Tuhnupallero?
Oliko nämä tänään tavallistakin paskempia?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä nuo ovat joka kerta ihan yhtä surkeita. Välillä vaan näkee hahmoja, jotka ovat selvästi enemmän aikuisten kuin lasten tekemiä. Ne ovat jotenkin erityisen ironisia, kun joku polven mittainen pospottaa politiikasta asioita, joista ei taatusti tajua itse hölkäsen pöläystä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä paskoja. Ja jotkut suht isojakin jo osa ollut useammin kuin kerran. Vanhempien mielestä ihkua ja mahdollisuus saada pentunsa telkkuun niin pitäähän se hyödyntää, kiesus.
Ei tuollaisista esiintymisistä jaksa piitata kuin korkeintaan lapsen oma perhe ja suku. Miksi hemmetissä nuo videot täytyy televisioon asti näytille laittaa.
Omat vanhemmat varmaan